ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

واقعیت‌ها

سید عباس حقایقی | پنجشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۲۴ ب.ظ | ۸ نظر

یارفیق


تا آنجایی که یادم می آید آخرین باری که خواستم توی وبلاگم مطلب مفید! بنویسم؛ منجر به تعطیلی یکی دوساله ی وبلاگم شد. نمی‌دانم این کرم مفیدنویسی از کجا هی می‌آید و بلای جان این کاشانه می‌شود. همین هستم که هستم دیگر. مفیدم کجا بود.


  • سید عباس حقایقی

#999

نظرات  (۸)

خب پس با هم یه کمپینی راه میندازیم بعنوان "نامفید نویسی" تا همه ی بچه ها هم به این بهونه وبلاگاشون رو به روز کنند 
پاسخ:
خیلی پیش‌نهاد کاربردی هست. موافقم
سلام
با بزرگان مستفید باش با فرودستان مفید.
( همین هستم که هستم دیگر. مفیدم کجا بود.)
هسته مفید است بکاری در می اید.این پوسته هست که مفید نیست....حجاب جان را عرض می کنم.پوست کنده بگویم:پوست که می پوسد.اما هسته می روید
تازه از هسته یه انرژی هم گرفتن و ما هم به سلامتی ان نو به نو تحریمیمو
و لله شکر
 احسنت:دی
آقا خوب گفتی اساسی!!
تا مفید رو چی تعریف کنی!
آره بابا
دوران وبلاگ سر اومده. اگه قراره چیزی هم بنویسید باید در شبکه های اجتماعی بنویسید تا فیدبگ سریع بگیرید.
تخته کن برو درس و مقشتو بنویس


سلام . خدا قوت. محتاج دعای همه ی بنده ی های خوب خدا هستم. برای برآورده شدن حاجتم لطفا یک صلوات بفرستید. خواهش میکنم دعام کنید
حاجتم خیلی بزرگه ولی بزرگتر از خدای بزرگ و یگانه  نیست

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ
  • ابراهیـم علی پور
  • چه درس بزرگی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">