ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

زمان حال ساده

سید عباس حقایقی | چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷ ق.ظ | ۵ نظر

یا هادی المضلّین


خیلی وقت‌ها با خودم فکر می‌کنم که این‌که من الآن در این مکان و زمان هستم و به دنیا آمدم و با این ویژگی‌هایی که دارم و خواهم داشت؛ با همه داشته‌ها و نداشته‌هایم، دقیقا همان بودم که باید می‌بودم. یعنی یک ذره بالا و پایین اگر می‌شد دیگر من نبودم و دیگری بود. 

خُببببب؟

وقتی این‌طوری فکر می‌کنم دیگر با خیالاتم حال نمی‌کنم. با همین خیابانی که دارم رانندگی می‌کنم، با همین خانه‌ای که دارم زندگی می‌کنم، با همین پدر و مادر و کیش و آیین و ... حااااال می‌کنم.


  • سید عباس حقایقی

ForestGreen

نظرات  (۵)

  • سیدعلی علوی
  • باز خدا رو شکر با ما حال نمی کنی!
    احسنت :)
    اینم جهت ادخال سرور همشهری:

    دکتر شفاعتم کرد
    نگاه به ساعتم کرد
    اون یارو قد بلنده
    داره به من میخنده :D

     پ ن : پایتخت
    باز هم خداروشکر
    با دیدن عکس دغدغه های اینستاگرامتون کاملا مشهوده با همین آش مامان پز و این چیزا حال می کنید. دیگه فوقش نهایت آرمانتون نقاشی انجوی بود. از شوخی بگذریم حقیقتا خیلی ها همین حال ساده شما رو هم ندارن باهاش حال کنن. زمان حال ساده ما ، شاید خیال و رویای شیرین عده زیادی باشه.
    پاسخ:
    نهایت دغدغه و آرمان شما چیه؟ ;-)
    والله دهانم بستس :دی
    من دنبال چاره هستم. چرا چشمک می زنید؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">