ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

حرف

سید عباس حقایقی | دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۴ ب.ظ | ۹ نظر

آقاسید حرف خوبی زد. گفت:

تا خودت به یک مطلبی نرسیدی، نگو!

  • سید عباس حقایقی

#00259f

نظرات  (۹)

این آقاسید حتما عارف و حکیم قابلیست
  • محمدصادق کریمی
  • سلام. ینی گفتم یه سلامی عرض کرده باشم!
  • میلاد جمیلی
  • رسیدن یا نرسیدن مسئله این است
  • امید رجایی
  • سلام ارادت ... یی چی بگم نمیزنیم ؟؟

    من تازگی ها فهمیدم دیگه اینجا مینوسی و کلا میرفتم توی اون یکی تشکیلاتت .... مفنگی خب یه خبری میدادی
    سلام
    تمام مطالب وبلاگت رو خوندم
    از مفاتیح دنبالت کردم
    از کربلا زیاد بنویس!
    سلام آسید
    انگیزه شما از اینکه طلبه شدین بهد از کامپیتور خوندن چی بودش
    برام سواله!؟
    یه سوال دیگه
    گرافیک مفاتیح رو خودتون کار کردین یا ؟
    خیلی با سلیقه اس
    واینکه یکی یکی جمله ها رو جدا کردین !!!
    واقعا سخته...
    اگه برا نامه آقا هم و یه برنامه برای پیامبر هم همچین کار نفیسی انجام بدین خیلی خوب میشه.
    پاسخ:
    سلام. ممنونم
    بله کار خودم بود. متشکرم
    در مورد انگیزها یک ایمیلی بفرست یه گپی با هم بزنیم
    خونه تکونی کردین ، قالب جدید مبارک
    پاسخ:
    نه بابا. پشتیبانی جاوااسکریپت وبلاگم تموم شد دیگه پول ندادم تمدیدش کنم :دی

    kooooooooo ta beresim?
    hla
    keyyyyyyy harf bezanim
    velesh kon
    birim boz becherounim
    :D
    vala
  • ماسال نیوز
  • موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">