ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

هیچ

سید عباس حقایقی | سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۵۳ ق.ظ | ۱۱ نظر

یا مبدل السیئات بالحسنات

یا حسین

خیلی بد است که آدم قبل از این‌که آماده بشود برود جایی که قدم به قدمش اسم خداست. اما لااقل وقتی هیچ نداری می‌دانی که هیچ نداری. تکلیفت روشن است.

دلم به هیچ چیزی روشن نیست الا بزرگی خودش ...

  • سید عباس حقایقی

green

نظرات  (۱۱)

  • سیدعلی علوی
  • اصلا حسین جنس غم اش فرق می کند
    کلا کربلا همه اش فرق می کند
  • سید علی حسینی
  • سلام. کربلایی .زیارت قبول .ادرس وبلاگم عوض شد.
    کربلا بساط است...
    بساط...

  • سیدعلی علوی
  • و بدتر اینه که بره و برگرده ولی به روز نکنه
    کامنت بالا
  • ابراهیـم علی پور
  • برگرد عباس!
    بنویس.
  • سیدعلی علوی
  • خو لامصب بیا به روز کن دیگه!
    وِرآر یو؟
    پاسخ:
    زیر سایه ات

     به استناد به این واقع که :حرف، مفت است ...و به قول خان جون:مفت باشد کوفت باشد،

    بنظر می آیدملت، هوس کوفته کرده اند ...

    یک پرس کوفته کباب پلیز..

    سلام
    من زنده ام هنوز
    .
    .
    گفتم که حالتون گرفته بشه!
    نقطه
    حالا بهت وخت میدادن مثلا چیکار میخواستی بکنی؟
    پاسخ:
    مگه من گفتم بهم وقت بدن؟ درست بخون دیگه ذولی جون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">