ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

مستجاب مکن!

سید عباس حقایقی | يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰ ق.ظ | ۴ نظر

یا غافر الخطایا


کلاس دوم-سوم ابتدایی بودم. اولین باری بود که می‌خواستم خودم از روی مفاتیح دعا بخوانم. شب قدر به مادرم گفتم که امشب می‌خواهم دعای جوشن کبیر را بخوانم. پس از مواجه شدن با قربان صدقه‌های مادرانه، شروع به خواندن دعا کردم. پنجاه فراز اول جوشن کبیر را یک نفس خواندم.

غرق خواندن دعا بودم که مادرم گفت: عزیزم. داری اشتباهی میخونی. چرا میگی؟ الغوث الغوث خلصنا من الاسلام یا رب!

خداوندا! به این شب‌های عزیز، لطفا از خیر اجابت آن پنجاه فراز بگذر!

  • سید عباس حقایقی

#d08075

نظرات  (۴)

خخخخخخخخخخخ
  • سجاد دهقانی
  • ایضا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    سلام
    دوستی تماس گرفت و ته تماسش مدام می گفت: منو به امان خدا ول نکنیا...
    اما امان خدا که از همه جا خوبترست.من که نفهمیدم.
    مطلبتونو دیدم این خاطره زنده شد.
    نبیسنده محترم:اخوی شما هم البته خیلی پرتیا.نار و اسلام هیچ جناسی ندارند که شبیه باشند.
    پاسخ:
    دوستتان هم مثل ما از مرحله پرت بوده. چی بهتر از در امان خدا بودن
    سلام
    خدا رو شکر که مادرت کنارت بودن!
    :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">