ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

در ستایش هرتکف کبیر

سید عباس حقایقی | چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵ ب.ظ | ۶ نظر

فردا که بیاید، چهل روز است که حسن1 درد و رنج این دنیا را بدرود گفته است.

عادت مرثیه‌سرایی ندارم اما حیفم آمد که نگویم حسن جزء عابدترین مردم روزگار بود به استناد حدیث شریف «الخلق الحسن عبادة» 2

و همین درد فراقش را برای آنانی که حتی یک برخورد کوچک با او داشتند سخت‌تر می‌کند.

به لحظات با هم بودن‌مان فکر نمی‌کنم و سعی می‌کنم لب‌خند‌هایش را فراموش کنم تا رنج نبودنش کم‌تر آزارم بدهد.

کاش می‌شد وقتی که مادرش مرا دید و از حسن و نبودنش گفت بند دلم را پاره کنم اما نمی‌شد ...


پ.ن:

1. مرحوم سید حسن حقایقی، پسرعمویم.

2. امام حسین (ع) : خوش خلقی، عبادت است / کنز العمال ج 13 ص 151

3. صلواتی نثار همه‌ی رفتگان ...

  • سید عباس حقایقی

#000

نظرات  (۶)

سلام
خدا رحمتش کنه
خداکنه ما هم که رفتیم مردم به خوبی ازمون یاد کنن.
المستدعی
  • ایوب قاسمی
  • سلام اخوی. خدا رحمتشون کنه.....
    عرض ارادت ;)
  • عارف عبداله‌زاده
  • خدا بیامرزتش...
  • ابراهیـم علی پور
  • خدا رحمت کنه همه رفتگان رو!
  • سید عباس علوی
  • دلم برات تنگ شده حسن

     

  • زائر بارانی
  • یا لطیف

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">