ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

موتو!

سید عباس حقایقی | يكشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۰، ۰۱:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

سلام

  • به نظر شما اگر کسی تعز من تشاء و تذل من تشاء را بفهمد، اینقدر به آب و آتش می‌زند که فلانی را به جرم نوشتن در جراید به زندان بیاندازد؟ حسن آقا جدیدا خیلی شاکی است. حسابی بگیر و ببند است. آن آقای خاص استان فارس هم از چندین و چند ماه پیش حسابی رفته بود تو فاز شکایت کردن و کلی ترکاند. حتی ترکشش هم به مهندس کاربر رسید.  این است اوج آستانه‌ی تحمل و انتقاد پذیری مسئولین ما! توی این بلبشو، حقیقتن من چه طور دست و دلم به طنز نوشتن برود؟ نه وجدانن می‌ترسم خب :دی
  • آرشیوی :
    انتخابات
    و هفته ی تبلیغات
    آگهی ترحیم خیلی ها را
    به دیوار زده اند !
    خیلی هایی که
    «موتوا قبل ان تموتو » را
    خیلی بد فهمیده اند !
  • سخت می‌نویسم. چاره‌ی کار در مطالعه است یحتمل. که اصلا ول معطلیم. یک کتاب «مردگان باغ سبز» را دست گرفته ام ، لامصب تمام نمی‌شود که نمی‌شود.
  • فل فل :
    قال خودم (درود و سلام خدا بر بندگان صالحش باد):
    وقتی یک زنی قابلمه غذا به شویش می‌دهد تا ببرد سر کار و بخورد
    شیطان دودستی بر سرش می‌کوفد و سه بار می‌گوید : بخبخت شدم، بخبخت شدم ، بخبخت شدم.
    چراکه اولا همکارهای خانمش می‌فهمند که طرف صاحاب دارد
    و دوما اینکه شوهر فست فود و آت و آشغال نمی‌خورد و چاق نمی‌شود
    و سوما اینکه مهر و محبت بین زوجین افزایش می‌یابد که خدا هم خیلی دوست دارد.
  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">