ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

گول‌مالی

سید عباس حقایقی | جمعه, ۹ مهر ۱۳۸۹، ۱۰:۲۱ ق.ظ | ۱۲ نظر

هوالعزیز

حرم امام رضا(ع)؛ توی قطار آدم‌ها دارم راه می‌روم که برسم روبه‌روی ضریح و سلام آخر را بدهم و برگردم. قدم به قدم و آهسته جلو می‌رویم.
دخترک روی دوش بابایش نشسته :
- بابا من می‌خوام بلم به ضلیح دس بکشم
+ نمیشه عزیزم. خیلی شلوغه
- بابایی خودت بهم قول دادی. منم می‌خوام دستم رو به ضریح بکشم
+ ...
- بابایی ((
+ باشه. چشم‌هات رو ببند. هر وقت گفتم باز کن، ضریح رو بوس کن و دوباره چشم‌هات رو ببند
- چشششم.

کم‌کم رسیده‌ایم پای یکی از درب‌ها
+ چشم‌هات رو باز کن
........ دخترک غرق اشک و شوق ....



درست همینجا ^

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۱۲)

آخه‌ایی! کی رفتی امام‌رضا؟!!
سلام برسونیا!
چه پدر جلبی!
سلام
این الگوی خیاطی تان!بدجور مارا پاگیر اینجا کرده!
حتی اگه برای اولین بار باشه که نظر میذارم!
واقعا بی نظیره و البته غبطه بر انگیز هم الگو تان و هم خودتان...

یا علی مدد است...
حراج کردم همه رازهایم را یک جا
دلقک شدم با دماغ پینوکیو
و بوته گونی به جای موهایم
آری گلم
دلم
حرمت نگه دار
که این اشکها خون بهای عمر رفته من است
سرگذشت کسی که هیچ کس نبود
و همیشه گری می کرد
بی مجال اندیشه به بغض های خود
تا کی مرا گریه کند؟ و تا کی ؟!
و به کدام مرام بمیرد
آری گلم
دلم
ورق بزن مرا
و به آفتاب فردا بیندیش که برای تو طلوع میکند
با سلام
و عطر آویشن..
آخ که نمیدونی چقد دلم واسه امام رضا تنگ شده...
اولین چیزی که چشم باز میکنی می بینی . همیشه تو ذهنت می مونه
خیلی جالب می نویسید . جمع بندی خوبی دارید مطالبتون شاید کوتاه اما مفید . قلمتان هم عالی .
امام رضایی باشید .
انقد ننوشتین که پستتون وصل شد به تولد امام رضا!
مبارک باشه.
التماس دعا
  • پیدای پنهان
  • خوش به حال بچه ه ا به چه چیزهایی که راضی نمی شن....
  • پیدای پنهان
  • کاشکی منم بچه بودم
    و قبره فی قلوب من والاه
    عالی بودالهی تاقیامت زنده باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">