ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

هویجوری نوشت

سید عباس حقایقی | دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۸۸، ۰۹:۱۴ ب.ظ | ۱۳ نظر
هوالعزیز
دلم برای هویجوری نوشتن هایم تنگ شده است.
لجم می گیرد از ویندوز ایکس پی 64 بیتی که نتوانستم فایل مصحح کی برد فارسی را رویش نصب کنم و جای پ و ژ آنجایی که دلم می خواهد نیست و از آن بدتر نیم فاصله هم ندارد که ادای رضای امیرخانی را در بیاورم لاقل در جدانویسی.
فردا امتحان دارم. امتحان شبکه و جزوه ای که هنوز نصف صفحاتش را حتی یک بار هم ندیده ام. برادر کوچکم فیلم منظاره موسوی و احمدی نژاد را گذاشته تا برای چندمین بار به "چیز"هایش بخندد و من استرس می گیریم وقتی حتی صدایشان را می شنوم.
***
خوش به حال این سطرها که پاک شدند
***
هزار تا فکر توی ذهنم وَنگ می زند و وقت نیست که بنویسم. باید بروم درس بخوانم

پ.ن : امشب را پا روی دلم گذاشتم و به بهانه ی امتحان تنهایی را برگزیدم و نتیجه اش این شد. خودم کردم که لعنت بر خودم باد.
 

 

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۱۳)

سلام خوبی :
وبلاگ خوبی داری به منم سر بزن
بای
مدتی است که امتحان نداریم
جایی هم کلاسی اجباری نیست
و اگر هست جای ما خالی ست
راستی غلطهای ذهنم هم پاک تر شده اند
مرده که تر نمی شود
ولی ما خواندیم و شد.

به قول این
http://sandali.persianblog.ir/post/371/

یکی درد و یکی درمانم آرزوست!
همین طوری نظر میدیم!
سلام . . .
چه طوری رفیق ؟

دلم واست تنگ شده . . .
با خواهرم یه بار دیگه مثنوی انفجارت رو خوندیم نه به اون اولش که اینقدر طنز نه به آخرش که . . .
سر بزن خوشحال میشم . . .
یا حق
  • یه مدیونه امام رضا
  • سلام
    ارادت داریم
    خیلی دلم برات تنگ شده
    ایشالله یکی دو هفته آینده اسباب کشی داریم
    میایی کمک..................؟؟؟
  • حباب دیوانه
  • سلام....
    خیلی خوشحال شدم که به احمدی نژاد رای دادین.... چون داشتم نا امید میشدم!
    وای از دست این نصف جزوه های هنوز روئیت نشده ! پدر ما رو که در اورد . راستی دلم برات تنگ شده داره از خودش صدا در میاره . بی تربیت نه اون صدا ها . صدای قور قور داخلی ....
    ابراز وجود !
    منظاره = مناظره
    با کنترل+شیفت+2 هم میشه نیم فاصله رو نوشت. مثلا این‌جوری! سخته ولی عادت میکنی!
    هانه ی امتحان تنهایی را برگزیدن!!!!
    کاش در مورد همه ی امتحاناتمون این مدلی دقت داشتیم !
    جاری باشید
    سلام

    نمی دونم چرا این مطلبتون رو که خوندم، هویجوری یاد اون زمانی افتادم که کنکور داشتین... یادم میاد که اون وقت این قدر استرس امتحان نداشتین. نه ؟؟؟!!!

    فعلا همین .... التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">