ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

بهاریه

سید عباس حقایقی | سه شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۸۸، ۱۰:۰۸ ق.ظ | ۲۴ نظر

هوالعزیز

* یکی از رؤیاهای ثابت من اینست که مدتی را در یک کلبه‌ی چوبی در یک نقطه‌ی بکر بگذرانم - البته به شرط وجود اینترنت - !
اما این روزها توی سایت‌های خبری، وقتی گزارش تصویری نقاط مختلف ایران را می‌بینم کلا در انتخاب آن نقطه‌ی بکر دچار سردرگمی می‌شوم، بس که ایران جاهای قشنگ دارد. آدم خر‌کیف می‌شود.

* اذا رایتم الربیع فاکثروا ذکر النشور
هرگاه بهار را دیدید، یاد رستاخیز در شما بیشتر شود
پیامبر اکرم (ص)

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۲۴)

اولا که پست پایینی رو به علت نبود اینترنت الان دیدم - گفتم اینجا بهتون تبریک عرض کنم. گرچه پیش از همه تبریکات و تیکه هام رو ابراز کرده بودم.
ثانیا که جای ما رو هم خالی کنید توی اون کلبه کوشولو...
ثالثا نوکرممممممممممممم
سلام..
کم کم داره نشانه ی مجنونی شروع می شه..
خدا بهت رحم کنه، معلوم نی دیگه چه آرزو هایی خواهی کرد..
الان یعنی این کلبه چوبی تشریف داره ؟!
  • یه مدیونه امام رضا
  • سلام
    درصد رمانتیک بودنت خیلی رفته بالا البته به شرط وجود اینترنت .................
    ارادت داریییییییییمممممممممممممممم
  • حسین و مهاجر
  • سلام.من شمال رو بهتون پیشنهاد میکنم.راهنمایی خواستین هم از اقام بپرسین،بهتون جاهای خوب خوب رو ادرس میدن
  • بهمن کبیری پرویزی
  • سلام
    فرا رسیدن روز طبیعت را به شما تبریک عرض می نمایم. امیدوارم شاد، پیروز و سربلند باشید.
    سلام عبو آقو ...
    آقا زاده چه زود بزرگ شدن توی عکس!!بچه رو هم از پله ببرید راحت تره واااا....


    راسی اون فلفل فلفل دانشگامونه.بهش تذکر دادم که سر هم بنویسه با فل فل شما اشتباه نشه...

    راسی اگه یه جای بکر پیدا کردین که به شبکه جهانی متصل باشه همه رو مطلع کنید...
    سسسسسسسسسس
    هیچ چیز عجیب نیست!
  • پاندوی کنگفوکار
  • هیچ چیزی اتفاقی نیست!
    http://friendfeed.com/e/63a0dd81-d0df-43ee-bbad-c549e14d5295
    سلام داداش
    منم تبریک عرض میکنم اول به قول خودت مرغیزه شدنت و بعدش هم سال نو رو خدمت شما و همسر گرامی
    ایشاالله که رمانتیک بمونید به شرط اینترنت.....!!!
    ..
    .
    .
    .
    التماس دعا بسی
    اینم وبلاگم....
    اومدی قبلآ.
    .
    .
    .
    یا حق
  • محمد آل حبیب
  • از طبقه فکری و عقیده ای خودم گله میکنم ...
    سلام کبد .
    میبینم که بعد از ازدواج حرف های منطقی تر می زنی !!
    به حرف این جماعت زن ندار در مسیر شدن ( امیدوارم که بشن !) گوش نکن !
    نصیحت اول اینکه : بعد از ازدواج دور این اراذل را خط بکش ! والوووووووو!!
    متاهلانه چاکریم !
    2تا تبریک میگم
  • سید محمد انجوی نژاد
  • سلام . تبرییییییییییییییک . اما بعد :
    اسمان هر کجا آیا ؟ نه ! آری همین رنگ است !!؟
  • مریم السادات
  • این آرزوی همه بچه دارهاست.
    من که فکر میکنم این آرزو را به گور ببرم. ایشالله برای شما این جور نباشه.
    سلام .
    شرط گذراندن در یک کلبه چوبی یک نقطه بکر شرط همه ی معتادین اینترنت است .....
    شرط منم هست .....اصلا زندگی بدون اینترنت ؟ووی ؟
    ایرانگردی کم از جهانگردی نیست!
  • سید رض ا انجوی نژاد
  • سلام بر شما و RV
    ممنون که وبلاگ منو گذاشتی توی لیستت؛ راستی اگه رسیدی به من هم یاد بده چه جوریه....
    اما در مورد این یادداشت اخیرت؛ خوب چمدونم.... همه جای ایران سرای من است دیگه!!!
    سلام!
    سال نو مبارک!
    چه عکسی بود...آرام آرام!
  • دیوونه غربتی
  • من به احمدی نژاد رای نمی دهم چون احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">