ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

حناق

سید عباس حقایقی | پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۸۷، ۱۱:۰۹ ق.ظ | ۱۸ نظر

هوالعزیز

این که آدمی‌زاد کم حرف بزند یعنی کم آپدیت کند و بیش‌تر گوش بدهد و بخواند و لذت ببرد و خودش را سرزنش کند که یاد بگیر ملت چه‌قدر خوش‌گل مطلب می‌نویسند ، کجایش بد است؟

علی‌الحساب این دو تا را می‌نویسم ، مسئولیت‌شان هم به عهده‌ی خواننده‌ی گرامی‌ می‌باشد :

وقتی که دوباره زندگی می‌سازد
بر هیکل خود مرتبا می‌نازد
در فکر خودش چقدر خوش‌گل شده است
یک سوسک که تازه پوست می‌اندازد !
***
بعد از دو دهه شاعری و الواطی !
من ماندم و شعرهای قاطی پاتی
سرمایه‌ی عاشق همه کفر است، چه باک؟
لا حول و لا قوة الا فاطی !!!

پ.ن : اگر ننویسم خواهش می‌کنم فکرهای بدبد نکنید که می‌کنید ، اگر بنویسم ، می‌گویید اگر نمی‌نوشتی نمی‌کردیم ! من چه‌کار کنم واقعا؟

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۱۸)

با پاراگراف اول 100 در 100 موافقم...
..
وا! (این درمورد متن تان بود)
وا! (اینهم درمورد حذف لینک بنده از بین لینکهای دوستانتان! این روزها همه دارن ما رو حذف و بایکوت و بی کوت و ... میکنن. عیب نداره شما هم رو بقیه!)

"لا حول و لا قوة الا بالله"

انقد حال میده ملت آدمو طرد کنن!!!! حتی توی یه همچین جای کوچول موچولی که تو کائنات دیده هم نمیشه. اما تو نظر ما فنچ ها خیلی بزرگه! (با شما نبودم ها! یه وخ مث باقی دوستانتون به دل نگیرید. منظورم از فنچ خودم بودم)

یاعلی
..
وقتی ننوشتین که ما فکر بد بد نکردیم.
ولی خدایی وقتی می نویسینا یه جوری می نویسین آدم خوشش میاد فکرای بد بد بکنه
اصلاً می‌دانی چیه؟ نمی‌خواهی بنویسی ننویس. اما دل‌ت میاد یه مشت آدم چشم به راه نوشته‌هات رو منتظر بذاری؟ هی بیایند و سر بزنند و پست‌های قدیمی‌ت رو چند باره ورانداز کنند و غصه بخورند و یادت کنند؟ دلت میاد؟! واقعاً فکر نمی‌کنی که هموم جوری که تو دوست داری بعضی وبلاگ‌ها را بخوانی و لذت ببری، بعضی ها هم دوست دارند تورا بخوانند و لذت ببرند؟!

تو حق نداری که فقط مصرف‌کننده باشی! تو باید حق‌ت را به این آب و خاک مجازی ادای کنی!

تو باید بیشتر بنویسی!
فهمیدی؟!

من که میگم بنویس همیشه بنویس چون من خیلی خوشم میاد از ساده نوشتنت و همانا نفهمیدن من..
بنده شدیداَ معتقدم شما ننویسی بهتر است اخوی
  • یه مدیونه امام رضا
  • سلام
    حرف حساب که جواب داد نداره
    بنویس عزیزم ، بنویس . هر چی دلت می خواد بنویس . تو که از همه چی محرومی ! دیگه از این یکی خودتو محروم نکن ، میمیری !
    ...
    اشکال وزنی در شعر اول ، مصراع آخر ، برادر !
    مثلا می شد بنویسی : یک سوسک که تازه پوست می اندازد. مثلاً !
    پاسخ:
    بله استاد . ممنون.
    زیبا می نویسید. باز هم بنویسید.
    سلام . چه انارای خوشگلی . ایشالله روزی شما باشه .
  • ساحل افتاده
  • سلام
    تبریک
    با دو سطر اول این پست کاملا موافقم. خیلی هم خوب است ...
    سلام.
    عجب خوشکل و با معنی و پر مغز بود اون دو بیتی یا رباعی اول ....کلی معنی داشتا
    شعر دوم هم به شرط اجازه فکر بد کردن هیجان دارد
    سلام
    داشتم با کلی هیجان می خوندم و جلو می رفتم و لذت می بردم که یهو...
    "لا حول و لا قوة الا فاطی !!!"
    این یکی تو ذوقم خورد

    اگه بیشتر تلاش کنید میشه
    مثل من که تلاش کردم و خیلی شد "اگه دروغ بگم چشام در بیاد..."
    به منتم سر بزنین
    یا علی (ع)
    سلام.آدم شوخی هستی پس جرات میدم به خودم که باهات شوخی کنم.
    این جمله را که از سید نواب هست رو که شنیدی ، وقتی در جواب علما گفت: اسلام پاسبان(روحانیون) زیاد دارد و نیازمند سگی است که پاچه دشمنان را بگیرد.
    عزیزم بیا ما هم با هم بشیم سگ اسلام و با هرچی می تونیم پاچه دشمن علی بن ابیطالب رو بگیریم. شما با نوشته های و قلم شیواتون و ما با پارس کردنمون(بلا نسبت جدم). راستی شعرهای باحالی بود فقط اون چیزی رو که باید داشته باشه و از شما انتظار میره کم نداشت.
    بعد به من بگو هجاووو داری !
    با ما به از این باش که با خلق جهانی.....!

    عاشقی پیداست از زاری دل.............. نیست بیماری چو بیماری دل

    کنیزیم
    تنها نکته چشم گیر این وبلاگ فعلا همون سینی اناره.
    آخ که چه قدر با دو خط اول این پستت احساس هم ذات پنداری کردم! آخه درد خودم بود!

    ولی تو حیفی .... پست هات قشنگه....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">