ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

به من چه

سید عباس حقایقی | جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۶:۳۷ ق.ظ | ۸ نظر

هوالعزیز

سلام الان من میخوام آپدیت کنم ولی اینا میگن بیا بریم بدو زود باش بدو دیره. به من چه.

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۸)

سلا مسخره در اوردی ..
می دونم تو این مدت شدت کار زیاد بود
ریا
ریا کار
خذوه فغلوه ثم الجحیم سلوه
(نمی دونم درست نوشتم یا نه)
ولی همین کارا رو با اونا بکنید که میگن بدو زود باش و اینا.
سلام رفیق....
از وبلاگ یکی از دوستان اومدم اینجا....

و ایشالا وقتی گذاشتن راحت آپ کنی زیارتت میکنیم
فعلا

یا علی مددی!
....!!!!
ای بابا بعد از این همه مدت تازه.....!!!!

معرفی کتاب:
ارمیا و بیوتن نوشته ی رضا امیرخانی...(بیوتن رو هنوز خودم نخوندم البته..!!)
منم داشتم آپدیت می کردم ! گفتن بیا ، بدو ، بریم ! رفتم ، ولش کردم ! اما اونا رفته بودن ! از دوست موندم به رفیق هم نرسیدیم ! حال بدیه !؟ هیشکی درکش نمی تونه بکنه !
  • بهمن کبیری پرویزی
  • سلام
    بررسی تطبیقی حقوق بشر در متون مختلف
    حقوق بشر در متون مقدس ادیان الهی _ قرآن کریم بخش اول
    با نظرات کارشناسی خود ما را در ادامل راه یاری فرمائید.
    داشتم آپدیت میکردم . گفتن نکن ! ما آپدیتت می کنیم ! حرفشونو باور کردم . دست کشیدم . ولش کردم ! اما ... چشامو که خوب باز کردم دیدم هییییییییییشکی نیست . هیشکییییییییییییی! و این بارم گولشونو خوردم !
  • یه مدیونه امام رضا
  • مضحک !!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">