ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ِاقش

سید عباس حقایقی | جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۸۶، ۰۱:۵۳ ب.ظ | ۳۳ نظر

هوالعزیز

پ.ن :
۱. ان الله لا یحب الظالمین !
۲. ان الله مع الصابرین !

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۳۳)

خب اونی که معتاد شده رو که ظالم تر از اون یکی نشون دادید، می‌خواهد بچه‌ی مردم رو بکُشه... حالا اگه اولی می‌خواست خودش تقدیمِ دومی کنه و یکی دیگه این وسط مانع می‌شد بازم یه چیزی!
...
ولی کلا خیلی جالب بود. اصلش هنرتونه که جالبش می کنه.
سلام
آخییییییی
بمیرم !
عشقتو ازت گرفتن ؟!
معتاد شدی ؟!
بمیرم برات !
آخییییی
نقطه
چه جاسیگاری با کلاسی....
یعنی وقتی معتاد شد موهاش هم ریخت ...
آخی...
نمیدونم بی عشقی سخت تره یا کچلی!!؟؟؟
وای من بمیرم واسه اون کسی که ...... خیلی جالب انگیز ناک بود . کمتر کسی رفیقی به هنرمندی تو داره .

جواب نظرتو نوی کامنتام دادم .
یا حق
ملت از سر چیا معتاد میشن؟؟؟
داریم کجا میریم؟؟؟
چقدر هنرمندین که دنیایی حرف رو تو دوتا نقاشی جا دادین
جاری باشید
  • بچه باحال
  • سلام
    من بالاخره آپ شدم
    بازم تنهام نذار
    ممنون
    کاریکاتور تو وبلاگ مذهبی
    دست مریزاد عالی بود
    ظلمت نفسی ظلمت نفسی
    سلام
    ایناس که میگن
    عاشق منم که یار بحالم نظر نکرد
    منم یه روزم
    یا علی
    حضرت شاسکول زاغارت نژاد اصل...سلام!
    این پیامیکه گذاشتی یعنی چی ؟ من چه راهی رو اشتباهی نشونت دادم....ها ؟!
    خوشا دردی که درمانش تو باشی
    خوشا منقل که تریاکش تو باشی
    شایدم :
    خوشا منقل که ذغالش تو باشی
    -----------------
    کلا کلا جدای قضیه وصال و فراق، داشتم فکر میکردم دلم میخواد اون دنیا با خدا چجوری روبرو شم.
    آخرش به این نتیجه رسیدم که " خدایا اگه خودت وای میسی بالای سرم و بسوزونی ، یا علی - حاضرم"
    ارادتمند
    بد دردیه بد
    صابرین؟!!
    گر دنیای ما دنیای سنگ است بدان سنگینی سنگ هم قشنگ است اگر دنیای ما دنیای درد است بدان عاشق شدن از بحررنج است اگر عاشق شدن پس یک گناه است دل عاشق شکستن صد گناه است
    چه باحال که در ظلم کردن هم به دیگرانش رو تتو این عکس ها نشون دادی و هم ظلم به خود را!

    راستی پ.ن 1 و 2 که ربطی به 1 و 2 در نقاشی ها که نداشت؟! آخه دوی عکسها با دوی پ.ن ها نمی خوند!
  • عاشق تنها_ هیچکس 0001
  • سلام عزیزم نمیدونم از کجا شروکنم به شما نظر بدم یا از فریبی که خوردم بگویم : چون دیروز که رفتم پیش دوستم (دختر)
    فهمیدم که 5 روزه که به من خیانت کرده و رفته با کس دیگه رفیق شوده
    و من وقتی اونارو دیدم با هم از فریبی که خورده بودم گریم گرفت توی جمع زیادی اشک از چشمام سرازیر شد تصمیم گرفتم برای این که سبک بشم یه وبلاگ بزنم و از شما کمک بخوام چون دیگه عقلم به جایی قد نمیده اگه شمایه عاشق
    هستید لطفا منو راهنمایی کن ممنونم مظاهم شودم بای منتظرم
    ^^^^^
    عشق چه ها می کند!!!!
    سلام. به من گفتن قلبت از سنگ هم سختتره می خوام برم معتاد بشم. هیشششششششششششششششکیییییییی منو دوسم نداره.
    هوم. باشه منتظر یه سنگ تراش ماهر می مونم!
    یه وقت معتاد نشی کار دستمون بدی حالا اشکال نداره آخه مگه میشه قلب یکی رو به زور گرفت
    تو همیشه خشنی یه کمی نرم شو اونم قلبش بهت می ده
    عجب. چرا ملت اینهمه بدون اسم و آدرس مطلب میزنن؟ یعنی اینقدر عشق سکرته؟ بابا این نقاشی ها سفارشیه. نترسید.
    کم آوری
    خوب بابا تفسیر ش هم می کردی ...
    چه روحیه با حالی
    به روزم سری هم به ما بزن ...
    سلام!
    اونوقت می گین تکلیف ما با خدا چیه که نه ظالمیم نه صابر!؟!
    احتمالا امشب مشق نداریم!!!!!
    ×کلی مسرور گشتیم که آپدیت دیدیمتنون!
    آسمانی باشید و همیشه به روز!
    سلام
    من که خیلی اینجا نمی آم ولی این طور که از کامنت ها معلومه گویا خیلی هنرمندین
    من خیلی وقته مشهد نرفتم
    چه ربطی داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من از معتاد شدن می ترسم ...
    همه می گن کار بدی هست
    کتاب سوشیانس هم بخونید اگه وقت کردین
    نوشته ی شروین وکیلی هست
    وب سایت شروین وکیلی هم اینه www.soshians.net
  • محسن افراز
  • موفق باشی یه سری هم به ما بزن
  • زائر دلتنگ
  • سلام. منت گذاشتین لینک دادین
    سلام ما با هم رفیقیم ؟
    واقعا تسخیر قلب کسی به زور ظالمیه ها

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">