ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ک ت ا ب

سید عباس حقایقی | يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۸۶، ۰۱:۴۷ ق.ظ | ۱۵ نظر

هوالعزیز

1.  کم کم کتاب خوان شدن خیلی لذت دارد. خیلی!

۲. خاطرات عزت شاهی . بر هر جوان این مملکت واجب است که بخواند خاطرات عزت را. ( فتوی خودم ). بدون هیچ توضیحی. یک کتاب استثنائی

خاطرات عزت شاهی

۳. بادبادک باز. رمان جالبی بود. و البته به کسی توصیه نمی کنم که بخواندش !

۴.بنیانیان: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری رمان خوب است 
خیلی وقت است دلم لک زده برای یک رمان خیلی خفن.
تا ببینم "اسماعیل" چگونه است...
توی همان لینک فوق :
+ مؤمنی: چشمان ما به دیدن آن رمانی که سال‌ها منتظر آن بودیم روشن شد
+ حسن بنیانیان: آقا منتظر رمان خوب هستند
+ امیرخانی: «اسماعیل» رمان زندگی است

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۱۵)

سلام
1- اتفاقا یهو رمان خوان شدن خیلی لذت داره
و یهو لذت رمان را چشیدن
با موضوع قوقولی قوقوووووووووو به روزیم
نقطه
هیچکدام را نخواندم.اگر گیرمان آمد به توصیه تان عمل میکنم
من تو رو دوست دارم بابت همین خوش فکریهات . جیـــــــــــــــــگر منی .
سلام.
دو سه سالی میشه با وبلاگتون آشنا شدم.
می خواستم ببینم می شه کد قالب وبلاگتون رو به من هم بدین؟
عزت شاهی رو خوندم (البته به سبک خودم) فوق العاده است البته در کنار خاطرات احمد احمد و مرضیه حدیده چی (دباغ ) ادمو دیوونه می کنه.
سلام....
چون یکهو کتاب خوان شدم..نه از همان ازل کتاب خوان بودم این لذت کم کم کتاب خوان شدن را نچشیدم!
...واجب می کنید زحمتش می افتد گردن ما ..هی!
اسماعیل را هم بخوانید فتوایتان را بدهید ببینیم این بار باید چه کار کنیم!
آسمانی باشید!
سلام .......رمان ساعت چهار ان روز هم قشنگه و ایضا پرونده 312اونم خوکشله ......اسماعیل مال امیر خوانیهههههه؟؟؟؟؟؟؟.......این خاطرات عزت شاهی هم خیلی درباره اش شنیدم ولی فعلا شصت تا کتا تو نوبته این میوفته برا دو سه ماه دیگه
من هم بارها عکس کتاب خاطرات عزت شاهی را دیده‌ام!
  • خاله لیلا
  • سلام
    اردیبهشت امسال،رفتم موزه ی عبرت. با همون یه ذره توضیحی که از راوی درمورد شکنجه هایی که آقای عزت شاهی دیدن، شنیدم، کلی ترسیدم! کتابشم سر فرصت میخونم...جالب اینجاست که همون روز که ما رفته بودیم موزه ی عبرت، آقای عزت شاهی هم اومده بودن! ولی زیاد نموندن و زود رفتن...
    یا هو
    از اینکه اهل کتابی خوشم میاد...
    خوشحال میشم بیشتر با هم اشنا شیم
    ضمنا لینکتون اضافه شد
    مع الحق
    سلام عزیزم. خیلی خفنی کلا. داعا کن مثل الاغ نرم... اوضام زیاد خوب نیست . یه جورایی قاراش میشه...................................
    سلام جیگر . به شبم ...
    سلام
    امیدوارم که خوب باشین
    لیلة الرغایب ، شب آرزوها رو بهتون تبریک میگم

    راستی شما چه آرزویی دارین ؟؟؟
    به من سر بزنید
    التماس دعا
    یا حق
    سلام
    تو صف میذارمشون که بخونم انشالله
    احمد احمد ....شطرنج با بازی قیامت کتابایی بودن که خوندم ...احمد احمد واقعا جای تامل داره
    جاری باشید
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام علیکم
    کتاب عزت شاهی رو ان شاالله می خونیم. اما در صدور فتوا برنامه و بودجه هم در نظر می گرفتید.
    نمی دونم چه حکمتی داره که دشمنان ما می فهمن باید کتاب آیات شیطانی رو با جلد عادی و کاغذ جنس ارزون بریزن تو بازار تا فروش بره .. اما خدا نکنه بچه مذهبیا یه کتابی سی دی ای کوفت و زهرماری تولید کنن که سرش به تنش بیارزه یک بسته بندی توپ می بندن بهش بعدم قیمت تمام محصولات فروش نرفته اشونو می خوان ازهمون محصول ارزشمند در بیارن ...
    کمتر پیش میاد که مثل ناشرین کتاب های مبتذل ضد اسلامی اخلاص داشته باشیم
    و مایه تاسفه

    باولایت تا شهادت
    یاعلی(علیه السلام)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">