ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

می هراسم از ماندن !

سید عباس حقایقی | چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۸۶، ۱۲:۲۴ ق.ظ | ۲۱ نظر

هوالعزیز

1.  ژرفای محبت تنها در لحظه فراق شناخته می‌شود
                                                        جبران خلیل جبران

۲.
بشکست اگر دل من به فدای چشم مستت 
سر خم می سلامت، شکند اگر سبویی

۳.
وه! چه شوم و وحشتناک ،زرد درخزان مردن
                      سرو بودن و آخر در تنور نان مردن

   ترس من نه ازمرگ است
                    می هراسم از ماندن
                                  مثل دیگران بودن ، مثل دیگران مردن

اسماعیل امینی

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۲۱)

اولم به اولت .
1 - آره . شب وداعیه

2- ....

3- روزمرگی ....
تو اگر به هر نگاهی ببری هزارها دل
نرسد بدان نگارا که دلی نگاه داری
یَکش خَیلی یَک بود.
منم از مثل دیگران زیستن و مردن میترسم !!!!
یا حق
می هراسم از ماندن...باید همیشه جاری بود و این رمز ماندن ماست
در پناه حق
جاری باشید
سلام عباس آقو - عرضم به حضور مبارکتون : بعد از تشکر از بابت سر زدن به صفحه ناقابل ما . در مورد به روز کردن وبلاگ خوبه که تیتر به اون بزرگی رو می بینید : صفحه ای فقط برای خودم . یعنی عشقی .
به هر حال از ابراز محبتتون ممنونم .
چاکریم .
تکه های زیبایی بود . از آخریش بیشتر از بقیه لذت بردم .
بعونک یالطیف
سلام
کوتاه بود اما همه چیز با خودش داشت.
سر خم می سلامت شکند اگر سبویی.
یاحق.
فعلا...........
سلام
ممنون از اینکه سر زدید
چند تا سوال دارم :
اول اینکه جشنواره شعر امام رضا(ع) کی برگزار می شه؟
بعد مکانش کجاست؟
و اینکه کسای دیگه غیر از شعرای شرکت کننده می تونن توی مراسم حضور داشته باشن؟
در ضمن من لینکتون کردم
این تیکه عالی بود:

ترس من نه ازمرگ است
می هراسم از ماندن
مثل دیگران بودن ، مثل دیگران مردن
اعتراض به رفتار نامناسب و غیر منطقی ستوان ناحیه یازده قم با افراد خیّر. اعتراض شما نشانه انسانیت شماست!
سلام .....مثل دیگران ماندن دیگه عند بدبختیه.........خدا کنه همرنگ جماعت نشیم
سلام.
شاعر شدین جدیدن از قدیم.

التماس دعا.
یا علی.
اشعار زیبایی هست
به روزم ... یه سر بیا
  • مجتبی ارغوان
  • سلام ( دل تنها بنایی که اگر بلرزد محکم تر میشود)..!!درویش مصطفی!!یا حق
  • خاله لیلا
  • سلام علیکم
    ببخشید بیت محمودی؟؟؟!
    دیوانه چون طغیان کند زنجیر و زندان بشکند
    از زلف لیلی حلقه ای بر گردن مجنون کنید
    وبلاگ جالبی دارید خیلی از کتابهائی که دارید و خوندید کتابهای مورد علاقه منه خوشحال میشم با هم بیشتر آشنا بشیم............. ایام عزت مستدام ....... رضوان
    دلا بسوز که سوز تو کارها می کند
    آمدیم ! بودید ، مزاحم نشدیم ، رفتیم !
    خواندم
    حال کردم
    لینک کردم
    سلیقه کتابخوریت خیلی شبیه منه
    دوست داشتی بلینک
    فعلا خداحافظ
    یک مدتی نیستم بعد بازم بهت سر می زنم

    از ماندن میهراسم...ماندن، شوق را میمیراند و آتش تمنا را سرد میکند...

    #ارتداد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">