ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

مخرج

سید عباس حقایقی | جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۸۶، ۱۱:۵۸ ب.ظ | ۳۲ نظر

هوالعزیز

1. 
و من یتق الله
            یجعل له
                     مخرجا

به همین سادگی

2.
خواستند از تو بگویند شبی شاعر ها
عاقبت با قلم شرم نوشتند : نشد!

3.
 حالا من قرار است تسلیم فرمانش باشم. تو چرا ظالمی ؟

4.
 یک مثنوی من در آوردی :
http://www.rahpouyan.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=6012

5.
 الف ) گیرم که آقا زبانم لال نخواستند حالا حالاها ظهور کنند. من باید بیکار بشینم ؟
ب ) گیرم که آقا خواستند انشاءالله همین جمعه بیایند . من چه کار کرده ام ؟

پ.ن : ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است 
یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۳۲)

باحالی از خودتونه
ممنون از تشریف فرمایی شما به خونه دل من
ضمنا وبلاگ جالبی دارید
بزودی شما را لینک میکنم
  • کمی آن طرف تر ...
  • سلام .
    -خیلی هم به همین سادگی نیست .خود یتق الله اش جوانی را پیر و پیری را نفس گیر می کند .
    - نشد دیگه ! خیلی چیزا تو دنیا نمیشه .اینم یکی از اونا !
    - خب همه که مثل شما تسلییییییییییییییم نیستند که ! یکی تسلیمه ! یکی لجوج!
    - جالب بود . ایشالله دیوان شعرتونو ببینیم !
    -چرا بی کار ؟ این همه کار ! مرد عمل باشید باقیش حله ایشالله !
    - در این رابطه حرفی ندارم
    - اره ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست اما گاهی بعضیا امثال من ماهی مرده از آب میگیرن ! اونو چی کارش میشه کرد؟ میدونین ؟!
    قشمممگه
    ایول به استعداد.امروز به مانند مولوی وفردا حافظ. باشد که از شاهکارهای ادب پارسی بگردید.
    بعونک یالطیف
    سلام
    من نباید بی کار بنشینم....................من چی کار کرده ام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مردم از این منگی.
    یاحق.
    فعلا.................
  • ...ه ......ه .....ی
  • همه ی ادما رو صندلی های سالن تئاتر نشسته بودند . منتظر . تا نمایش اغاز بشه . غافل از این که خودشون باید پرده ی سن رو کنار بزنن و غافل از این که اون نمایش به خاطر عظمتش روی سن به اون کوچیکی جا نمی شه و عاقبت به همه ی سالن می کشه و اون وقته که دیگه تماشا چی بودن معنا نداره . که تو در نمایشی و یکی از انها .
    سلام. خوش به حالتون که شماره یک براتون ساده است... e2a
    سلام
    چه انتظار عجیبی !!؟
    تو بین منتظران هم عزیز من چه غریبی
    عجیب تر که چه آسان ، نبودنت شده عادت
    چه بی خیال نشستیم ؛ نه کوششی نه وفایی
    فقط نشسته و گفتیم : خدا خدا که بیایی


    آقا جون من که خیلی شرمنده هستم
    آقا ... تو برای فرج خود دعا کن که من ...
    التماس دعا
    یا علی (ع)
    خدانگهدار
    یاالله
    سلام.ازاینکه دیر پاسخ میدم معذرت میخوام
    اگه با بچه های کتاب مرتبط هستید.ازطرف مابه ایشان تقاضای هم کاری بدید
    منتظر خبرتون هستم
    راستی تو مجله شماره 31سوره یه داستان جدید(انتقام)از حبیب احد زاده انداخته
    یاعلی
    سلام. خوبه باز ذوق ادبی خیلی ها رو زنده کردی..... راستی خدائیش یه روده راست توی شکم تو نیست.........
    بهشت +5.... www.raahil.blogfa.com
    سلام
    کاشکی منم اینجوری بودم / به همین سادگی
    من اینجا نشستم
    و معلوم نیست دنبال چی میگردم
    و همیشه غایب کجاست؟!
    سلام!
    از رویش به سختی روخوانی می کنیم..حالا چه برسد به اینکه درک کنیم و احیانا عمل!!!هیییییییی کو تا ساده شود!!!
    خوب تلنگر می زنید..تبریک!ولی اگر کسی ماهی گیری نداند چه...یا خودش را بزند به ندانستن!بیچاره به حال و روزما!
    شما که اون بالا ها سیر می کنید جان عزیزتان دعامان کنید!
    آسمانی باشیم!
    سلام...خیلی باحال بود...جدی...یا حق!
    خیلی خوب بود
    ALTEMAS DOA
    سلام ........کوتاه و پر مغز .......مثل ساندویچ مغز گوسفند ........ساندویچه ها ولی کلی چیز داره .............دستتون درد نکنه
    سلام وعرض ادب واحترام ازمطالب زیباتون استفاده کردم.
    من هم با مقاله ای تحت عنوان چشم هارابایدشست(دررابطه تخریب حرمین هماییمن عسکریین (علیهما السلام))بروزم.
    خوشحال میشم سربزنی .
    اگه مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن.
    تابعدعلی مدد
  • سید محمد انجوی نژاد
  • سلام . اولا این : خودتی ! ......... ثانیا نشد و نمی شود و نخواهد شد .
  • یک تدارکاتی
  • و من یتق الله...و من یتق الله....و من یتق الله
    این نکته خیلی مهمیه توی کتاب "روزهای فاطمه"خوندم تقوا تازه پله اوله اصلا" کسی که تقوا داره همچین هنری نکرده
    در شگفتم از خودم که ....هیچی
    سلام گلابی . خوبی شوید . چاگرتیم . جون خودم خیلی میخوای سعی کنی نو و خوب بنویسی اما نمیتونی . تو میخوای به خودت تلقین کنی به همین سادگی ! اما میدونی که نمیشه به همین سادگی . فیلم در نیار
    سلام
    ماهی را هر وقت از آب بگیری می میره
    - خیلی خوشمزه ام نه
    - نه !
    موریس مانو رو دارم
    الان هم خونه ام
    گوشیت هم خاموشه
    فردا هم کلا خونه ام
    تا عصر روز 11 تیر هم نمی خوامش
    حل المسائلش رو هم دارم
    نقطه
  • روزنامه نویس
  • بسم الله


    شاید یه 3 تیر دیگه دوای ما باشه حتا اگه اقا نخواهند بیایند!!!!!
    سلام
    گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
    چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی
    سلام...
    شما که این همه کتاب میخونی یه سوال برا من پیش اومده کتاب وجود خودتو چقدر خوندی؟؟؟
    سلام حاجی
    به نظرت چه می کنه این 31 خرداد ؟؟
    _سادگی ...خیلی وقته معناش برا خیلیها مرده
    _نشد دیگه...چون نمیشد نشد
    تسلیم!!! کاش میشد ایستگاهشو نصب میکردم اونجایی که باید نصب شه
    _ مثنوی هم حتما باید عالمی داتشه باشه
    _اقا بیاد!!! بعید میدونم تا حالا بهش عمیق فکر کرده باشیم
    _ ماهی ......شاید یه جورایی ربط داشته باشه به حرف اخرم اینکه : جاری باشید
  • مریم* اسطوره
  • سلام

    --------------------
    ---- ------------------
    --------- -------------------
    -------------- --------------------
    -------------------- --------------------
    -------------- --------------------
    --------- -------------------
    ---- ------------------
    --------------------
    --------------------
    ---- ------------------
    --------- -------------------
    -------------- --------------------
    -------------------- --------------------
    -------------- --------------------
    --------- -------------------
    ---- ------------------
    --------------------
    --------------------
    ---- ------------------
    --------- -------------------
    -------------- --------------------
    -------------------- --------------------
    یک عمر پس پرده ی غیبت ماندیم
    هر صبح دعای عهد را می خواندیم
    یک عمر در انتظار و حسرت که چرا؟
    از قافله بهر شهدا جا ماندیم
    انگشت به لب نشسته ایم یک گوشه
    کاین قافله رفته است چرا ما ماندیم
    از بهر رسیدن به در خانه ی دوست
    هر شب دلی راهی صحرا راندیم
    هر شب به بهانه ای که خواهی آمد
    آن طفل شهید را دمی خواباندیم


    سلام علیکم
    وقت به خیر
    وبلاگ پر محتوایی دارید
    انشالله که بتونیم تا آخر در همین راه ثابت قدم باشیم
    خوشحال می شم به من هم سری بزنید
    موفق باشید و التماس دعا
    به امید دیدار یوسف زهرا
    سلام ماه نا تمام. فکر کردم خود مرحوم نواب صفوی هستی! شاید هم درست فکر کردم!! کی به کیه! راستی ! انرژی هسته ای حق مسلم ماست یا چند نقطه ؟!
    ببینم تو که می گی { پز کتاب هایی رو که تا ... } چرا لیست کتاب های خونده ات از نخونده ات بیشتره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام جناب این جانب. شما همچین چیزی رو از کجا نتیجه گرفتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کاملا واضحه که لیست کتاب های نخونده من از خونده ها بیشتره. اینجا آخرین کتابهایی رو که خوندم نوشتم. و ایضا نوشتم که اگر کتاب خوبی سراغ دارید بنویسید که من بخونمش. بیش از این توضیح واضحات نیاز نمی باشد. ارادت
    سلام. ممنون از حضور سبزت در خانه ی دلمان. شادزی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">