ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

آرامش ، آرزو

سید عباس حقایقی | پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۸۶، ۱۱:۳۶ ب.ظ | ۱۸ نظر

هوالعزیز

1.  من آدم بدبختی هستم ، بخاطر اینکه آرامش بخش ترین لحظات زندگی من ، زمانی است که فاتحانه از دستشویی بیرون می آیم !!!

2. به جای سرزنش من به او نگاه کنید / دلیل سر به هوا بودن زمین ماه است ...
فاضل نظری

3. احمد احمد فوق العاده بود . بخوانید حتما. به جان خودم ضرر نمی کنید. ( تنبلی باعث می شود که قید یک پست کامل راجع به این کتاب را بزنم و به همین جمله اکتفا کنم ).

4. حضرت علی (ع) : شریف ترین و با ارزش ترین نوع بی نیازی ، فرو نهادن و کنار گذاشتن آرزوها است.
حکمت 34

5. اصولا از آنجایی که وبلاگ نویسی بسیار خوب است و کلا حال می دهد و جذاب هم هست و خیلی هم می چسبد لذا من از همه ی شما عزیزان که متاسفانه وقت گرانبهای خود را در این مکان مانع کسب است لطفا در صورت پیدا کردن از یابنده تقاضا نمایید!
 
یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۱۸)

  • یکی همین حوالی
  • سلام .خوب از همون آرامشتون هم استفاده کنین ! خیلی ها اونو هم ندارن .گاهی میشه از یه آرامش کوچیک به جای خیییییییییییییییییییییلی برزگ رسید .هر نوع آرامشی که می خواد باشه ! به اون و این نمی خواد نیگاه کنیم ( شماره دو رو میگم ).همین دو خط آخر مطلبتون که یابنده و اینا هست توش حالتونو به طور کامل به مخاطب نشون میده که چقدر وخیمه !!!!!!
    سلام . خوشحالم از اینکه با وبلاگ زیبا و پر محتوای شما آشنا شدم . یادداشت های یک عکاس هم با آلبوم می خواهم زندگی کنم به روز شده است . براتو آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم.
    سلام
    راجع به قسمت 5 باید عرض کنم که به روی چشم !
    تقاضا میکنیم !
    ضمنا باید بگم که خیلی لوسی
    چرو من رو لینک نکردی
    .
    .
    سعی میکنم 15 خرداد به روز کنم
    نقطه
    به جای سرزنش من به او نگاه کنید / دلیل سر به هوا بودن زمین ماه است ...

    سلام
    ممنون
    نقطه
    چون قافیه تنگ آید / ما خیلی چاکر آییم
    از این که می بینم هنوز کسانی هستند که احمد احمد و نامه های فهیمه بخوانند به خودم و تمام فامیل وابسته تبریک می گویم! دمتان گرم
    سلامو عرض ارادت به محضر عالی
    اون بیت خیلی خیلی چسبید...حفظ ش شدم،از بس که کاربردی یه(!)
    احمد احمد یکی از شیرین ترین و تأثیر گذار ترین کتابابیی یه که تا حالا خوندم و به خوندن ش به خودم می بالم اساسی
    .
    .
    .
    نو به نو بجوشی الهی
    نه... مث که اوضاع همه شدیداً خرابه....
    هنوز ناتمامید
    سلام!!
    ...نسیه داده نمی شود ...حتی به شما..!(وقت عزیزمان را گفتم....)
    ..خب هرکی اونموقع آرامش نگیره غیر عادیهاما خب اگرم لحظات آرامش دیگه ای نداشته باشه اوضاعش خرابه و میشه گفت مریض هم هست...مثه لحظات خوبه خوردن و خوابیدن...!
    بالاخره یه دستی به گوشه ی سمت راست وبلاگتان هم کشیدید...تبریک!
    سلام . پی نوشت مطلب جدیدم رو بخون . فکر کنم به درد خودم گرفتار شدی .
  • مهدی جزینی
  • احتیاج به ترجمه دارد!!!
    سلام
    1- حتما خاطرات عزت شاهی رو بخون که اگه وقت نکنی ، بیچاره ای!!
    2- یه کتاب توپس..................(نیمه شبی دز حله)
    3-
    4-
    5-...................
    6-......................و زندگی خوب بود (رحیم پور)
    سلام
    خوشم اومد
    ببینید کتاب شطرنج کتاب قشنگیه.کتاب جدیدهمین نویسنده رو هم(احدزاده)سوره چاپ کرده.مانماینده رسمی سوره تو قزوینیم.دوست دارم بیشتر باهاتون تو مورد کتاب تبادل اطلاعات بکنم
    راستی نماینده رسمی نیستان هم هستیم.
    این وبلاگ دیگه منه:http://revayat.parsiblog.com/
    اگه اینجا تشریف بیارید وخب بیشتر با کارهامون اشنا بشید.خیلی خوشحال میشم
    راستی میتونم راجع به کتابهایی تو همین راستاکمکتون کنم.
    یاعلی
    سلام
    وبلاگتون خیلی خشنگه
    میشه اسم نویسنده ( احمد احمد ) رو بگید که ما راحتتر بتونیم پیداش کنیم از بس همه تعریفشو کردن دیگه طاقت ندارم تحمل کنم می خوام زودتر بخونمش
    امیدوارم بچه ها این هفته تو کانون بیارنش که بخریم
    سلام ای دوست
    مخور خربزه با پوست
    کین...........

    از اینکه به وبلاگم سر زدی ممنون
    چشم حتما وزنش و عروض و قافیه را درست می کنم

    شوریده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">