ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

...

سید عباس حقایقی | سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۱۰:۲۸ ب.ظ | ۳۳ نظر

هوالعزیز

زندگی در برزخ ِ وصل و جدایی ساده نیست

کاش قدری پیش از این یا بعد از آن می‌زیستم


پ.ن :
۱. بیت از فاضل نظری

۲. وبلاگ رئیس است. بالاخره >>>> http://www.rahroo.parsiblog.com/

۳. بانک صوت رهپویان >>> http://www.rahpouyan.com/sout/

۴. این لیست کتاب های بغلی را فکر نکنید که هنوز همین طور باقی مانده. نه خیر. چندین دست چرخیده و حالا وضعش خیلی با این فرق میکند. فی الواقع کلی دیگر کتاب خوانده ام و کلی دیگر تر هنوز توی صف هستند که بخوانمشان. اما امان از تنبلی. حال ندارم اسمشان را به صف کنم و بنویسم همین بغل.

۵. وبلاگ خودمه. دوست دارم اینجوری !
 
یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۳۳)

  • یکی همین حوالی
  • 1. شاعرش زیاد فرق نمیکنه
    2.دیدیم
    3. این را هم نیز !
    4. خدا توفیق روز افزون دهاد!
    . بر منکرش لعنت ! همشو پاک کنین !
    کاش قدری پیش از این یا بعد از آن می‌زیستیم
    می‌زیستیم

    می‌زیستیم
    می‌زیستیم
    می‌زیستیم
    می‌زیستیم
    می‌زیستیم
    میگن چار دیواری اختیاری.اینم وبلاگ اختیاری
    بعونک یا لطیف
    سلام
    اگه اسمشون رو بنوسیس بهتره.
    حضرت رسول در خونشون و در زدند و حضرت دیدند اگر بروند داخل و موهای خود رو مرتب کنند اون بنده خدایی که پشت در معطل میشه حضرت رسول در تصویر خودشون در اب موهای خود رو مرتب کردند ورفتند و در رو روی اون بنده خدا باز کردند.از حضرت پرسیدند چرا موهای خود رو درست کردی گفتند:اون بنده خدایی که پشت در بود حق داشت من رو با چهره ای مرتب ببینه.یهنی حق گردن من داشت.
    پیام اخلاقی از این داستان:
    دوست عزیز ما هم به وب لاگ شما سر میزنیم حق داریم اونو و موهاشو مرتب ببینیم.
    میبخشید اینو گفتم در جواب شماره 5.
    یا علی مددی.
    یاحق.
    فعلا........
    .........همین جوری.......
    سلام!
    ..زندگی راهی است از به دنیا آمدن تا مرگ .

    شاید مرگ هم راهی است....

    با توجه به الگوی خیاطی مناسبی که انتخاب کردین می شد حدس زد بیکار نموندین !!!
    آسمانی باشید!
    سلام کتاب یک سبد گل محمدی هم از این مجموعه قشنگه
    قسمت الگوی خیاطی در وبلاگتون خیلی دلنشینه
    نظر قبلی هم اشتباها اینجا درج شده لطفا حتما پاکش کنید
    گفتم : اینجا کجاست ؟

    گفت : دنیا

    گفتم : چه کنم ؟....................
    سلام بعد از کلی وقت
    خوشحالم که هنوز می نویسی . اگر یه قالبی هم واسه ما بزنی حال دادیا !
    چاکریم
    ما انسان زمان خودمان هستیم
    با متن بوی سیب به روزم
    یا علی
    ......
    نظر خودمه.دوست دارم اینجوری!
    التماس دعا.یا علی.
    سلام.
    یحتمل مختارید. البته فقط یحتمل.
    ...
    شما هم میرید مکه انشالله. بعد به ما میگید مکه بودم. بعد ما میگیم خوش به حالتون کاش ما هم بریم. بعدش نوبت ماست که بریم. بعد به شما بگیم رفتیم مکه و ...
    حق مدد
    قدری پیش از این و بعد از آن هم ساده نیست !
    سلام . خوبی ؟ نوکرم . کوچیکتم . وای چه بزرگ شدی !!!!! ریش دار . شغل دار . شخصیت دار . ... دار .
    سلام ........خودش چه نقطه چینی هست که این ور و اون ورش چی باشه ...........خدا رو عشقه هم اینورش هم اونورش
    خوبه یعنی خیلی خوبه
    سلام
    ممنون که به وبلاگ شهید شریفی سر زدید
    اون وبلاگ گاه نوشته های یک رهرو هم برای شماست ؟
    خب خوشحال شدم از اشنایی با شما و وبلاگتون
    یا علی ع
  • ستاره فینگیلی
  • سلامی چو بوی خوش آشنایی
    هردفعه که میام و این الگوی خیاطی رو میبینم ساعتها کارم میشه: سکوت...
    کاش قدری پیش از این یا بعد از آن می‌زیستم...
    بیشین بینیم باااااااا
    ساده نیست...شاید هم باشه....نمیدونم
    امروز و فردا رو ساختن کار ماست.
    والله المستعان
    گفتا که خوب بنگر شاید رسیده باشی...
    مخلصم
  • دختر ترشیده
  • آدرس گذاشتم که اگه خواستی باز سر بزنی داشته باشی!!
    سلام
    وبلاگ بسیار زیبایی دارید از این بابت تبریک بنده رو پذیرا باشید
    خوشحال شدم که به منزل شما اومدم امیدوارم بازم قسمتم بشه
    و امیدوارم بتونیم به یاری هم مطالب مفیدی رو عرضه کنیم و بتونیم خدمت
    کوچکی بکنیم. پیروز موفق و سر بلند باشید
    اجرکم عند الله
    همچی تنبل که میگی نیستیا!
    من هنوز کتابای دانشگا رو شروع نکردم باز کنم ببینم اصلا این استادها که از اول ترم دارن فک میزنن چی گفتن! چه برسه به کتابهای دیگه!!!!
    راستی کتاب عطش رو خوندی؟
    اوی . خوبی ؟ دلم هواتو کرده . دنیا خیلی مسخره هستا . دلمون باید هوای تو یکی رو هم بکنه . مسخره تر از این هم میشه ؟ آخه خوشکلی یا چشمات قشنگه که آدم دلش هوات کنه ؟ به هر حال مردشورتو ببرن .
    ستر....
    بعونک یالطیف
    سلام
    حالا شد.................
    موید باشی.
    یاحق.
    فعلا..............
    به چه اقای خوش تیپی با موو ازدواج موکونی ؟
    بابا ول کن
    مشهدی؟
    درس میخونی؟
    ازدواج میکنی؟
    ...
    کجاااااااایی؟
    انگار اینجا خبری از اپ نیستا
    دیگه چی دوست داری ؟
    کلاس چندی بابا ؟!
    سلام. می آپی یا به آپونمت....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">