ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

صد مرتبه از روی خدا بنویسید !

سید عباس حقایقی | سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۸۶، ۱۱:۳۶ ق.ظ | ۲۹ نظر

هوالعزیز

بعضی چیزها را خیلی باید تکرار کنی تا یاد بگیری ...

پ.ن :
لاتقنطوا من رحمة الله :: لاتقنطوا من رحمة الله :: لاتقنطوا من رحمة الله لاتقنطوا من رحمة الله :: لاتقنطوا من رحمة الله  :: لاتقنطوا من رحمة الله  :: لاتقنطوا من رحمة الله  :: لاتقنطوا من رحمة الله  :: لاتقنطوا من رحمة الله  :: لاتقنطوا من رحمة الله  :: لاتقنطوا من رحمة الله  :: لاتقنطوا من رحمة الله

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۲۹)

و چه تکرار دلنشینی
که هیچ گاه خسته ات نمی کند
تنها می بردت به سوی یک "یقین " ابدی ...
تو وبلاگت خیلی ابتکار هست. تبریک می گم
سلام. خدا خیرتون بده./
صد مرتبه از روی خدا ننویس !!! صد مرتبه از روی خدا عمل کن !!! الله اکبر

یه چیزی بزارید به روز شدید ما رو با ایمیل خبر کنه.
سلام........... مبارکه انشا الله...............................
نمی دونم چرا وقتی اسم امید میاد دلم میره کربلا.
ای پناه بی پناهان یا باالفضلای امید نا امیدان یا ابالفضل
در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست
در صراط المستقیم ای دل کسی گمراه نیست
پس تکرار کنیم ها؟!!!
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
لاتقنطوا من رحمة الله
آسمانی باشید!!!
از روی خدا صد با رخواهم نوشت
ان الله مع الصابرین
  • مصطفی ( آب و شراب )
  • 101 بار نوشتم
    باز هم بنویسم ؟
    الحمدلله
    با یا د او

    پار سال بیست سال داشتم .پیار سال نوزده سال.پس پیارسال هجده ساله.چشممو که بهم گذاشتم دیدم بیست و یک سال دارم .سریال جوانیم تکرار نداشت و کسی نمیتونست اونو ضبط کنه ...
    سلام این ادرس جدید وبلاگه .اگه ممکنه لطف کنین این لینکو اضافه کننین
    www.etreyaas.blogfa.com
    ضمنا برمیگردم
    ای کاش.
    و چه تلخ که من کندذهنم و تکرار هم فایده ای ندارد برای درمانم.

    نوشته ی قبلی هم زیبا بود میشه تقلب کرد از روش؟
    سلام علیکم و رحمت الله - خوشحال شدم از پی قامتون - سلام بچه ها رو برسونید - یا علی - راستی : این شعرها به ذهنم اومد اضافه می کنم به متن شما : آیینه شو جمال پری طلعتان طلب
    بسم الله
    سلام
    ...
    لاتقنطوا من رحمة الله
    سلام
    متفاوتید
    ما هم به روزیم با مهندسی فرهنگی
    یا علی
    بعونک یا لطیف
    سلام
    به نظر من باید هم خیلی تکرار کنیم و هم خیلی فکر کنیم.این فکر خیلی مهم تراز تکرارست.البته تکرار بدون فکر می شه تکرار طوطی واری.
    لاتقنطوا من رحمة الله
    تکرار می کنیم.فکر میکنیم.
    یاحق.
    فعلا........
    بنام.. هیچی من هم مثلا به روز شدم
    بعضی وقتاها با تکرار هم چیزی درست نمی شه . راستی من کلی رمان خارجکی ( به قول شما ) سراغ دارم . اگه اسماشون رو می خواین خبر بدید .
    سلام حاجی... سایه تون سنگین شده تازگیا! آقا التماس دعا داریم شدید! یا حق!!
    ممنون که سر زدین
    سلام . اگه منظورتون بادبادک باز خالد حسینی هست کتابفروشی دانش داردش .
    اول خیابان قصرالدشت . خیابان فقیهی . سمت راست . کتابفروشی دانش !
    سلام.
    چشم.
    التماس دعا.
    یا علی.
    سلام وبلاک خوبی دارید.
    تو سکوت دیدم گفته بودید بادبادک باز رو می خواهید این رمان که نوشته ی خالد حسینی نویسنده ی افغانی هست واقعا از رمان های بی نظیر. اگر تا به حال پیداش نکردید حتما پیداش کنید و بخونیدش. موفق باشید یاحق
    بعونک یا لطیف
    سلام
    با مطلبی به عنوان"طوفان شن" به روزم منتظر حضور سبزتون هستم.
    یاحق.
    فعلا........
    سلام . یه روز میاد میمیریم . همه چی تموم میشه . فقط میمونه رحمه لله ... پی لا تقنطوا من رحمه الله
    سلام
    فقط یه چیز می تونم بگم
    خداجون ... ممنونتم

    ممنونم که یادآوری کردید
    با اجازتون لینکتون می کنم
    ان شا الله که در همه مراحل زندگی موفق باشید
    التماس دعا
    یا علی
    خدانگهدار
    هوالحق...
    فقط یک بار خدوند زندگی رو به ما هدیه میده اگه این فرصت یکباره رو از دست بدیم چی میشه؟هر صبح برای ما تولدی دوباره هست پس لاتقنظو من رحمه الله!!!
    زدی تو خال من میمیرم برا این ایه
    البته قسمت یغفر الذنوب جمیعا ش رو ار همه بیشتر...
    اما بعضیا میگن این ایه ادمو پررو میکنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">