ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

در هجاووی هویجوری ها

سید عباس حقایقی | شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۸۶، ۱۲:۲۴ ق.ظ | ۹ نظر

هوالعزیز

از سر نداری {کاما} از زور بی مطلبی :

1.
تو کیستی که من این گونه بی تو بی تابم
شب از هجوم خیالت، نمی برد خوابم

2.
خیلی از آقا انتظار داریم . انتظار داریم از آقا

3.
چه غریب ماندی ای دل / نه غمی نه غم گساری
نه در انتظار یاری / نه ز یار انتظاری

4.
قرار است که مثلا ماها بشویم حکومت گردان های آقا. ... توی وجودمان. امان از غفلت. از تنبلی. از بیکاری

5.
تو که بالا ،‌ بلند بالا ،‌ بلند و نازنینی

6.
اصولا موتور هر چیزی برای روشن شدن نیاز به سوخت دارد. حتی موتور سربازان گمنام امام زمان عج.  چی توز موتوری بدم خدمتتان ؟

7.
آمد ز راه دور ، ندانم که بود و رفت
اما به یک نگاه دلم را ربود و رفت

8.
اصلا رویم می شود این هشت را از او بنویسم ؟ بس که گند زده ام

9.
راه می روی ...
تا که به خون نشانی ام
 
10.
مقادیر زیادی نیاز به رمان خارجکی داریم. کی سراغ دارد توی این پایتخت فرهنگی ؟

راستی بازتاب دوباره بسته شد. آنهایی که ضد ازینا دارند بروند بخوانند و ببینند که حقش بود که بسته شد. خنجر از رو می بندد، از پشت می زند!

پ.ن :
"با ستاره ها" را گوشیدم. شاید از آلبوم های سنتی کم کم خوشم بیاید.

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۹)

سلام دوست عزیز............اگه علاقمندی وبلاگ شما هم جز پر بیننده ترین وبلاگها باشد با ایمیل من تماس حاصل فرمایید
http://www.nama.fanoooos.com/fpx/hm.htmنمونه کارهای انجام شده ما که اونجا میتونید اسم شرکتهای معتبر رو هم ببینید

جهت اگاهی از هزینه ناچیز تبلیغ شما در این سایت با ایمیل drmohsen2003@gmail.com تماس حاصل فرمایید

ارادتمند شما محسن
بعونک یا لطیف
سلام
اول که زیارت قبول. دوم خیلی خوشحالم که این بار وقتی وارد وبتون شدم مطلب جدید دیدم.خیلی مطلب جالبی بود بدجوری منتظر چی توز موتوریتون هستم.البته این به این معنی نیست که من خودم رو سرباز گم نام امام زمان بدونما ما کجا و.......استغفرالله.
یاحق.
فعلا.....
  • سید محمد انجوی نژاد
  • سلام . خوبه ولله . دارمت . یا علی
    سلام
    فک نکنم پادگان انقد هرکی هرکی باشه که به ما بادمجونا هم بگن بفرما!! آره!!! همین که بگن برو تو گونی، سنگر بشو باید کلاه را به آسمان نهم پرتاب نمود
    خیلی مخلصیماااااااا
    جون داداش
    ازین همه مورد دوسه تاشو بیشتر نفهمیدم اون شماره بعد از هفت رو خوب درک کردم
    !!!
    این هم برای جدی شدن فضا!!
    تو مثل کوی بن بستی دل من
    تهیدستی تهیدستی دل من
    اگر یک ذره بو می بردی از عشق
    به دنیا دل نمی بستی دل من!!
    ها استفاده ببرید!!
    آسمانی باشید!!
    سلام علیکم موفق باشین..
    سلام.
    همیشه دوست داشتم مناجات ظریفا رو با خدا بشنوم.
    دست کم گرفتن ترکشایی که بهشون می رسه و زخمایی که برمی دارن همیشه منو واسه هم کاسه شدن باهاشون تشویق کرده، نمی دونم شاید تو بدونی میزان ظرافت آدما واسه خدا مهمه یا اصلا خود ظریف بودن؟
    جون من خیلی باحالی
    یه دونه آدم گل باشه اونم ................................

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">