ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

.

سید عباس حقایقی | چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۸۵، ۰۲:۰۷ ب.ظ | ۲۳ نظر

هوالحق

.........................................................................................

یا علی مددی
  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۲۳)

  • اصلان ثنایی
  • سلام
    ممنون میشم از سایت یا بلاگم دیدن کنید
    آماده تبادل لینک با وبلاگهای هنری

    http://www.aslan.ir

    http://pedrum.blogfa.com
  • مرغ پا کوتا
  • سلام .می خندم به خودم ! نمیدونم چرا ! خل شدم !ایشالله سال دیگه ! منم همینو می خواستم بگم اما دلم نیومد !(بعد از این هم من باهات لج می کنم
    ) من که خدا نیستم که دل بسوزونم و بشکونم .هر وقت خدا شدم این کار رو می کنم !!!!!
    امروز دل ما هم خیلی شکست.ساعت 12:30با بچه ها دور هم نشستیم و ناله وتضرع وگریه به درگاه حضرت حق.ولی......
    سلام . ای بیچاره . میتونی این رو هم بگی : اگر دلم را بشکنی از من چه بشکن بشکنی
    سلام
    چه حیف!! انشا الله از خدا بخواین از ته دل بخواین !!همون سمج گری که خودتون گفتین...خدا کنه برین ما رو هم یاد کنید.
    التماس دعا
    امیدوارم که اسمت در اومده باشه.
    چی شد یهو؟؟؟!
    سلام ماکه نفهمیدیم چیشد ولی ..هرکه درین بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش میدهند .....یاعلی
  • مریم* اسطوره
  • سلام

    ^^^^بحر عشق ^^^^^^#####^^^^####^^^^^^
    ^^^^به روز شد^^^^^#^#^#^^^^#^^^^^#^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^#^#^^#^^#^^^^^#^^#^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^#^#^#^#^#^^^##^^^#^^^^
    ^^^^^^#^^^^^#^^^#^#^#^####^^^#^^^^^
    ^^^^^^##^^^^#^^^#^#^^^^#^^^#^#^^^^^
    ^^^^^^###^^^^#^^^#^#^^^#^^#^^^#^^^^
    ^^^^^^#####^^^#^^#^^#^^##^^^^^#^^^^
    ^^^^^^^#####^^^############^^##^^^^
    ^^^^^^^^^^##^^^^##^^^^######^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^##^^###^####^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^###^^^^####^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^##^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^##^^^^^^^^^^####^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^

  • مریم* اسطوره
  • یعنی چی؟
    سلام...دیدی نبود قسمت ما آسمان عزیز...؟
    آن یار به روی ما بخندد یا نه؟ وین نامه هجر را ببندد یا نه؟ گل پیرهن سرخ شهادت را او/ بر قامت و قد ما پسندد یا نه؟
    بعونک یا لطیف
    سلام
    پیرامون مطلب "اتسمعنی؟" باید بگم از ته ته دلم دعا میکنم بتونی این سفر رو بری به خدا قسم وقتی این مطلب و این عکس زیبا رو دیدم (اینو واسه پاچه خواری و یا ...... نمیگم) اینو میگم چون دوست دارم بری اونجا و از غربت بسوزی دوست دارم غربت بقیع سر تا پاتو بگیره دوست دارم بری و بگردی دنبال قبر بی بی بری و به هر طرف نگاه کنی ببینی بوی یاس می آد بوی حضرت زهرا می آد. بری و منشا اون بو رو پیدا کنی. بری و یا علی گفتن اونجا رو بفهمی چه حالی میده. بری و دور زادگاه علی بگردی و بری و ............
    به خدا نذر کردم اسمت تو قرعه کشی بیرون بیاد(اینو جدی میگم تعارف نمیکنم)......
    وقتی رفتی و اومدی بازم با غربت به این عکس نگاه میکنی با گریه.......
    امیدوارم هرچه زودتر خبر اعزامت رو بفهمم.
    7 ماه که هر وقت این عکس رو میبینم مثل اسفند رو آتیش میشم.
    امیدوارم بری و هر وقت این عکس رو دیدی مثل اسفند رو آتیش بشی.
    یاحق.
    فعلا......
    نقطه یعنی....؟!
    یا حبیب من لا حبیب له
    سلام
    قدیمی ها میگن چیز خوب رو تا نخوردی داریش و جای خوب رو هم تا نرفتی داریش.
    انتظار دیدن کعبه از زیبا ترین انتظارهاست.
    نذر و نیاز من هنوز هم پا بر جاست تا زمانی که خبر اعزامت رو داخل وب لاگت ببینم.
    به امید اون روز زیبا.......
    یاحق.
    فعلا.......
  • مریم* اسطوره
  • سلام

    وقت به خیر

    از کار خسته و درمانده ی زندگی نباشید

    ^^^^بحر عشق ^^^^^^#####^^^^####^^^^^^
    ^^^^به روز شد^^^^^#^#^#^^^^#^^^^^#^^^ ^
    ^^^^^^^^^^^^^#^#^^#^^#^^^^^#^^#^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^#^#^#^#^#^^^##^^^#^^^^
    ^^^^^^#^^^^^#^^^#^#^#^####^^^#^^^^^
    ^^^^^^##^^^^#^^^#^#^^^^#^^^#^#^^^^^
    ^^^^^^###^^^^#^^^#^#^^^#^^#^^^#^^^^
    ^^^^^^#####^^^#^^#^^#^^##^^^^^#^^^^
    ^^^^^^^#####^^^############^^##^^^^
    ^^^^^^^^^^##^^^^##^^^^######^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^##^^###^####^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^###^^^^####^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^##^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^##^^^^^^^^^^####^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^
    .=سر خط
    .=ته خط
    راستی یادم رفت بپرسم:
    اسمتون برا عمره دراومد؟
    امیدوارم که در اومده باشه.
    ما رو هم اگه رفتین
    دعا کنین.
    سلام
    آره چند روز قبل قرعه کشی بود و اسم منم در نیومد!!!
    التماس دعا
    یکی رو میشناسم که میخواد بره.میگم یاد شخصی به نام 043 باشه.
    خدا کنه در و تخته جور بشه که هم اخرت داشته باشیم هم دنیا.
  • غلامرضا همدانی
  • برای ما هم در نیامد عزیز دل ! ولی بیخیال تا سال دیگر خدا بزرگ است !!
    سلام سید جان
    امیدوارم که خوب باشین
    چه خبرا؟
    دیگه پشیمون نشیا
    آخه دیگه شعر میشه پر از پشیمونی
    التماس دعا
    سلام عزیز
    وبلاگ زیبایی دارید امیدوارم همیشه در زندگی موفق باشید و اگه زحمتی نیست به ما هم سری بزن[خداحافظ
    منتظرتم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">