ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

بمبی که ...

سید عباس حقایقی | چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۸۵، ۱۲:۴۴ ب.ظ | ۲۱ نظر

هوالحق

بمبی که سوز عشق تو در جان ما گذاشت
چندین هزار کشته و زخمی به جا گذاشت

چشمان عاشقت که مرا تا خدا کشاند
قانون سخت جاذبه را زیر پا گذاشت

پل زد کمان ابروی تو بر پل صراط
دریای عفو در عطش کربلا گذاشت

دریا که دست تو ، ملوانان که مست تو
بر کشتی اش چه خوب خدا ، ناخدا گذاشت !

آتش کجا اثر به جمال خلیل داشت ؟
داغ تو شعله روی دل خیمه ها گذاشت

ای کاش در غلاف ، دو پایش شکسته بود
تیغی که دست بر رگ خون خدا گذاشت

دستان بی حیای شب از آسمان به زور
خورشید را گرفت و سر نیزه ها گذاشت

... گریه امان نداد؛ و ابهام شعر من
سرپوش روی عاقبت ماجرا گذاشت

- عباس احمدی

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۲۱)

خوشا جرعه جرعه سیرابی از عشقش از دستان مبارک سقا .التماس دعا اللهم عجل لولیک الفرج بفدای مولای غریبمون یامولا علی ادرکنا بظهورالحجـه
سلام . قشنگ بود . چرا موقی که نظر میدی آردس وبلاگت رو نمیذاری ؟
خیلی قشنگ بود ... !
سلام
بسسسسسسی خرابیم
ملتمس دعا خفنگ وار
یا علی
یا حق
خیلی قشنگ بود حال باحالی بود !
به روزم !
تا حق ...
سلام .......ای ول چه شعر خوشکلی بود ....گمونم شاعرش ازون بچه با حالاس ....
سلام و عرض تسلیت.

... ای کاش در غلاف ، دو پایش شکسته بود ....

التماس دعا.یا حسین بن علی (ع)
کتاب خوب:
آتشگده نیر تبریزی
بسیار عالیست
بخون و خون گریه کن!
اگه پیداش نکردی بگو پستش کنم
سلام.
شعر زیبایی بود و من یه نسخه از روش برداشتم تا به جاش استفاده کنم.
از اینکه لطف کردید به من سر زدید و از همه مهم تر محبت کردید و نظر دادید از شما بی نهایت سپاسگذارم.
کلبه ی محقر ما با مطلبی در مورد ویژگی های خاص سیدالشهدا آپ شده و منتظر لطف و نظر شماست.
التماس دعا.
یاعلی مدد.
این روزابه هر وبلاگی سرمی زنی بوی محرم و کربلا و امام حسین می ده !! انگار اپیدمی شده !! شاید هم آدمها بیشتر از اونی که من فکر می کنم خوب هستند !!! نمی دونم !!!
گریه امان نداد و ابهام شعر من
سرپوش روی عاقبت ماجرا گذاشت ...
گودال قتلگاه پر از بوی سیب بود
...
حق مدد.
  • مریم* اسطوره
  • سلام

    عزاداری ها مقبول حق

    التماس دعا


    ***********

    *** اگربگذارند


    محمد جواد غفور زاده (شفق)


    عشق سردرقدم ماست اگربگذارند

    عاشقان را سرسوداست اگربگذارند

    ما واین کشتی طوفان زده ی موج بلا

    ساحل ما دل دریاست اگربگذارند

    دشت ازهرم عطش سوخته وسایه ی غم

    سایه بان گل زهراست اگربگذارند

    آب بر آتش لب های عطشناک زدن

    آرزوی من وسقاست اگربگذارند

    دوش درگلشن مابلبل شیدامی گفت

    باغ گل وقف تماشاست اگربگذارند

    هرچه گل بود زتاراج خزان پرپرشد

    وقت دلجویی گل هاست اگربگذارند

    طفل شش ماهه ی من زینت آغوش من است

    جای این غنچه همین جاست اگربگذارند

    این به خون خفته که عالم زغمش مجنون است

    تشنه ی بوسه ی لیلاست اگربگذارند

    چهره اش آینه ی حسن رسول الله است

    آری این آینه زیباست اگربگذارند

    این گل سرخ که ازگلبن توحید شکفت

    آبروی چمن ماست اگربگذارند

    درعقیق لب من موج زند دریایی

    که شفابخش مسیحاست اگربگذارند

    یوسف مصروجودم من واین پیراهن

    جامه ی روزمباداست اگربگذارند

    ریشه درخون وشرف نهضت ما دارد و بس

    سند روشن فرداست اگربگذارند
    اونی که مسنجر فرستادید واقعیت بود ؟
    یکی یه چیزی یه خبری به ما بده!
    گفتم شاید یکی هکت کرده
    من قبلا هم اومده بودم تکراری بود
    به یاد کی افتادین ؟
  • سید محمد انجوی نژاد
  • گا شاسکو منگولتیم !!!!؟
  • مریم* اسطوره
  • سلام

    بحر عشق به روز شد

    یک بزرگواری نوشته تکراریه!

    اولا کمتر اسامی شهدارو دیدیم

    بعدم مطلب نو میخواین چشم

    من دوچیز دیدم

    کودکان حاضر در کربلا رو که لباس.....

    اگه دوست داشتی بیا بخون

    موفق باشی خدانگهدار
    سلام سید
    وخ کردی بعضیا رم دعا کن
    یا علی
    سلام . عزاداریهاتون قبول باشه ... به من هم یر بزنین ... فعلا همین ... التماس دعا ...
    این یکی به روز شد . اوشکول . به روز می کنی یا بیم به روزت کنم ؟ ها ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">