ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

تمرین ...

سید عباس حقایقی | جمعه, ۲۹ دی ۱۳۸۵، ۱۲:۲۰ ق.ظ | ۸ نظر

هوالحق

اینجانب قلمراد مظفرزرگنده در کمال صحت و سلامت به پرورش آب زیر کاه زیان مشغول هستم.

از یابنده تقاضا می شود آن را در نزدیکترین سطل آشغال بیاندازد

من نازی رو طلاق نمیدممممممممممم

به تو چهههه میخوام از محرم بنویسم.

بعداااا

دنگ

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۸)

خدا به حق محرمت همه رو شفا بده ! بده این جوری وارد محرم شن !!!!!!!!!!!!!!!
سلام.
منتظریم.
بعدن.
التماس دعا.
یا حسین بن علی (ع)
سلام.اسم قلمراد میاد دلم میخواد مهران مدیری رو خفه کنماخه کجای شمالی ها اینجوری
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
چه زود محرم شدا..چه زود زمان میگذره هااااا..
انگار همین دیروز بود آش شعله زرد می پختیم تو دسته پخش می کردیم..
همین دیروز بود که تو محل جای سوزن انداختن نبود و می رفتیم الم میاوردیم.
و انگار همین دیروز بود .همون مداحی که همیشه موقع الم اوردن میخوندن و سینه میزدن می خوندن..وقتی الم میبینم یاد الم دار میکنم ......................الم اگر از دست الم دار ....
ببخشید اینش یادم رفت:

حالا حق مدد.
البته من هنوز به اندازه استادم وارد نیستم توی طب سنتی ولی شما به نظرم سوداوی باشید.
مخصوصا که قلم من هم به مزاجتان ساخته.
ولی پیشنهاد میکنم به جای قلم من کمی پسته و عسل و زیره سیاه با هم بخورید. شبی یه قاشق مرباخوری.
گوشت گاو هم خیلی نخورید. به مزاجتان سازگار نخواهد بود.
حق مدد.
سلام ...
حال روح و سایز و اندازه اش چطوره ؟
سلام مجدد.
نه که ناراحت شده باشین...عرض کردم که انشاالله ناراحت نشین از کامنت دوم.
که الحمد لله اونطور که معلومه اصلن منظور رو نگرفتین.
خب مزاحم نمیشم.تمام.
التماس دعا.یا حسین بن علی (ع)

راستی کوچولو منظورش علم بوده.کیبوردش عین نداشته الف گذاشته!
سلام چکی...هاا یکی طلبت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">