ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

آیا ؟

سید عباس حقایقی | چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۸۵، ۰۷:۲۹ ق.ظ | ۱۵ نظر

هوالحق

آیا من گیر کرده ام؟ آیا من فراموش شده ام ؟ آیا چرا من تقلید میکنم ؟ آیا اینجا چقدر مسخره است. چقدر آیا برای چه درس می خوانیم؟ برای چه وبلاگ می آییم ؟ برای چه چت کردن بد است. چرا کسی اینترنت را درک نمی کند؟ برای چه سرویس دانشگاه ما یخ می زند؟ آیا برای چه من در اعوجاج هجاووهای ظلمات نفسانی پکیده ام؟ کسی آیا می داند که چرا قل مراد خر دارد؟ آیا من خرم ؟ آیا چرا شنبه ها کانون می رویم؟ آیا ما خریم؟ آیا چرا غذا می خوریم؟ چرا نان می خوریم. آیا شما سر کارید؟ آیا من سر کارتان گذاشته ام؟ آیا خدا سرکارمان گذاشته است. آیا من مسخره ام؟ آیا چرا دنیا مضحک است؟ آیا این متن خنده دار است؟ آیا برای چه اصلا؟  چرا همه باید متن خوب خوب بنویسند.؟ چرا کسی حرف مرا گوش نمیدهد. چرا من حرف کسی را گوش نمی دهم. چرا علی دایی کاپیتان تیم ملی بود؟ چرا من دلم میخواهد به کسی مربوط نباشد؟ چرا همه خودشان را دوست دارند؟ آیا کسی هم هست که بقیه را دوست داشته باشد؟ آیا کسی خدا را دوست دارد؟ آیا دوست دارد؟ آیا چرا شما اینها را می خوانید؟ آیا چرا نمی خوانید؟ آیا همین ؟ !

پ.ن : آیا اگر محرم نبود بیخیال زندگی می شدیم؟

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۱۵)

ایا اگر همیشه این طور پر آیا بنویسید ایرادی دارد ؟آیا اگر ....
آلان نمیاد ! برم بخونم بعدا مینویسم بازم
آیا تو را ؟!
آیا چرا من فردا امتحان دارم و الان اینجام؟
آیا و چرا چقدر و چگونه و چطور و با کی و کی .... همه از یه جا میاد اگه گفتین ؟

به روزم خوشحال می شم سر بزنید
سلام.
آیا محرم هست که بیخیال زندگی شویم یا دنیا؟
چون (به گفته شما) به خاطر محرم از زندگی بیخیال می شویم و از طرفی به گفته امام کل یو عاشورا کل ارض کرببلا. آیا باید خودکشی کنیم؟که یعنی بیخیال زندگیشویم؟

آیا به خاطر محرم بیخیال زندگی می شویم یا دنیا؟

آیا ندارد!حتمن التماس دعا.
یا علی.
چرا امریکا ناو جنگی جدید وارد خلیج فارس می کند ؟ چرا کارشناسان به دولت توصیه می کنند بودجه 86 را با نفت 35 دلاری ببندد ؟ چرا امریکا به کشورهای خلیج تجهیزات ضد موشکی ارسال کرده است؟ چرا چین و روسیه به ما از پشت خنجر زدند ؟ چرا شرکت نفت انگلیسی که در پروژه های عظیم پارس جنوبی نفت استخراج می کند از حمایت پشت پرده بعضی گردن کلفت های وطن فروش برخوردار است ؟ چرا قیمت سیمکارت اینقدر ارزان می شود که سودش به جیب شرکت های ژاپنی تولیده کننده گوشی برود؟ آیا شما احتمال بمباران مراکز هسته ای ایران را تا پایان سال 85 شمسی می دهید ؟ آیا دولت سینیوره بالاخره سرنگون می شود ؟ آیا میدانید امریکا دیپلماتهای ایرانی اربیل عراق را به اتهام اینکه از نیروهای سپاه قدس ایران هستند دستگیر کرد؟
چرا کارشناسان به دولت توصیه می کنند بودجه 86 را با نفت 35 دلاری ببندد؟ آیا احمدی نژاد مغرور است ؟ آیا هیچکس او را دوست ندارد؟ آیا آقا در گرمسار از او و عملکرد اقتصادیش دفاع نکرد ؟ آیا چشم و گوشتان را بسته اید ؟ آیا خود را به نفهمی زده اید ؟ آیا شما هنوز هم معتقدید اگر هاشمی رییس جمهور میشد کن فیکون می کرد؟
آیا علم و تکنولوژی ایران هسته ای بهتر از ثروت است ؟ آیا ما کشور فقیری هستیم ؟ آیا نمایندگان مجلس جگر جنگ با آمریکا را ندارند؟ آیا شما می دانید همه امید خمینی به شما بوده است؟
آیا بیکاریم؟
سلام.
راستش منم مثه شما الان رو این حرفی که میخوام بگم فکر نمیکنم.
البته فکر مبکنما ولی میدونم شما ناراحت میشین.
در راستای کامنتی که گذاشته بودین.عرض کنم که اتفاقن میخواستم از پدر بزرگم بنویسم.
(البته قبلش میخواستم در مورد عید غدیر بنویسم که ...)
حالا شاید ننویسم.
سعی میکنم موضوع به همین زودی پیدا کنم.کاش پیشنهاد میدادین.حداقل یه موضع کلی.
البته خودم هم ناراحتم که مهمان میاد و من وسیله پذیرایی ندارم.شرمنده.
التماس دعا.یا علی.
بسیار دردناک بود
سوسن که از خواب پا میشه مثل طلبکارا می شه
دادمی زنه کو شونه کو آینه چرا درگنجه بازه ماشین دودی درازه ؟
چرا صابونا کف میکنن چراسگا وق وق می کنن ....

رها کن این همه چرا و آیا رو رها کن این همه من وتو و مردم رو رها کن وبگذار ریه هات از یک اکسیژن بی چر ا پر و خالی بشن ....
آیا چرا اینجا جوانی به وقت فرداست؟
ههههههههههههههههههههههههههجججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
آیا فلسفه عاشورا همین است که این روزها میبینیم ؟این زمین چه زمینی ست که دهان باز نمیکند و این ملت را نمیبلعد فساد بیداد میکند !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">