ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

جقله

سید عباس حقایقی | دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۸۵، ۰۹:۰۳ ب.ظ | ۱۷ نظر
 



هوالحق

+ همه قبیله من عالمان دین بودند

+ مرا معلم عشق تو شاعری آموخت

+ یک مرغ و خروس به پرورشگاهی رفتند و یک تخم مرغ را به تخمی خود قبول کردند !

+ وقتی برادران یوسف او را می زدند خندید. گفتند : سی چه می خندی جقله ؟ . گفت : " تا امروز دلم به قدرت و بازوی شما خوش بود. می گفتم اگر روزی گیر افتادم شما به دادم می رسید. اما حالا فهمیدم که تنها کسی که به دادم می رسد خداوند است "

+ امیتوارم کسی بیاید و به درد نالیدن از دنیای ما پایان دهد . { ایهام دارد ؟! }

+ افتاده ام توی چاه. هیچ کاروانی هم رد نمی شود. کی محرم می شود ؟؟؟؟؟؟؟

یا علی مددی

 


 

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۱۷)

آدما همیشه حس نظر دادن ندارن، و این لزوما معنیش این نیست که اون وبلاگ رو نخوندند... همین طوری گفتم!
شما خوب از چیزهای دور و برتون درس می گیرید.
راستی!
من چند وقتیه که به فکر این الگوی خیاطی‌تون افتادم... خیلی برام جالبه بدونم سایز کیا میشه!
سلام خوبی ؟ راستی اون صوت رو هم که بهم گفتی صوتش رو بکش بیرون برات آماده کردما . اگه خواستی برات بفرسمش . جمله ی آخری محشر بود . خوش به حالت / قدر چیزایی رو که داری بدون . تا اون چیزایی که نداری رو بهت بدن . به اون چیزایی که میدونی عمل کن تا اون چیزایی که نمیدنی برات باز بشه ( این آخری از سخنرانی آقای بهجت یاد گرفتم )
حتی به ثمن بخس برادر حتی!
گمونم اینا اثرات خوندن کتاب طنزه ...
سلام اخوی. ای ول بابا .. راستی یه کتاب آوردیم از دکتر سنگری در باره حضرت عباس (ع) هست . خیلی باحاله . توصیه میکنم تا محرم بخونیش. یا حق!
  • ستاره فینگیلی
  • سلام
    خوبی؟
    راستش من هروقت داستان حضرت یوسف و میشنوم حتی اگه یه خط باشه دست و پام شل میشه. وا میرم. نمیدونم چرا. ولی وقتی دیدم حضرت یوسف توی متنت و ... دیگه زبونم بند اومد. چیزی برای گفتن ندارم جز اینکه ...قشنگ بود.
    قهبانت...
    من هشتم شدم .
  • مهدیا آیینه داران
  • باسلام
    اینطوری باید نوشت
    عالی بود
    البته تخم مرغ و یوسف و چاه و محرم حتما با هم ارتباطهائی دارن .
    من هم به روزم یه سر بزنید
    یا علی
  • خونه به دوش
  • اندکی صبر...سحر نزدیک است...
    بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الَّرحِیم
    یاَیُّهالعَزیزُ!
    مَسَّنَا وَ اَهلَنَا الضُّرُّ
    وَجِئنَا بِبِضَاعَهٍ مُّزجَاتٍ
    فَاَوفِ لَنَا الکیَلَ وَ تَصَدَّق عَلَینَا
    اِنَّ اللهَ یَجزِی المُتَصَدِّقِینَ
  • عباسحسیننژاد
  • کاروانی رد شود
    محرمی باشد
    طنابی داشته باشد
    گوش بدهد
    باور کند
    ...
    آن وقت ها سایه تان به این سنگینی نبود
    میگم این لوگوی یاران وصال رو توی سایت بزنید و به همه ی وبلاگ نویس ها بگو توی این هفته حتماض لوگوی یاران وصال رو به قالبشون اضاف کنن
    وقتی تو نیستی...نه هست های ما چونانکه بایدند نه باید ها...مثل همیشه...حرف آخرم ، و آخر حرفم را با بغض می گویم . باشد برای روز مبادا...اما در صفحه های تقویم ، چیزی به نام روز مبادا نیست...آن روز هر چه باشد...چیزی شبیه امروز...چیزی شبیه فردا...چیزی درست مثل همین روزهای ماست...آه...دیوارهای تو همه آیینه اند...آیینه های من همه دیوارند...فهمیدی؟......یا حق !
    خدمت کوثر گرامی: وقتی میگن الگو یعنی واسه همه سایز خوبه.... فقط اگه خیلی چاق یا لاغر باشی بی ریخت میشه....اندازه اش بستگی به خودت داره... خیاطه که باید بتونه اون سایز واسه ات در آره....
  • مهدیآئینه داران
  • الگوی خیاطی شماست ؟
    این که مائیم که ...
    به روز نمیشید؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">