ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ویلی

سید عباس حقایقی | جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۸۵، ۱۰:۵۴ ب.ظ | ۵ نظر
هوالحق ای وای که ماه رمضان دارد تمام می شود و من هنوز دستم خالی است. یا علی کمکککککککککک
  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۵)

  • کبوتر حرم
  • سلام
    شهادت حضرت علی(ع) رو به شما تسلیت می گم
    ما هر چی که تلاش کنیم که این ماهو خوب بگذرونیم باز هم حسرت می خوریم
    پس از خود خدا می خوایم که ما رو کمک کنه
    در این شبهای رحمت التماس دعای شدید دارم
    ممنونم
    یا علی مدد
    خدا نگهدار
  • رمضان رفت و من آدم ...
  • سلام .نمیدونم چرا اینجوریه .تا بوده همین بوده و تا هست ایشالله اینجوری نباشه .دعامون کنین
    یا حق ... سلام
    ان شا’ الله توی روزا و شبای باقیمونده بتونیم رحمت و مغفرت خدا رو نصیب خودمون کنیم
    من در این روزا و شبا همیشه از خدا خواستم: خدایا ما را برای خودت تربیت کن تا آدم بشیم
    در پناه حق موفق باشید و سربلند
    یا علی مددی ... والسلام علی من اتبع الهدی
    امشب بیایید رضویه از امام رضا بگیرید . . .





    25 ماه شوال یادمان نرود
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">