ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

مسیج برای مسیح

سید عباس حقایقی | سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۸۷، ۰۹:۰۳ ق.ظ | ۳۳ نظر

هوالعزیز

فکر میکردم بعضی کارها را عمرا انجام نمیدهم. مثلا یکیش شرکت در همین بازی های زنجیره ای است. حالا ایندفعه را ببخشید ...

نامه ای به حضرت مسیح ( ع)
که تشابه عجیب اسمی دارد با مسیج !

به نام خداوندی که در کودکی به شما حرف زدن را یاد داد !
- و هنوز در بزرگی ما بلد نیستیم -
سلام حضرت مسیح جان
لطفا به سئوال های زیر پاسخ صحیح بدهید.

سئوال های شخصی
-------------------------------------------
1. شما الان کجا هستید ؟
الف ) خونه تون
ب ) خونه شون
ج ) خونه مون
د ) تو اداره پست بهشت دارم نامه میخونم

2. بزرگترین آرزویی که دارید چیست ؟
الف ) مسلمان شدن همه ی مسیحی ها
ب ) مسیحی شدن احمدی نژاد
ج ) مسلمان شدن جورج بوش
د ) اینکه به یکی بگویم : بابای عزیزم دوستت دارم

3. در کودکی فقط در دفاع از مادرتان حرف زدید یا کلا در کودکی صحبت میکردید؟
الف ) واقعا جواب این سئوال چقدر مهمه ؟
ب ) من کلا از کودکی صحبت میکردم. مثلا میگفتم مامان من غذا میخوام. دیگه گریه نمیکردم.
ج ) شما مشکل دارید واقعا
د ) هیچ کدام

4. میشه قلق زنده کردن مرده ها رو به ما بگید؟
الف ) بستگی داره کیو بخواید زنده کنید
ب ) قلق نداره. به اذن خدا فوت میکردم زنده میشدن
ج ) نه. ولی میتونم قلق مرده کردن زنده ها رو بهتون بگم
د ) شما اگه احیانا سرت به تنت زیادی کرده بگو اینجا میگم به یکی از بچه ها بیاد. اسمش عزرائیله.

5. خب پس لااقل قلق تبدیل عصا به اژدها رو بگید
الف ) به درد شما نمی خوره
ب ) بلد نیستم
ج ) باشه بهش میگم
د ) شما هنوز فرق من و حضرت موسی ع رو نفهمیدی؟

سئوال های اختصاصی همین فیلم بدی که ساختید
----------------------

6. شما چرا این فیلم رو ساختید؟
الف ) کدوم فیلم؟
ب ) ما نساختیم.
ج ) ما مگه بیکاریم فیلم بسازیم
د ) در جواب نادر طالب زاده که فیلم من رو ساخته !

7. شما این افرادی که الان هستند رو به عنوان پیروان خودتون قبول دارید؟
الف ) نه. اگه پیروان من بودند که به حرفم گوش میدادن الان مسلمون بودند
ب ) نه. اینا فقط بلدن من رو به صلیب بکشن
ج ) نه. اینا فقط بلدن من رو پسر خدا کنن. یا بیلعکس
د ) نه.

8. پس چرا از این فیلم ها بر علیه مسلمونا میسازید؟
الف ) کدوم فیلم ها؟
ب ) ما نساختیم.
ج ) مگه ما بیکاریم فیلم بسازیم
د ) در جواب نادر طالب زاده که فیلم من رو ساخته !

9. چرا جلوی این پیروانتون رو نمی گیرید که هی به مسلمونا توهین نکنن؟
الف ) کدوم پیروان ؟ اینها در ظاهر مسیحی هستن.
ب ) من یه چیزی دیگه بهشون گفتم اینا یه کار دیگه میکنن.
ج ) شما دعا کنید میام حالشونو میگیرم
د. همه موارد

10. ولی اصلا کار قشنگی نیست از این فیلم ها میسازید.
الف ) کدوم فیلم ها؟
ب ) ما نساختیم.
ج ) مگه ما بیکاریم فیلم بسازیم
د ) درسته ولی ... در جواب نادر طالب زاده که فیلم من رو ساخته !

سئوال های نهایی
---------------------------

11. این جمله در مورد کیست ؟ " روح خدا به خدا پیوست "
الف‌) من
ب ) امام خمینی (ره)
ج ) بستگی داره این جمله در چه زمانی گفته شده باشه
د ) نشنیدم تا حالا

12. به نظرتون این برنامه های وبلاگی تاثیری داره؟
الف ) بله . خیلی تاثیر داره
ب ) بی تاثیر که نیست. ولی بازم فیلم میسازن

13. چرا خب بازم  شما از این فیلم ها میسازین ؟
الف ) کدوم فیلم ها؟ چرا سئوال بالا دو گزینه ای بود ؟
ب ) ما نساختیم.
ج ) مگه ما بیکاریم فیلم بسازیم
د ) در جواب نادر طالب زاده که فیلم من رو ساخته !

14. دیگه تکرار نشه ها
الف ) چشم
ب ) بله حتما
ج ) خیلی ممنون
د ) بهشون میگم

15. به عنوان سئوال آخر :‌ یوحنا زن بوده یا مرد ؟ ( تا حالا روم نمیشده از کسی بپرسم  )
الف ) خب معلومه زن
ب ) خب معلومه مرد
ج ) دو تا جنسیت که بیشتر نداریم. چیجوری چهارتا گزینه داشته باشیم؟
د ) گزینه ی جیم

مسیح مهربان ، شما که مسیحی تر از همه اید ،‌ و مسلمان تر از همه ! سلام ما را به آقایمان برسانید .
از طرف ما بگویید : سلام ، حال همه ی ما خوب است ... اما تو باور مکن ...
و از طرف خودتان بگویید : من که زبون اینا رو نمیفهمم. زودتر ظهور کنید تا با هم بریم ...

آدم نمیشوممممممممم
---
بهار شیراز است و لیست دوستان بسیار. هر کی دوست داشت را دعوت میکنم !

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۳۳)

  • یه مدیونه امام رضا
  • خیلی خیلی خیلی خوشگل بود ، موجبات خنده ما و یحتمل حضرت مسیح و امام زمان و اون بالایی ها رو فراهم آوردی!
    راستی روح نادر طالب زاده رو شاد کردی کلا!
    بقیش بعدا
    سلام
    جسارت کردم و این پستتون و خوندم!
    راستی کجاست؟! ... گمش کرده ام ... کجا و از که بگیرم سراغ ماهم را ؟؟
    ................
    بداهه بالا تقدیم به وبلاگ پر محتواتون...
    سلام
    زمینی ها کم بودن امید وارم دیگه از این کارا نکنین.
  • یه مدیونه امام رضا
  • راستی کجا می دن ؟
    سلام. خیلی بامزه بود....
    شنیده بودم این مثل رو که میگن عقل جن هم بهش نمیرسه اما ندیده بودم.
    بهرحال جنی بود اما قشنگ بود خندیم و خندیدم اما وقتی به نوشته های آبی رسید... بگذریم.
    راستی ببینم دوستان شیرازیت زیاد میان تو بلاگت. ببین این ادرسی که میدم از دوستانته با این عقاید عجیب غریبش؟!
    http://khajehpour.blogfa.com/
    تو بازی‌های آسون‌تر که دعوتتون می‌کنیم که طفره می‌رید و شونه خالی می‌کنید. حالا تو این بازی سخته که مثلا خواستیم خودمون رو ... نکنیم و دعوتتون نکردیم؛ شرکت کردید؟!
    موندم اینا که با گروه خون ما آشنان چرا ما رو قاطی این بازیا میکنن
    همین یه بنده ی خدا از دست خودتون و طنزیجاتتون در امان بود که به ایشونم رحم نکردین و سیل خزعبلاتتون رو بر ایشون هم نازل کردین !
    بسی جالب بود
    حتما کلی تو عرش خندیدن بالایی ها
    خوب مگه چیه اینم یه سبک نوشتنه دیگه!
    چهارمی خیلی توپ بود خصوصا گزینه اخرش
    جاری باشی
  • مجنون ماه تنها
  • سلام .....کلی خنده کردیم .....کلن تو هر گذینه اش همه حرفاتونو گفته بودید ....و از طرف خودتان بگویید : من که زبون اینا رو نمیفهمم. زودتر ظهور کنید تا با هم بریم ...این تیکه اش خیلی باحال تر تر بود ..............فقط اونجاش نفهمیدم که بهار شیراز است و دوستان بسیار (؟؟؟)ربطش به بی ربطیش بود نه؟
    آخر : ممنون که اجابت فرمودید
    سلام
    خیلی ....... ی
    واقعا که آدم ......... هستی
    ای .........
    لااله الا الله
    نقطه
    این لینک من رو هم درستش کن
    پارسی بلاگش کن
    باشه ؟!
    ممنون
    نقطه
    بابا با ما باش!
    یا علی
    سلام علیکم. من اینقدر بی معرفت نشدم که یادم برود که دوستان خوبی همچون شما داشته و دارم. ولی چه کنم از بی توفیقی که مدتی است این مرض امکان دیدار و زیارت رویتان را از من سلب کرده است و من دارم می میرم از دوریت!!!!! راستی کادوی تولد من رو هم بفرست اینجا. اگه خودت رو کادو کنی خیلی خوشحال می شم! باور نمی کنی؟ امتحان کن!

    راستی این مطالب رو کی نوشته؟
    الف) خودتون
    ب) خودشون
    ج) به تو چه
    د) چرا فحش می دی؟ مگه تو خودت ناموس نیستی؟

    راستی با این بهار(ه) شیراز چطوری تونستی این مطلب رو بنویسی؟

    یا علی مدد
    آهان...
    با همه شوخی....
    با حضرت مسیح هم شوخی؟!؟!؟!
    البته احتمالا نامتون به اذن خدا و به دست حضرت مسیح لا به لای نامه ها تو همون پست خونه بهشت گم میشه ....
    چون اگه اینو تو محفل دوستان بهشتیشون بخونن.... اونوقت بقیه چه فکری راجع به
    ما به اصطلاح مسلمونا میکنن...
    وای.........


    به امید ظهور حضرتش..
    در پناه حق
    یک سوال:اگر کسی مشابه این سوالات را در مورد پیامبر و امامان ما طرح کند از خواندشان چه حسی پیدا میکنی؟
    خدا کنه تو عرش تستاشون 5 گزینه ای باشه که حضرت مسیح بتونه جواب صحیحو بده!
    یه نکته: در مورد سوال سوم کاش بازم فکر میکردید به جای گزینه (د) که نوشتید هیچ کدام یه چیز دیگه مینوشتید. چون با توجه به گزینه ی ج همه میفهمن که دال غلطه
    خیلی جالب و خنده دار بود
    بسیار زیبا بود برادر !
    سلام.
    یکم به نظر میاد حالتون خوب نبوده!

    من درک نکردم.

    چند جمله آخر ولی دلنشین بود.

    بی ربط بودن به هم.(سوالات و متن آخر رو میگم)

    به هر حال.
    التماس دعا. یا علی.
    سلام
    عمرا" ما رومون بشه با بزرگترا اینجوری حرف بزنیم
    اما خوب شد بالاخره یکی حرف دل ما رو زد
    خوب چرا از این فیلما میسازید؟
    الف)ب)ج)چون فروش شرک ,300وآن شرلی خوب نبود.
    د)اگه عرضه دارید خودتون بهترشو بسازید
    ضمنا" به جای بهار شیراز از جمله ی معروف( استاد حال ندوشتیم )

    که برای قابل فهمه استفاده کنید
    چقدر باید بگم
    هیشکی حق نداره راجع به بابای ما حدس بزنه!!!!!!
    الهی که زقوووووم...........................
    چقدر باید بگم
    هیشکی حق نداره راجع به بابای ما حدس بزنه!!!!!!
    الهی که زقوووووم...........................
    بسم الله

    باسلام و تشکر از شرکت شما در جنبش وبلاگی ((به برادرم مسیح))،با گذاشتن لوگوی وبلاگ مربوطه در سایت یا وبلاگتان،ما را در هر چه بهتر انجام شدن این امر مهم یاری دهید.

    برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ ((برادرم مسیح))مراجعه فرمایید.
    ..
    زبونم بند اومد
    دنباله بلاگت وبلاگ رو آپ کردم
    دعا مو ن ب کن

    یاعلی
    ..

    حداقل از اون چهره جذبناک الگوی خیاطیت خجالت بکش
    ..
    سر خم می سلامت شکند اگر سبویی

    اللهم اهلک اعداء المهدی بالسنتنا و ایدینا و ارجلنا اجمعین

    دلم داره میترکه

    یاعلی
    ..
  • علی لیسانسهفقه اصول وفلسفه
  • از اصل شیرینکاریهات مشکل دارد مومن نمای نفهم
    یا رفیق!
    یوحنا مرد است.
    همین
    یا علی مددی!
    دوست عزیز پست های خوبی گذاشتی
    بهت تبریک میگم
    امیدوارم به کلبه درویشی من بیایی و یادگاری های قشنگتو اونجا جا بذاری
    منم هر وقت آن بشم بهت سر می زنم و پست هاس با حالت رو می خونم
    اگه با تبادل لینک موافقی منو به اسم سپنتا لینک کن و بهم خبر بده
    خیلی جالب بود.تا طنز این مدلی ندیده بودم.داشتم به وبلاگ دوستان سر میزدم
    .خیلی اتفاقی گذرم افتاد اینجا.اتفاق قشنگی بود .از این بابت خوشحالم.
    بازم به دیدار وبلاگت میام.اگر باشم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">