ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

بلا تکلیفی

سید عباس حقایقی | سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۸۶، ۰۴:۳۵ ب.ظ | ۲۹ نظر

هوالعزیز

1. ده دقیقه پیش یک مورچه را له کردم. الان که دوباره نگاهش کردم دیدم انگار هنوز جان دارد. عجب وضعیت وحشتناکی. برزخ بین مرگ و زندگی ، بلاتکلیفی !  با انگشتم تکلیفش را مشخص کردم !

2. الان هم می خواهم بروم آرایشگاه. تکلیف موهایم را مشخص کنم. یا این طرفی ، یا آن طرفی ! هیچ وقت موهایم را وسط چین ! نکرده ام.

3. وقتی به قیامت و خدا و این جور چیزها فکر میکنم ، از اینکه وبلاگ می نویسم به شدت وحشتم می گیرد. تکلیف وقت ملتی که این پرت و پلاها را می خوانند هم باید مشخص کنم.

4. همه ی اینها هیچ کاری ندارد.
تکلیف دلم را چطور مشخص کنم ؟!

نقطه ، سر سطر بچه ها بنویسید
با خط درشت ، عشق را بنویسید
تکلیف شب شماست در دفتر دل
صد مرتبه از روی خدا بنویسید

پ.ن :
۱. جدیدا رئیسمان در دفتر ، دارد تکلیف همه را مشخص میکند. این آپدیت هم در همین راستاست.
۲. شاعر این شعر آخری را هر چه فکر کردم یادم نیامد. فکر کنم همان استاد صفربیگی باشد.


یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۲۹)

برو پیش ننه ی حسن گلاب تا تکلیفت دلت رو مشخص کنه !
  • مجنون ماه تنها
  • سلام .
    در مورد ..نکته سوم اون دیگه تقصیر خود خل و چلشونه که میان میخونن ......
    درست وقت طلاست . اما چیزای مهم تر از وقت هم توی زندگی افراد وجود داره که ما نابودشون می کنیم و به سادگی از کنارش رد می شیم !!
    میگم اون مورد چهارمی رو اگه حل نکنید روی هر کاری ممکنه یک ماه قفل کنید!
    (((((من اشتباه حدس نمی زنم)))))
  • خانواده ی گلاب
  • ببخشید من آدرس اشتباه دادم . تصحیح می کنم !
    1.میگن هیش وقت حیوون زبون بسه رو زجر کش نکنین
    2.وسط چین؟؟؟؟
    3.حرف حساب جواب نداره
    4.هی ی ی
  • بر باد رفته....
  • سلام. کاش می شد تکلیف تمام بلاتکلیفی ها رو با انگشت مشخص کرد....
    پیغام خصوصی دارین...
    همه ی اینها هیچ کاری ندارد.
    تکلیف دلم را چطور مشخص کنم ؟
    کار خوبی نکردی ، شاید زیادی عصبانی شد این بار میبخشمت بار اخرت باشد ، گمانم نمیرفت این قدر بی رحم باشی اگر بخواهی دست از پا خطا کنی فیلمی که جاسوسان ما از این امر خطیر تو گرفته اند را با موبایل بلوتوث میکنیم تا پخش شود پس مراقب باش که همه در کمین تو هستن شیطان را لعن و نفرین ساز که آه سرد بر تو کشد ...!
    سلام...
    1. فکر نکنم دل تکلیف خاصی نداشته باشه جز....!!!!!!
    2. شاید اگه 100 بار بنویسیم و 100 بار صدا بزنیم... فرجی بشه برای دل بی تکلیفمون...!!!

    التماس دعا..
    در پناه حق
    سلام . خیلی حال کردم با آبدیتت . جدی می گم . لوطی گری بیا این دفعه مشهد تکلیفمون رو با خودمون مشخص کنیم . یا این بری یا اون بری....
  • یه مدیونه امام رضا
  • سلام
    من نمیدونم چرا فقط وقتی من نیستم همه برنامه ها انجام میشه
    راستی مشق شب من مشخص شد چیه؟
    من هم می خوام تکلیفم رو بدونم مردم از بی تکلیفی
    سلام.....
    جالب بود.....
    مشق شب من......
    نمی دونم چی بگم...
    خیلی با حال بود..
    سلام . امید راست میگه . مردونه بیا این بار تکلیفمون رو مشخص کنیم . شما مشهد ما هم جای دیگه
    سلام...
    1.قاتل..!
    2.بیچاره موهات!
    3.بهش فکر نکن!
    4.نذار معلم بهت بگه خودت زودتر یه تکلیف جور کن و بنویس!
    ×عید منتظریم!
    آغاز امامت حضرت مهدی (عج) برشما و تمامی منتظران مبارکباد
    خدایا در چنین روزی
    دلمان را بهاری...
    بیعتمان را ابدی...
    و عاقبتمان را مهدوی
    رقم بزن
    التماس دعا
    جون دایی امید
    جون دویی امید بیو.. .
    سلام.
    ببخشین جسارتاً تکلیف مشخصه که.نکنه شما میخواین تصمیم بگیرین به تکلیف کامل عمل کنین یا به هر چیش که دوست دارین(دوست داشتن اینجایی) عمل کنین؟!
    آها یا میخواین تصمیم بگیرین بفهمین اساساً تکلیف چی هست تا به اون عمل کنین؟!
    التماس دعا یا علی.
    عیدتون هم مبارک.
    کلا نظرم به روشن شدن تکلیف هست....
    به قول قرآن آدم اینجوری نباید باشه : مذبذبین بین ذلک لا الی هولاء و لا الی هولاء
    یا به قول شهید آوینی : انسان هرهری (HorHori) مذهب...
    ما خیلی مخلصیم.
    کلا هم میدونی که هیشکی برای من ...... :D
    ارادتی هست
    نکنه متولد اسفندى؟ آخه اسفندیا حد وسط ندارن. ول کن مورچه رو اولی رو کشتی میخوای دومی رو هم بکشی بذار رو مانیتورت راه بره گناه داره.
    سلام..
    سال نو مبارک، اینجا همه هستن تبریک می گن..مشهد خوش بگذره..
    سلام
    از دیدن پیامت خوشحال شدم . چون سر بحث رو باز میکنه .
    به اونطرفی ها هم گفتم اگه جواب دارن بیان بگن .
    به هر حال ما فضا رو باز کردیم یه کمی هم تند رفتیم اما بقیه اش دیگه با بچه هاست اگه کوتاهی نکنند .
    اگر هم کوتاهی کردند که هر چی به سرشون بیاد حقشونه .
    در ضمن خود من هم خیلی ادعا ندارم آقای حسینی صد در صد رای می آورده من میگم این طور برخوردا در شان نیست . و برخوردم با اینطور برخوردهاست .
    هر چند صدایم به جایی نمی رسد
    اما :
    حافظ وظیفه تو سخن گفتن است و بس
    در بند این نباش که شنید یا نشنید
    -----------------
    بعد از مشهد تازه فهمیدم اومدم شیراز . یعنی تازه داره دوزاریم میفته از اصفهان برگشتم
    ..

    این آپدیتت پدرمون رو درآورد
    خصوصا این :
    "4. همه ی اینها هیچ کاری ندارد. تکلیف دلم را چطور مشخص کنم ؟!"

    وسط سایت پــِـقـــّـی زدم زیر گریه.
    اوضاعمون ... هه. برامون ریش گرو میذارید؟

    یاعلی
    ..
    ..
    یعنی میشه بشه؟
    اگه بشه چی میـــــشه!!!

    یاعلی
    ..
    سلام...
    بهار در بهارتون مبارک...
    انشاا... سال خوبی داشته باشین...

    در پناه حق
    میگم راسته که هیچ کس از موهاش راضی نیست شما چطور
    میگم
    این شندی که می گن مسول بی کفایت استفا استفا...
    نمی دونم چرا...یا ابو الفضل که یادته ...
    سلام
    خرسندم از آشنایی
    سال نوتون مبارک ( البته با کمی تاخیر )
    به سه دلیل وبلاگتون رو لینک دادم یکی اینکه میخوام از کتابهایی که معرفی شدست چه خوانده شده هاش چه تو صفهاش استفاده کنم دیگری هم بخاطر بیان صمیمی تون سوم هم اینکه زیباست با جاذبه ای فوق العاده
    یازهرا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">