ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ره پویان وصال

سید عباس حقایقی | يكشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۸۶، ۰۷:۲۱ ب.ظ | ۱۶ نظر

هوالعزیز

این روز ها اینجاییم :
http://www.rahpouyan.com/vizhe/kanoon/default.asp

نمایشگاه رهپویان وصال

 یا علی مددی

 

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۱۶)

  • مرغ پا کوتا
  • چه آپ دیتای نون و آب داری آدم میمیره از سیرییییییییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!
    یا حق
    سلام
    خسته نباشید همگی
  • زائر دلتنگ
  • سلام . خسته نباشید...
    سلام!
    اینروزها خوشبحالتان!
    آسمانی ...
    ..
    این روزها هیچ کجا نیستم

    یاعلی
    ..
    عجب لوگویی !
    سلام...ما که شیراز نیومدیم ولی حتمن جای خوبیه!
  • گمشده در تاریکی
  • هر کجا هست خدایا به سلامت دارش!
    بر خلاف دایی امید ..... من دیگه دارم قطع امید می کنم... فکر کنم دیگه عمرا خوب بشی..... شلغم..... ولی کلا باحات حال میکنم....
    منظورت گسترانیانونوف با سوپ قارچ بود!
    سلام. بازدید کردیم
    سلام . این سرودهای انقلابی رو مجبور شدم واسه کسی کامل دنلود کنم . یکیشو گوش دادم . بعد شد دوتا و بعد سه تا و ... همه .
    خوب جاییست اینجا
    سلام

    از مطالب قشنگتون استفاده کردیم

    صبا

    با مطلبی تحت عنوان جنازه دختری که بعد از ۱۲۷ سال سالم مانده است!

    بروز شده است

    منتظر قدوم پر مهرتان هستیم
    ثی
  • من پسر خالتم
  • خیلی کس کشی خیلی اینقدر که حد اندازه نداره
    کس کش جا کش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">