ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

بهروز

سید عباس حقایقی | سه شنبه, ۹ بهمن ۱۳۸۶، ۱۲:۲۹ ب.ظ | ۲۰ نظر
هوالعزیز . آپدیت. یا علی مددی
  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۲۰)

سلام خسته نباشید . به من هم سری بزن و برام لینک بذار . از اینترنت لذت ببر .
تو خوب میشی من میدونم . عزیزم طوری نشده که . بگیر بخواب . چرا خودت رو اینقدر اذیت میکنی ؟ مگه ندیدی آقای دکتر میگفت زود خوب میشی ؟ چرا موهاتو میکشی ؟!!! ای خدا . ای ابالفضل .............
منم آپدیت
من تا حالا عاشق نشدم!
حتی عاشق یه لحظه!
آسمانی باشیم..و گاه گاهی عاشق!
بهروز ؟
پیغام پسغام واسه کسیه ؟
یا حسین مددی
سلام. چند تا از آپهای شما رو خوندم. منم تازه توی جشنواره ثبت نام کردم. نوشته های وبلاگ من هم همش حرف دل خودمه. دوست داشتی بیا رقیب جان!!
هوالاباحال .نظر .یاعلی
زندگی همینه ...
تعجب میکنم بعضی ها میگن خودت رو اذیت نکن ! بعضی وقت ها آدم واقعا اذیت میشه .
زندگی همینه...
چه خوب.
موفق باشید.
عجب!
البته گاهی خوب پیش میاد
جاری باشید
!!!
من خوبم..تو خوبی؟!
سلام
منظورتان را از نقض کپی رایت در روز روشن متوجه نشده بیدم . جیگر!
؟
سلام.
بگذریم که بهروز آشناس

به روز(!) التماس دعا که میتونه بگه؟نـــــــــــــــــه؟ ...؟

التماس دعا.
یا علی.
ما هم این آخریا با بهروز آشتی کردیم.
سلام.
الحمدلله که اپدیت شد
شما خانواده ای را از نگرانی نجات دادید

حق مدد.
  • تاریکی مطلق
  • سلام آقا بهروز خوبی؟؟؟
    من فکر میکنم اگه یه متن الکی هم بزارید بهتر از اینه که بیا بنویسی آپ دیت یا علی


    ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه والا
    ..

    سلام
    سالروز شهادت یگانه ی عالم، حضرت علی بن الحسین (ع) رو خدمت حضرت ولیعصر و شما دوست عزیزم تسلیت میگم

    التماس دعا

    یاعلی
    ..
    ..
    چقدر نفس کشیدن اذیتم میکنه
    کاش تا محرم دیگه نمونم... محرم؟ نه!
    کاش تا نوروز نمونم
    نوروز!!؟؟؟ نــــــــــــــــــــه!
    کاش تا پنجم صفر امسال، نه با ریه نه با دستگاه و نه با هیچ کوفت دیگه ای نفس نکشم


    یاعلی
    ..
  • گمشده در تاریکی
  • سلام.
    خسته نباشید!!!
    چه جالب، من هم اومده بودم "خسته نباشید" بگم!
    سلام.کامنت.یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">