ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

دل داغون پکیده له

سید عباس حقایقی | جمعه, ۵ بهمن ۱۳۸۶، ۱۱:۰۵ ب.ظ | ۲۱ نظر

هوالعزیز

من عاشق اون لحظاتی از زندگی ام هستم که اینقدر درب و داغون و له و پکیده و ناامید هستم که فقط و فقط خدا رو میخوام. درست مثل حالا.
پ.ن : بعله. هنر اینه که تو غیر از این لحظات خدا رو بخوام. ولی گاو نر میخواهد و مرد کهن. منِ الاغ ، عشقم همین لحظات است.

 یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۲۱)

سلام . منم امروز همینجور بودم . صلوات بفرسسسسسسسسسس خوب میشی ایشالله
  • گمشده در تاریکی
  • خوش بحالتون.من ...
    بچه شماره ی 115 همشهری جوان رو برات میارم بخون . دیوونه میشی . له میشی . از خودشون نوشتن . از کارهاشون . از اینکه چجوری یه گزارش رو آماده میکنند . از اکیپشون . وایییییییییییی عبو من دارم منفجر میشم . من دارم روانی میشم از دست اینااااااااااا
    در مورد متنت باید بگم تازه داری به زندگی من و علی م نزدیک میشی . تقریبا 25 ساعت از 24 ساعت زندگیمون رو توی این حالت " له پوکیده داغون " به سر میبریم . عادت میکنی . اولشه .....
  • سی سین حاج سی علی اصغر
  • مو که میبینی خیلی ام شوخوم حا چان کلامم از اردبیل خریدم نه از دوبی ها جان
    وبلاگتم شوخن هان نه
  • یه قطره اشک
  • شما وقتی به روز می کنید چرا خبر نمی دین؟ها؟ها؟هااااااااااااا

    جالب اینجاست که خدا گفته من فقط و فقط تو این لحظات باهاتم.لحظاتی که از همه و همه نامیدی و چشمت فقط به منه.نیاز مطلق به خداوند!
    خوب میبینم که به جایی رسیدی ...
    بالاخره آدم شدی اونم از نوع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وایییییییییییییی
    انشاا... که پایدار باشه ...
    دعا بفرمایید
    من که خیلی عقبم حداقل از شما ها
    به روزم
    ممنون
    تو این لحظات وقتی خدا دستتو گرفت، دست ما رو هم بگیر...
    دلم برایتان سوخت.چرایش را نمی دانم
    همینشم خوبه . نیست؟؟
    رشته ای بر گردنم افکنده دوست......
    کاشکی
    آیت الله خامنه ای توی کتاب "صبر " که مال قبل انقلابه فرمودن بهتره بگیم " اللهم اجعلنا من المتمسکین بولایه امیر المومنین " به جای اینکه " الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیر المومنین "
    و در این مورد هم بهتره امثال من بگن " کاش رشته ای بر گردنم افکند دوست ---- بکشد هر جا که خاطر خواه اوست "
    نه ؟
    عجب تفاهمی ! من هم دقیقا عاشق همچین لحظاتی ام . اصلا وقتی اوضاعم بی ریخت میشه و مشکلات از هر طرف میریزه رو سرم و ... بیشتر صفا میکنم .
    در مورد استفاده از منبر حقیر سراپا تقصیر هم باید عرض کنم که سطحش بالا بود به درد بچه ها نمی خورد
  • تاریکی مطلق
  • سلام آقای ماه ناتمام این عشق و عاشقی ها اصلا چیز خوبی نسیت نرو تو کارش بد بخت میشی بیچاره میشی اگر دستو پا چلوفتی هم باشی میر زندان نرو تو کارش
  • تاریکی مطلق
  • ببخشید دوباره مزاحم شدم اگر لینک ما رو هم بزاری کم کم راه می افتیم
  • یه مدیونه امام ضا(ع)
  • سلام
    آره امتحانا بد چیزی هستند
    منم هنوز دانشجو هستم
    سلام
    حالا چرا عصبانی میشی !
    نقطه
    سلام کبد . تو که هر روز عاشق یکی میشی ! چه وضعشه !!
    وبلاگه خوشگلیه موفق باشید به منم سر بزنید
    آخییی!
    اشکال نداره! همینشم نگه دار و بعد یواش یواش اون طوریشم به دست بیار!
    خیلی ها حتی وقتی له و داغون و پکیده هم می شن خدا را به یاد نمیارند! قدرش را بدون!
    چه جالب که اینقدر من و شما برعکسیم. من همیشه درب و داغون و پکیده ام فقط گاهی اوقات امیدوار میشم.
    بهت تبریک میگم به خاطر وجدان بیدارت

    وتسلیت میگم به خاطر همین دردی که گفتی آخه منم گرفتارشم

    اگه راه حلی برایش پیدا کردی من هم منتظرم

    می ترسم آقاامام زمان بیاد من تو همین وضعیت باشم

    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">