ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

انتخابات

سید عباس حقایقی | جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۸۵، ۰۸:۳۴ ب.ظ | ۲۱ نظر



هوالحق

یَک

  • انتخابات ،
  • و هفته ی تبلیغات ،
  • آگهی ترحیم خیلی ها را
  • به دیوار زده اند !
  • خیلی هایی که
  • " موتوا قبل ان تموتو " را
  • خیلی بد فهمیده اند !

دو

  • فکر میکنی بهار که می شود
  • اگر همه ی برگ های سبز را بشماری
  • چند تا می شود؟
  • مثلا ۵ میلیون تا ؟
  • یعنی که این روز ها
  • رفتگر ها ۵ میلیون تا برگ زرد جمع میکنند !

یا علی مددی

 

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۲۱)

سلام !خدا کنه تو زندگیمون یا برگ نباشیم یا اگه هم باشیم برگ زرد نباشیم .می دونی چرا ؟! چون که برگ سبز رو غیر از باغبون کسی نمیتونه دست بهش بزنه و نمیذارن دست هیشکی بهش بخوره اما برگای زردی رو که میریزه رو زمین دست هر کسی بهش می خوره و هر کسی اجازه ی جمع کردنشو داره . خدایا نذار دست هر کس و ناکسی رومون باز شه !
با اجازه ی آقای امین پور : مرگ: یک اتفاق سرد/ برگ: یک اتفاق زرد/ اما... او سبز و گرم بود که افتاد...
سالی گذشت و باغ دلم برگ و بر نداشت...من ماندم و شبی که هوای سحر نداشت...می خواستم دل ، این دل مجروح بشکند...تا صبحدم گریستم اما اثر نداشت...
  • زائر روسیاه حرم
  • سلام. کلا از طرز تفکرتون خوشم میاد!!! ما هم دوباره به روزیم. یا ضامن آهو!
    راستی برای قسمت هنوز گیرم نیومده این کنار یه کتاب توپ سراغ دارم برات! گفتارهای انتقادی از دکتر عماد افروغ. خیلی باحاله! البته خیلی هم کلفته! چهارصد و خرده ای صفحه هست اما راست کارته! یا حق!!
  • مهراوه من
  • سلام...حکومت و معیارهای اسلامی...انتخابات...شوراها...یاران وصال...یا حق
    من که نفهمیدم کلا چی شد!
    سوز بزن اساسی....
    بابا طبیعت نگر . بابا با یه چشم دیگه به قضایا نگاه کن . بابا متفاوت . بابا هجاووووووووو
  • خاله لیلا
  • حاضر!
  • خاله لیلا
  • سلام
    لینکتونو (بی اجازه) گذاشتم تو وبلاگم.
    بهاری باشید.
  • خاله لیلا
  • مجددآ سلام
    ظاهرآ مطلب جدیدم براتون باز نشده. کنترل + اف 5 بزنین، درست میشه. عنوانش هست: ملک الشعرای پاییز!
    ممنون که تشریف آوردین.
    هم اکنون نیازمند... :D
    سلام داداش...خواستم بگم راه افتاد...میتونی بیای!
    این الگوی خیاطیت حرف نداره..
  • مریم(اسطوره)شرجی
  • سلام

    وقت به خیر

    مهر ازلی

    از زنده یاد دکتر سید حسن حسینی


    در ستایش امیر مومنان حضرت علی (ع)


    ای ازلی مرد برای ابد
    بی تو زمین سرد برای ابد

    نام قدیمت زلب حادثه
    نعره برآورد برای ابد

    پلک تو شد باز به روی دلم
    پنجره گسترد برای ابد

    هر گل سرخی که جدا از تو رست
    زرد شود زرد ، برای ابد

    غیر دلت لشکر اندوه را
    کیست هماورد برای ابد

    نام تو عیار ز روز ازل
    خصم تو نامرد برای ابد

    چشم تو در عین تحیر شکفت
    آینه پرورد برای ابد

    دست تو از روز ازل زد رقم
    بهر دلم درد، برای ابد

    مست شد از باده ی روشنگرت
    این دل شبگرد برای ابد

    صبح ازل مهر تو در من گرفت
    شعله ورم کرد برای ابد


    ایام به کام

    خدانگهدار
  • یه آر وی باصری
  • من سالی یه بارمیام اینجا
    خوش میگذره
    یعنی کی رای میاره؟
    سلام. سال دیگه که اومدی بهت میگم
    شماره یکتو میخواستم با لحن دیگه بزنم توی شماره 8 خودم . اینم مثل الگوی خیاطیت خیلی هم فکریم .
  • مهدیآئینه داران
  • دلبر که جان فرسود از او

    کار دلم نگشود از او

    نومید نتوان بود از او

    باشد که دلداری کند..
    سلام اخوی....
    شدی عینهو بید مجنونی که جلوی خونمون بود . البته چون جلوی در پارکینگ بود بریدیمش و بعد یه مدتی که خوب خشک شد سوزوندیمش . اینه...
    جدی نگیر الکی گفتم. ضمنا گفتار های انتقادی از عماد افروغ که آقا مجید گفته ما داریم.... بازم اینه
    سلام.
    معلومه که وبلاگ چکاوک بهروز نمیتونه باشه حال یا جدا یا سر هم چه فرقی داره.

    وبلاگتون جالب شده. عقرب هم خوب چیزیه ها.

    التماس دعا.یا علی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">