ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

مفاتیح نفیس

سید عباس حقایقی | چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۱۱ ب.ظ | ۱۲ نظر

نرم‌افزار کلیات مفاتیح الجنان به همراه ترجمه فارسی
(مخصوص آندروید 3 به بالا) 
قابلیت‌ها:
- متن کلیات کتاب شریف مفاتیح الجنان به همراه ترجمه فارسی
- متن سوره های منتخب قرآن کریم به همراه ترجمه
- گرافیک بسیار زیبا با تذهیب
- جستجو در متن عربی و فارسی
- منتخب مفاتیح برای دسترسی سریع تر
- امکان ایجاد فهرست شخصی
- امکان تغییر اندازه قلم نرم افزار
- ذخیره موقعیت فعلی مطالعه برای دسترسی‌های آینده
.....

+ دانلود از بازار         + نقد و بررسی

  • سید عباس حقایقی

#3d1d09

نظرات  (۱۲)

  • مهدی طهرانی
  • با سلام و عرض خدا قوت برای این برنامه ی زیبا و خداپسندانه
    یه سوال داشتم اونم اینکه این برنامه برای تبلت بهینه شده است یا فعلا مخصوص فونه؟
    پاسخ:
    تا حدودی برای تبلت ها هم بهینه شده اما هنوز جای کار داره. البته مشکلی از جهت نصب و اجرا روی تبلت ها ندارد
    سلام
    به به . ابشالا موفقیت های روزافزون :)
    سلام
    تشکر و خدا قوت میگم بخاطر این برنامه زیبا و خوب.
    فقط یه نکته.به نطرم انتهای مفاتیح کامل نیست.برای مثال در باقیات الصالحات دعاهایی مثا وتر و حزین  مکارم الاخلاق رو نذاشتید.اگر ممکنه در به روز رسانی تصحیح بفرمایید
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم. در نسخه های مفاتیح من دعاهایی که ذکر کردید رو پیدا نکردم. اما انشالله در نسخه های آتی سعی میکنیم که اضافه بشه حتما
    با تشکر
    رسیدن بخیر استاد
    با سلام
    دو ایراد به نرم افزار وارده که تو بازار نوشتم امیدوارم برطرف بشه
  • سید علی حسینی
  • لدفا نرم افزاری درست کن اهنگ های تماس رو تصادفی پخش کنه لدفن
    پاسخ:
    خوب میشی 
    سلام
    خیلی برنامه خوبی تهیه کردید. خدا خیرت بده. برنامه بسیار خوش ساخت و خوبه.
    چند تا پیشنهاد داشتم:
    ۱. لطفا ترجمه رو بیار زیر متن تا کاربردی تر بشه. البته مثل الان بودن یا نبودنش قابل انتخاب باشه.
    ۲. یه بخش برای اعمال ماه اضافه کن. (با توجه به تاریخ قمری اعمال ماه یا روز رو لیست کنه)
    ۳. در صورت امکان حالت افقی (چرخش صفحه) رو اضافه کن.
    ۴. در صورت امکان تنظیمی برای حالت شب (تغییر تیره و روشن صفحه) و تنظیم شدت روشنایی اضافه کن.
    بازم میگم در کل خیلی خوب نوشتی.
    موفق باشی

    پاسخ:
    سلام. خیلی ممنونم. انشالله حتما از نظرات شما استفاده میکنم
    سلام ساچمه جان
    هنوز زنده ای؟
    اینجا رو  دیدم یاد تو افتادم
    http://mabedini.parsiblog.com
    میتونید برای هم دوستان خوبی باشید


    برای هرچی قبلنا بود و نبود حلال بفرمایید (نکردی هم برام مهم نیست)


    پاسخ:
    هه هه. یادت به خیر. راهت گرامی باد
    حالا دخل این وبلاگه به من چیه؟ وبلاگ خودته؟
    فتوللو این وبلاگ کجاش به من میخوره؟ قبلنا باهوش تر بودی
    اینقدر ضرب ضربا خوندی مخ نداشتت دود شده رفته هوا

    سرچ میکردم این وبلاگ رو دیدم مطالبش خیلی به دلم نشست نا خوداگاه به یاد جنابعالو افتادم گفتم بیام آدرسشو بهت بدم که ازش الگو بگیری 
    بهش میاد پسر خوبی باشه قیافشم مثل شهیداست (بر عکس تو که قیافت مثل جیش العدلی هاست)
    کلا بنده ایشون رو تایید میکنم.



     
    پاسخ:
    :)
    خدا شفات بده
  • هدهد خوش خوان
  • سلام و عرض ادب
    بسیااااااااااااااار قابل استفاده
    دوست دارم
    لطفا یه نسخه هم واسه اندروید 3 به پایین بپیچید. البته من مفاتیح رو نصب کردم اما قرآنی نتونستم پیدا کنم که هم ترجمه فارسی داشته باشه و هم با اندروید 2 سازگار باشه.
    باسلام
    برنامه عالی زیبا و باسلیقه ای نوشتید
    کتاب های قرآن و نهج البلاغه و صحیفه را هم دربرنامه داشته باشید
    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">