ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

خرمگس

سید عباس حقایقی | سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۱ ب.ظ | ۵ نظر

بگذار به دنبالت اندر هوس ات باشم

درگیر هوای تو، گیر نفس ات باشم


هی فتنه کنی با چشم، هی شهر به هم ریزی

آتش بزنی دلها، من خار و خس ات باشم


در شهر یکی کس را هشیار نمی بینی

یک گوشه نگه بر من، شاید که کس ات باشم


زندانی چشمانت پشت صف مژگانت

قدری نگهم کن تا اندر قفس ات باشم


هر جا بروی آیم، هی چشم به چشمانت

می دوزم و خوش دارم، در تیر رس ات باشم


تا کی غزل سعدی می خوانی و می خواهی

هی جور و جفا داری، هی ملتمس ات باشم


با آن لب شیرین ات، بسیار مگس داری

ای کاش بخواهی که من خرمگس ات باشم


س.ع.ح


پ.ن : بر خرمگس معرکه رحمت !

  • سید عباس حقایقی

ForestGreen

نظرات  (۵)

بسیار زیبا بود.
قلمتان پر برکت
  • سیدرضا موسویان
  • من دگر شعر نخواهم که نویسم که مگس/ زحمتم می‌دهد از بس که سخن شیرین است

  • ابراهیـم علی پور
  • چی بگم والو!
    کارتون خیلی بیسته!
    پاسخ:
    مخلصم مشتی
    افق های روشنی در برابر شما دیده میشه به شرط اینکه همین حالت انسانی خودتونو حفظ کنید و بی خیال خرمگس معرکه باشید.

  • علی آسمونی
  • سلام

    عباس جونم یه دونه ای!

    ارادت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">