ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

وجه تمایز

سید عباس حقایقی | چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۴۳ ب.ظ | ۹ نظر

1. اینجا نوشته : « تنها وجه تمایز انسان و حیوان عقل است »

لکن الان که بیشتر دقت می‌کنم می‌بینم به طور مثال حدود 20 سال هست که هر روز از جلوی این قفسه کتاب رد می‌شوم و حقیقتا تفاوتی بین برخورد خودم با این کتاب‌ها و برخوردی که یک گوسفند ممکن بود با آنها داشته باشد نمی‌بینم !

2. رحمت به شب های امتحان که به جای درس خوانی به غزل خوانی می افتم

فل فل
تو را صبا و مرا آب دیده شد غماز
وگرنه من شماره‌ات را با یک اسم دیگری سیو کرده بودم  :دی
  • سید عباس حقایقی

#999

نظرات  (۹)

این ها اشتراکاتی هستند که می توانند ما را به هم برسانند! :دی
  • سیدعلی علوی
  • ولی من و صادق هنوز به هم نرسیدیم ، چیکار کنیم؟
    :دی
  • حسام دادجو
  • سلام
    خیلی ها عقل دارن تا زمانی که درباره دیگران فکر می کنن ، اما در مواجهه با خودشون از احساس مملو می شن ، اینها جزو دسته ی اورانگوتان ها هستند حکما !‌

  • مجرد سرخوش
  • 20 ساله یه مسیر رو میری و میای؟؟
    آدرس کتاب فروشی رو لطف کن بزار تا "سر راحت نشینم تا بیایی".
    ساعت رد شدنتم بگی کار مارو راحت تر میکنی.
    پاسخ:
    کتابفروشی نیست قشنگ. کتابخونه. یعنی قفسه کتاب فی الواقع. 
  • سید مهدی
  • کمثل الحمار یم ما....( یعنی من)
    پاسخ:
    نفرمایید. به سید اولاد پیغمبر . شما تاج سرید
  • فاطمه سادات حسینی
  • سلام

    خیلی باحال بود !

    بسی لذت بردیم !

    بعد این عقل که گفتی یعنی چه ؟؟
  • سیدخلیل موسویان
  • ایضا رحمت به شب های آموزشی توی پادگان
    سلام
    یه وجه تمایز بالاتر!
    همه چیز محتاج عقل است و عقل محتاج ادب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">