ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

آخوند یعنی اسلام؟!

سید عباس حقایقی | سه شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۰، ۰۱:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

سلام

  • دیشب با بابا و سیدعلی نشسته بودیم و نتیجه گرفتیم که سایتی بزنیم برای شجره‌نامه فرزندان سید علی بحرینی. این ایده البته از مدت‌ها قبل در ذهن ما و خیلی‌های دیگر می‌چرخیده. تا کی شود که واقعا بشود.
  • دیروز جایی بودیم و حاج آقایی به سختی از یکی از روحانیون که کاندیدای نمایندگی مجلس است حمایت می‌کرد. این بزرگ‌وار چندین و چند بار عدم آشنایی ما عوام الناس با فقه جعفری را هم‌چون پتکی بر فرق مبارک ما کوفید!  و سپس استدلال کرد که اگر مردم به آن بنده خدا رأی ندهند بدین معناست که مردم به روحانیت پشت کرده‌اند (!) و این است تکلیف ما که تمام‌قد به صحنه بیایم و از اسلام دفاع کنیم که امام (ره) فرمودند اسلام یعنی آخوند!
    و من در عجبم که چه‌طور حاج‌آقای استاد معصومیه‌ی قمِ ده دوازده سال فقه خوانده، به چنین استدلالی رسیده است.

  • اطلاعیه‌ی ثبت نام حوزه را زده‌اند. ذوق و عطش فجیعی دارم برای ورود به حوزه و این روزها با هر کسی برخورد دارم هر چه تلاش می‌کنم که در این‌باره حرفی نزنم نمی‎شود و مقادیری ناراحتم از این موضوع. این البته به سبب «نبود بر سر آتش میسرم که نجوشم» است.
  • تخففوا تلحقوا - سبک‌بار شوید تا ملحق شوید ( خطبه 21 نهج البلاغه ).
  • حضرت ماه‌بانو به مناسبت دوم اسفند - که مناسبتش را خودم می‌دانم و خودش - یک دوره‌ی کامل تفسیر صوتی قرآن «بیان» دکتر انصاری هدیه گرفته‌اند. بسیار لذت بردیم و حالا مانده‌ام که چه موشکی را جواب موشک بفرستم. البته صبح کله‌پاچه مهمان‌شان کردم که الذّ لذّات است !
  • فل‌فل:
    میگن هر کسی یه ستاره‌ای داره
    و هر ستاره‌ای میلیاردها سال قبل متولد شده
    ستاره‌ی من اما
    هر سال، روزی که تقویم سال آینده رو میخری
    توی برگه‌ی دوم اسفند
    متولد میشه!
  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">