ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

نقاشی کشیدی ام !

سید عباس حقایقی | جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۸۹، ۰۲:۵۷ ب.ظ | ۱۶ نظر
هوالعزیز

خیلی خوشوختم که اولین کارهای طراحی و دیجیتال پینتینگ خودم با کمک باباشاه رو عرضه کنم.

رویش کلیک بفرمایید کمی بزرگتر ببینید.

البته پر واضح است که هنوز اول راه هستم و باباشاه هم خیلی اذیت می کند و جمال الملک هم گفته که کار کن تا بهتر بشی و ادامه ماجرا

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۱۶)

منم بکش دیگه نامرد ! پشت سرم هم سر در دانشگامو بزن
بارک الله فیک !
استعدادهات داره رو میشه !


سلام
بسی باریکلا داره
یه پیشنهاد بدم ؟؟ سید رو بکش
بعد بابا شاه میخواست راهنماییتون کنه هی دستش نمی لرزید نقاشیتونو خراب کنه؟
واقعا عالی کشیدین.عجب پیشرفتی.کلاس خصوصی هم می زارین؟
به به . باب طبق هست. خودم آذینش می کنم . البته وقتی شهید شدی...
کیلو کیلو استعداد می باره!!! فقط نمیدونم چرا
salam sachme joon


to ba in roohiye gol o bolbolit chera rafti reshte computer
sitetoono pokoondan baad toye fooloon fooloon shode neshasti naghashi mikeshi
be jaye in chiza khejalet bekeshhhhhhhhh
  • محمد حسین
  • سلام عمو عباس.خوش به حالت چه قدر نقاشیت قشنگه.وقتی بزرگ شدم میام بهم یاد بده.عکس منم بکش
  • دریـــــــا
  • به به
    حالا ده تا انگشت کامل شد تو هنر
    مونده بودم چرا نه تا انگشت ازشون هنر میباره. پس دهمی چی میشه. که گل کاشتی.
    هر چی که نباشه پسر خاله مایی دیگه
    دعا کن ما هم شکوفا بشیم
    چقدر زشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتــی

    فکر میکردم خوشتیب تر باشی !!
    ایول بابا دمت گرم ...
    سلام . . .
    اولا لینک وبلاگم تو وبلاگت نیست
    ثانیا این ظاهرته اگر راست میگی عکس باطنت رو بکش
    ثالثا حالتو میگیرم
    رابعا . . .
    یا حق
  • مصفا علوی
  • نا مرد من بکش کنار کیریستانو رونالدو با لباس رئال
  • مصفا علوی
  • in aks mano be yade ali daeeee ghabl az bazi iran kore joonoobi sale 1997 mindaze
    بچه کجایی خوش تیپ ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">