ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

حاء، جیم

سید عباس حقایقی | دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۸۹، ۱۲:۱۸ ب.ظ | ۲۶ نظر

هوالعزیز

گاهی اوقات رؤیاهایمان تبدیل به واقعیت می‌شوند ... 

ترجمه : خداااا دارم میام ، بگیر منو پرتابم کن ، گونی گونی قلبم تو قلبت منگنههههه !
از همه سروران گرامی التماس دعا دارم و تقاضا دارم که حقیقتا حلالم کنید.
راستی اگه برنگشتم بدونید که کار آمریکاست و منو گرفتن و یه یک سالی دیگه انشالله ویدئوش رو میدم رو یوتوب.

پ.ن : این هم یکی دیگه از فواید ازدواجه !

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۲۶)

سلاااااام
چطوری زقوم؟
ما رو هم دعا کن
اگه رفتی اون ور یه گرین کارتی ، سیتیزن شیپی چیزی واسه ما جور کن
خل نشی برگردیاااا!!!
Welcome to United States, The land of opportunities
سلام.اونجا رفتین دعامون کنین ما هم بریمالتماس دعا
سلام
خوش به حالتون...
التماس دعا...
سلام
حاجی
از این همین لحظه عنوان حاجی را به شما اختصاص می دهم . .
لازم به تذکر این عنوان در صورتی است که در این مکان شریف دعای بسیار در حق دوستان بنمایی . و بعدش در حق ما
سفر خوبی داشته باشید .
پیشاپیش زیارت قبول
داشت یادم می رفت
زیارت قبول
رفتی؟؟ من که باید اینجا بمونم چی؟ چون دلمو شکوندی خدا نمی ذاره بهتون خوش بگذره
راستی اونو که گفتم یادتون نره هااا
سلام.

خوش به سعادتتون
ایشالا زیارت با معرفتی داشته باشین و با دست پر برگردین
التماس دعااا
اگه یادتون بود یه دعایی هم به ما بکنید
ان شا’الله سفر پر باری باشه براتون
سلام
خوش به سعادتتون
التماس دعا
التماس دعا...
سلام
ازدواج فقط برای بعضی ها اینقدر فایده داره . . .
یا حق
واااااااااااای

حاج عباس..
فک کن.!!!
عمرا بتونی یک هفته حال و هوای انجا رو نگه داری
"حقیقتا" خوش به "سعادت" تون!!!!!!!
التماس دعا!

برای همه به خصوص همسفرم!!
بــــه! حاج‌عباس!
حاجی ما رو دعا کنی یه بار دیگه هم بریم، بعد من می رم دعا می کنم شما یه بار دیگه برید بعد شما که رفتید برا من دعا کنید که من برم بعد من می رم دعا می کنم که شما برید بعد شما برید دعا کنید برا من که من برم بعد من می رم برا شما دعا می کنم که شما برید و الخ!
----------------------------
ضمناً نسخه‌ی اسب هم خودت گرفتی...[شکلک: بـــرو!!]
ازدواج سرشار از فواید است
چه رویاهایی که تبدیل به واقعیت نمیکند
التماسدعا
سلام.حقیقتا حلالتان کردیم.
خوشفحالت
حاج عباس ! خیلی بهت میاد . یه کلاهم بگیر . کلی حال میده .
  • کوثر به گوشم
  • بسم رب الشهدا

    سلام
    منم التماس دعا دارم.. خیلی
    روی حلال کردنتون هم فک میکنم
    .
    .
    .
    برای ماه مبارک رمضان "کتاب شهر خدا" رو پیشنهاد میکنم
    حاجاقا پناهیان نوشتن
    سلام التماس دعا خیلی خیلی
    خوشا به حالتون!
    ما هم هر هفته به حج فقرا می رویم ، حرم آقا اما رضا(ع) برایتان دعامی کنم!
    از الگوی خیاطی تون واقعا خوشم اومد...
    فکر کنم همسفریم!
    .
    .
    وقت کردی یک سر بیا قدمت روی چشم!
    سلام وب خیلی زیبایی داری.
    اگه موافقی تبادل لینک کنیم...
    منتظرماااااا...
    التماس 2آ میگم تا منم جزء ملتمسین 2آ هاتون به حساب بیام
    التماس دعا.
    خوش بحالتون.
  • سید محمد انجوی نژاد
  • سلام حاجی . قبول باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">