ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

معرفی کتاب

سید عباس حقایقی | يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۱:۴۰ ب.ظ | ۳۲ نظر

هوالعزیز

- به بهانه‌ی نمایش‌گاه کتاب می‌خواهم کتابی را معرفی کنم گرچه نیاز به معرفی ندارد.
- از مدت‌ها پیش اسم کتاب را شنیده بودم. از مدت هاااااااااااااااااا پیش. اما سراغش نرفته بودم ! رفته بودم ولی خیلی کم!
- جدیدا کتاب را دست گرفته ام . عجب کتابی است !
- هنوز کتاب را تمام نکرده ام لیکن از بس که چیزهای جالب تویش نوشته دلم نیامد از خیر معرفی‌اش بگذرم.
- گاهی وقت‌ها قسمتی از کتاب را که می‌خوانم فکّم می‌افتد و می‌گویم - داد می‌زنم - : " واقعاااااااااااااااااا؟؟؟؟؟ "
- مداد دست گرفته ام و زیر جاهای قشنگش خط می‌کشم
- گریه می‌کنم، می‌خندم، کف می‌کنم، خجالت می‌کشم  .. ...... کتاب را که می‌خوانم ....
- کتاب غریبی است
- ...
- ... شرمم باد که اینقدر دیر دارم می‌خوانمششششششش. زرشکاااا زرشک . به این فکر می‌کنم که چند درصد از مسلمانان جهان، قرآن را کامل نخوانده - لااقل به یک ترجمه سطحی - ، از دنیا می‌روند ؟؟؟ تنم می‌لرزددد. چه انتظارهایی دارم من/ داریم ما ...

- قرآن کریم همراه با شرح آیات منتخب
من مدل این قرآن را پسندیدم. نصف صفحه متن . نصف ترجمه. یک صفحه منتخب تفسیر یا همان شرح آیات.
- ترجمه آیت الله مکارم شیرازی
- طراح : شورای تحقیق مرکز طبع و نشر قرآن

- ...
بگیرید ، ضرر نمی‌کنید.

پ.ن :
- شیرازی ها می توانند از دارالکتب مطهری تهیه کنند
- این مدل از قرآن چیز فوق العاده ایست برای هدیه دادن. البته با تبلیغات ویژه که نرود گوشه طاق‌چه و خاک بخورد.
- تشکرات ویژه از همسرم که این کتاب را به من هدیه نمود و البته از معلم همسرم که یک جلد دیگرش را هم هدیه آورد و من هم آن یکی را دادم به برادرم . باشد که رستگار شویم !

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۳۲)

حالا چرا لامصب؟

برای نشون دادن ارزش قرآن مواظب باش بهش بی احترامی نشه

پاسخ:
بله حق با شماست. تصحیح شد
کاملا درسته.
چشم.
اتفاقا چندی قبل پستی با موضوعی کاملا مشابه داشتم
اگر دوست داشتین یه سرکی بزنید
http://haqiqatemahz.blogfa.com/post-17.aspx
هر وقت که به وبلاگتون میام به الگوی خیاطی نگاه میکنم و دوباره میخونمش.
خیلی زیباست!
به به
باریکلا
بچم بزرگ شده
میبینم که پست های مفید و کلام آموزنده و توصیه های خوب خوب میزنی
عجب اثراتی داره این موته اه هل شدن!
نقطه
اون قسمتی که گفتی کف میزنم و اینها .. قشنگ توی ذهنم مجسم شد روحیاتت
منظورتون قران حکیم است؟ عالیه واقعا...
الاخلا یومئذ عدو الا المتقین.... دوستان در آن روز دشمن اند مگر پرهیزگاران
ببخشید نویسنده ی این کتاب که گفتید کیه ؟
یادش بخیر قدیما توی مکتب اول قرآن یاد می‌دادند به‌مون!
.
.
.
ولی تفسیر کوتاه واقعاً خیلی مفید و حرکت خوبیه!
اونجایی که نوشتین:". شرمم باد که اینقدر دیر دارم می‌خوانمششششششش"
به این فکر افتادم که همون طور که تو چند خط بالاتر نوشتین زودتر از اینها به فکرش افتاده بودید اما سراغش نمیرفتید..اینکه چه عاملی ما رو به سمتش کشیده ولو در این سن و سال این جای تقدیر داره
میتونم با اطمینان بگم هدیه های این مدلی اعم از قران و نهج البلاغه ... و هدیه دادنشون تو روزهای خاص از طرف افراد خاص واقعا تاثیرگذاره و محرک
بقول استاد : اگر همسرتون در این دوره زمونه شما را به این سمتها میکشاند پرستیدنش هم کم است
رستگار بمانید
سلام. بالاخره من هم وبلاگمو بعد چند سال بازسازی کردم....
متاسفانه ندیدم کتابو...
لازم شد برم کتابفروشی مطهری!
احیانا احساس برانگیخته شدن به پیامبری بهتون دست نداده؟


نه نه ! راسی اگه ما سیدا کتاب آسمانی جد خودمون رو که بر او نازل شده تبلیغ نکنیم کی تبلیغ کنه...از قیمت هدیه اش هیچی نه به پیامبرش می رسه نه به بچه هاش.این نشون می ده که کار شما کاملا خالصا لوجه الله بوده!

روز قیامت:
وقال الرسول یا رب ان قوم اتخذوا هذا القرآن مهجورا

و محمد پیامبر در قیامت می گوید:پروردگارا من! همانا قوم من قرآن را ترک شده رها کردند.
(منظور همون تو طاقچه گذاشتن و سر سفره ی عقد و مزار اموات گذاشتن هم می تونه باشه...عمل نکردن ماهایی که می خونیم هم می تونه باشه.)
حالا که صحبت به نجوا رسید و چراغ های مجلس خاموشی روشن شد ...

بهتر است یک سری با هم بزنیم به دیوار تمدن معاصر . شیرجه ای برویم به اعماق عشق . سوار مجنون شویم و کلبه ی لیلا را تماشا کنیم ...

در انتظار ردپای عبورت ... !
  • صادق کریمی
  • سلام . تسلیت عرض می کنم ؛ به شما و همسر گرامی . ان شاءالله غریق رحمت ایزدی باشند .
    یا حق !
  • یاس حسینیه
  • خدا با ما حرف می‌زند...
  • آشنایی از دوردست...
  • سلام عباس مرام میزاری وبلاگ منو تبلیغ کنی؟ خیلی زحمت میکشم ولی کسی توش نمیره... نمیتونم اینجا خودمو معرفی کنم... بعدا میگم بهت... www.antaza.blogfa.com
    تابلوه خودت میفهمی من کیم ولی نگو به دلایل متعدد جان تو...
    دمت گرم... یا علی
    سلام از بلاگ من ایراد میگیری؟ خیلیم باحاله... از اولش بخون... از بالاش نه از تهش...
    وارونکی... نظرتو در مورد ایدش بگو... تو پستای آخر خیلی رعایت نکردم مثل اول کار پیش برم...
    خیلی خنگی تابلوه من کیم... آی کیو
    بزار لینکمو اینجا... آفرین
    www.antaza.blogfa.com
    سلام استفاده کردم ... منم به روزم
  • وزارت امور تبلیغات آنتازا...
  • سلام... رسما از شما دعوت میشود تا از بلاگ ضد صهیونیستی آنتازا دیدن کنید... آنتازا نوا رصد خانه ویژه رویدادهای یهود / صهیونیسم / و کشور جعلی اسرائیل ...
    لطفا مبلغ ما در محافل دیجیتال خود در همین گوشه و کناره ها باشید...
    www.antaza.blogfa.com
  • وزارت امور تبلیغات آنتازا...
  • سلام... رسما از شما دعوت میشود تا از بلاگ ضد صهیونیستی آنتازا دیدن کنید... آنتازا نوا رصد خانه ویژه رویدادهای یهود / صهیونیسم / و کشور جعلی اسرائیل ...
    لطفا مبلغ ما در محافل دیجیتال خود در همین گوشه و کناره ها باشید...
    www.antaza.blogfa.com
    "کار نمادین و درخشان اعزام کاروان دریائی به غزه، باید در دهها شکل و شیوه‌ی دیگر بارها و بارها تکرار شود. حکومت سفاک صهیونیست و حامیان آن بویژه آمریکا و انگلیس باید قدرتِ شکست‌ناپذیر عزم و بیداریِ وجدان عمومی جهان را در برابر خود ببینند و حسّ کنند."
    امام خامنه ای
    سلام.مگه قالب من چشه ها؟؟؟؟
    سلام.. چه مدت زیادی بود نیومده بودم اینجا...
    خواستم پستتون رو بخونم...اولش نوشتید "معرفی کتاب" به عکس که رسیدم..
    دیدم که دلم چه قدر قران میخواهد...!
    بعدا می آیم میخوانم.....
    ملتمس دعا
    راستی.. میخواستم چند وقت پیش تبریک ازدواج بگم..!
    ولی...
    ولی الان یه چیزی دیدم که مصداق اینم:
    چندین وقت پیش رفته بودم http://memol8.blogfa.com/... ذهنم پر از سوال بود که این بنده خدا... رفت و برنگشت و چه حیف که یه وبلاگ از طایفه ی اسلام نویسی.. کم شد...!
    بعد الان دیدم که اون گوشه اینجا زده "زائر دلتنگ"...
    و این موضوع: تشدید شد...!!
    دوباره رفتم تو "ممول"!! دیدم گوشه ی اونجا هم نوشته "ماه نا تمام" (همسرم)..!!

    به هر حال... تبریکات...
    همین..
    چله گرفتید؟

    التماس دعا ها!!
    Salam.Kho6 be hale rastgaran.ma ke bastegaran budim e omr.khoda jun salam!e lahze e6gh alak kardio bana kardi,e omr alaki e6gh kardamo bana kardam .
    سلام. خوبی داداش؟
  • مجید اسدپور
  • سلام عباس آقای گل
    خوبی سیدجان
    این اولین باریه که به این وبلاگ سر می زنم. آن هم به طور اتفاقی از روی نظرات شما در سایت تراکمه پیدات کردم.
    تبریک میگم طراحی صفحه و نثر کلامت هر دو زیباست و نشان می دهد که حرفه ای بودی حرفه ای تر شدی.
    به خانواده محترم به ویژه مادر بزرگوارت سلام ما را برسان.
    مجید اسدپور
    سلام دلم برات تنگ شده خوب .
    به خدا ...
    برسان سلام مارا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">