ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

خاطره

سید عباس حقایقی | پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۸۸، ۰۹:۳۹ ق.ظ | ۲۵ نظر

به نام خدا
ما امسال در تابستان رفتیم مشهد. من با زنم و پدرم و مادرم و داداش هایم و خواهرم و شوهر خواهرم و خانواده خاله اینهایم رفتیم.
من در آنجا به من خیلی خوش گذشت. اما روز اول در حرم باران آمد و همه ی قالی ها خیس شد و خیلی وضعیت چپلی پیش آمد.
من در حرم نماز جماعت می خواندم که ناگهان یک کودک داد زد زنده باد جومونگ و من خنده ام گرفت. یک شب هم من و خانمم داشتیم راه می رفتیم که آقای حائری را دیدیم. ایشان همه ی ریش و موهایش را قرمز کرده بود. من ایشان را دوست دارم.
ما در روز آخر از آشپزخانه ی حرم خورشت سبزی گرفتیم و خوردیم که بسیار خوشمزه هم بود.
این بود خاطره ی من.

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۲۵)

سلام
خسه نباشید.
اتفاقا من که رسیدم راه آن مشهد آقای حائری قصد رفتن به شهر خود(احتمالا قم) را داشت و متاسفانه فقط توفیق شد از دور ایشان را زیارت کنم.
در مورد سرخ کردن ریش ها برخی قائل به استحباب خضاب(حنا) کردن ریش هستند. احتمالا ایشان نیز از اون دسته اند.
وبلاگ خوبی داشتید.
می خواستم بگم که من طلبه ام و چند روزی شهرستانم. اگه کاری از دستم بر میاد خوشحال می شم انجام بدم.
با امید توفیق باری شما.
اولا به جناب بالایی :من رو اقای حائری غیرت دارم ...شهر خودشون قم نیست ...شیرازه ...ایششششششششش!
.
زیارت قبول !
این رو باید میزاشتی اول مهر مینوشتی به عنوان " تابستان خود را چگونه گذراندید "
زنم چیه ؟؟! خانومم بی تربیت !
سلام
کاش خدا از این سفرهای دسته جمعی نصیب ما هم بکنه. میلاد اقا امام زمان(عج) مبارک
یا علی
آیا قالی ها بوی گند هم میدادند ؟
اینجاست که احساس نیاز پیدا میشه به آیکن هایی که توی این سیستم نظرات بلاگفا نیست!(خنده)
  • یه مدیونه امام رضا
  • سلام
    خیلی قشنگ بید.................
    بدبخت زن ذلیل
    کی میایی خونمووووووووووون؟ یه شام بهت بدیم !!!!!!!!!!
    آفرین
    سلام کبد .
    بله زندگی سخته !
    کاملا مشخصه !
    تازه اولشه !
    جدی به جان خودم فکر کردم زن بگیری برای درصد ناچیزی هم که شده آدم میشی ولی میبینم بهتر که نشدی هیچ ، داره وضعیتت وخیم تر هم میشه . زن دومه رو بسون شاید خدا نظر مرحمتی بهت کرد !!
    جدی رفتم توی فکرت ...
  • سید محمد رضا هاشمی
  • سلام
    به گمانم که چیز خورت کردن قدیما اینجوری آپ نمکردی
    سلام . . .

    میگما کس دیگه تو فامیل نبود با کاروانتون بیاد ؟
    نظرم به امید هست
    یا حق
    خوش بحالت . هم مشهد بودی و هم .. .
  • حسین شرفخانلو ( صبح )
  • للحق.
    این دوبیتی را پارسال ماه رمضون بود که جائی خواندم.
    مناسب نام زیبای و با مسمای وبلاگتان نیز هست.
    یحتمل شما هم دیده اید اش:

    جویند همه هلال و من ابرویت
    گیرند همه روزه و من گیسویت

    از جمله این دوازده ماه تمام
    یک ماه مبارک است و آن هم رویت
    سلام. زیارت قبول

    دلم هوای قالی های خیس حرم و وضعیت چپلش کرد
    وضعیت چپل که نه !!!!! وضعیت خیلی قشنگ و باحال
  • یه مدیونه امام رضا
  • سلام سید عباس
    خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    بابا دلمون برات یه ریزه شده
    _20_

    آفرین.
    سلام..
    بدبخت زن ذلیل
    -چیزی نداشتم بنویسم گفتم جهت خالی نبودن عریضه بنویسم-
  • یک خبرنگار شیرازی
  • 18 موفق باشید زیارت قبول
    به ما هم سر بزن
    سلام
    بله یه عده پارتی دار مثل شما هم باید برن غذای حرم بخورن
    نخطه
    خدابیامرزدشان
    الهم صل علی محمد و آل محمد
    بسم الله الرحمن الرحیم
    الحمد . . .
    سلام
    من امروز که پست بعدی رو خوندم دوباره دلم کشید و خواطره مشهد رو باز خوندم!
    ظمنا فکر کنم این کامنت قبلی من اشتباهی اینجا زدم!
    نمی دونم مال کجا هست!

    نقطه
    سلام آقای چلوسه....مبارکه...یاحق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">