ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

انتخاب دهم

سید عباس حقایقی | چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۸۸، ۰۸:۱۶ ق.ظ | ۱۴ نظر

هوالعزیز

دلم روشن است.
این انتخابات فارغ از نتیجه اش به نفع نظام است چون فکر می کنم که با این شور و حرارتی که توی کوچه و بازار و خیابان است بیشترین میزان شرکت در انتخابات را خواهیم داشت و این یعنی مشتی خیلی محکم تر از همیشه بر دهان مستکبران.
دلم روشن است و به احمدی نژاد هم رای میدهم. نتیجه هم هر چه باشد باز هم دلم روشن است. مگر تا امروز نسبت به اینکه خداوند پشتیبان این مملکت و نظام است شک داشته ایم ؟ حالا هم همان است. شور الکی برای چی؟

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۱۴)

  • حامد تأمّلی
  • آیت الله امجد در خصوص انتخابات پیش رو، روند انتخابات را امری تحقیقی دانستند و نه تقلیدی و اظهار داشتند : مردم خودشان می توانند بعد از تحقیق به انتخابات برسند و کسانی برای آنان تعیین تکلیف شرعی نکنند.
    ایشان افزود : من به صداقت آقای موسوی بقیین پیدا کرده ام و اگر همه کره زمین غیر این را بگوید من از یقین خود دست بر نخواهم داشت.
    پاسخ:
    سلام آقا حامد. بر فرض اینکه این مطلب هم درست باشه ذره ای از ارادت بنده به آقای امجد کم نخواهد شد و ایضا ذره ای تردید در رای دادن به آقای احمدی نژاد پیدا نمیکنم. ارادت داریم فجیع
    بابا آرامش .... ! مگر نه این بود که مردم علی را خانه نشین کردند ؟ آیا نامه هاشمی به مقام معظم رهبری کمی از این آرامش شما را به هم نریخت ؟ آیا این خود ما نیستیم که سرنوشت خود را رقم میزنیم ؟؟؟؟
    پاسخ:
    ... چه ربطش به ... ؟
    امتحان امروز(OS - سه واحد) آسون بود اما امتحان جمعه خیلی سخته.
    راستی امشب هم اخبار از قول معاون وزیر ارتباطات داشت میگفت رتبه ایران در خدمات ICT چهل درصد بالا رفته!!!!!
    آخ که آرزوی یه آمار درست تو این وطن به دل ما موند.
    اما میدونی عباس من دلم مثل تو آروم نیست. نکنه راست نمایی و خیالبافی (اگه نگیم دروغ) بشه عادت! که در این صورت نتیجه اش حتما به ضرر مردمه!
    نمیخوام تبلیغ کنم اما شجاعت، ادب و صداقت بزرگترین سرمایه آدمه و شجاعت مخالف غیبته و ادب مخالف بی حرمتی و پرروییه و صداقت مخالف راست نمایی کاذبه.
    اگه یه روزی، مردی بخواد با پیچوندن مردم(راست نمایی) رئیس جمهور بشه من میرم رو تخته سنگ خودم(که بالای قرآن کله یه کوهیه) میشینم و زار زار به حال وطنم گریه میکنم.
    عباس البته میدونم تصمیم تو به آسونی عوض نمیشه اما کاش بازم فکر کنی.
    یا علی
    سلام
    مدتها بود که ندیده بودم کسی این تحلیل را ارائه بدهد. دستت درد نکند. واقعا خداوند اراده کرده است که این قطعه از زمین و زمان متبلور شود پس شکی نیست که هرکه رأی بیاورد، موجب تقویت نظام خواهد شد. عَسَى أَن تَکْرَهُواْ شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَّکُمْ (بقره/216)
    سلام..
    نتیجه که روشن ولی این انتخابات هم شده واسه مردم سر گرمی..
    اینجا(همینجا!) که ملت تا ساعت 2 نصف شب خواب به چششون نمی یومد و تو خیابونا ول می گشتنف ساعت 10 و نیم که می شدف ملت خونه نشین می شدن. اونقدر ساکت می شد که آدم فک می کرد دیو زده..!!!!
    همه اینجا می گن کاش 1 ماه زودتر شروع شده بود..
    بابا آرامش
    بابا روشندل


    مطمئنم که منظورت تلاش+ توکل است. چاکریم
    دل من هم روشن است چون نور خدا هیچ وقت خاموش نمی شود.دل من هم روشن است چون روح امام و بیش از چهارصد هزار شهید با ماست. دل من هم روشن است چون هنوز افرادی هستند که مثل شما فکر میکنند
    1400 سال پیش وقتی امام علی در محراب مجروح شد, مردم شام که هیچ حتی برخی از مردم مدینه و کوفه هم گفتند مگر علی نماز میخواند. و این نتیجه توصیه عمروعاص به معویه بود که آنچنان درباره علی دروغ و تهمت به کار ببر که مردم در ایمان علی شک کنند.
    و امرور هنوز هم عمروعاص ها توطئه میکنند فارغ از اینکه نور خدا خاموش شدنی نیست.
    خدا _خیلی_ بزرگتر از همه است.
    خدا پشتیبان ایران است.
    خدا مهربان است..
    خدا..
    خدا..
    خدا..

    آسمانی..
    سلام . . .
    پیروزی احمدی نژاد مبارک . . .
    یا حق
    سلام..
    اونجا هم بکش بکشه؟!!!
    اینجا تو مهر یه تایر آتیش زدن به نشانه ی اعتراض!
    ...یاد فرمونداری تو لامرد افتادم.....دعوا هم دعوای اصولگراها!!!!!
    سلام دوست خوبم!
    دل من هم روشن بود هنوز هم روشنه!
    با همه شلوغ پلوغی هاشون با همه آشوبگری هاشون دلم بدجوری روشنه!
    آخه مملکت ما صاحاب داره!
    هر کاری بکنن هم صاحاب ما هوامون رو داره!
    راستی تبریک این تجلی روشنی دلهامون!
    سلام . . .
    بروزم
    یا حق
    مخلص و نوکر و چاکر همه طرفدارای احمدی نژاد
    بازم دلتون روشنه انتخابات به نفع نظام بود ؟
    نظامی که هر روز داره به گند کشیده میشه.
    پس منم دلم روشنه که این نظام دوومی نداره .
    خوش باشی دل روشن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">