ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

شطحیات یک ذهن لِه !

سید عباس حقایقی | شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۸۷، ۰۱:۲۸ ق.ظ | ۴۵ نظر

هوالعزیز

گفت:  آهای آقا، ایشون کی باشن که اینجوری تنگ شما نشسته‌اند؟
گفتم :
هی امرأتی
اتوکأ علیها
و أهشُّ بها علی غنمی
و لی فیها مآرب اخری !!!

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۴۵)

خاک به سرم
باز به اسبه
خدا عاقبت ِ این وبلاگو به خیر کنه و عاقبت صاحبشو

فایده های امرأه رو هم فهمیدیم :
اهش بها علی غنمی!
خدا به داد مآرب اخری ش برسه
  • سید محمد انجوی
  • ایشالا
    سوز جان بگذار و بگذر
    اسیر وناتوان بگذار و بگذر
    چو شمعی سوختم از آتش عشق
    مرا آتش بگذار و بگذر
    دلی چون لاله بی داغ غمت نیست
    بر این دل هم نشان بگذار و بگذر
    مرابا یک جهان اندوه جانسوز
    تو ای نامهربان بگذار و بگذر
    ................................................
    سلام دوست من
    زیبا بود و دلنشین
    .......................................
    خوشحال میشم تشریف بیارین
    به اژدها هم تبدیل می شه؟!!!!!
    پاسخ:
    به نکته ی بسیار خوبی اشاره کردید. بله. به موقعش میشه. ولی ندا رسیده که لاتخف !
    ایشالله از تمامی مآرب به صورت کافی و وافی استفاده مفید ببرید
    یا حق
    ایول
    اما خیلی تو فکر تکیه کردن نباش
    چون یهو تپلق میخوری زمین
    هی تتوکو علیک
    چاکر هر چی نسل سومیه
    و شما همچنان خلاقید.
    نظرم به مآرب اخری اش هست
    امیدوارم اهش بها علی ... فقط غنمی باشه، چیز دیگه ای نباشه
    انشاله که اتوکأ علیها، دو طرفه هست.
    ایشالااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    سلام .
    وقتی توهمات اوج میگیرد .........
    خب ؟!!
    That,s emezing!
    نه خوشم اومد
    اژدهائه چیز تمیزی بود
    متاسفانه وضع جامعه خراب شده!
    جوون مردم . . .
    نقطه
    حواست باشه چنین لعبتی با یه تکون ممکنه اژدها بشه ها!!
  • دریـــــــــا
  • حالا من که عربیم ضعیفه تکلیفم چیه؟؟؟!!
    البته یه جورایی معنی کردما ولی معنیای بد بد داد
    در نتیجه گفتم حتما اشتباس دیگه
    ولی اینکه باز به این پستت حداقل 4 تا خط میشد
    دقت کنی اگه همینطوری خط به خط بنویسم از تمام شکلکا استفاده میکنم
    پایدار باشی
  • دنیای جوانی
  • سلام
    انشاالله همیشه اینطور به کام باشد
    ما در پارسی بلاگ خود شما را لینک دادیم
    خوشمان آمد از خوش آمدنتان
    یا حق
    سلام . خیلی شبیه اوبامایی
  • یه مدیونه امام رضا
  • عاموووووووووو پست من رو چرا سانسور کردی
    جسارتا در زبان عربی "هی امراتی" کاربرد نداره ، صحیحش "هی زوجتی" هست!
    یه سوال فلسفی هم برام پیش اومده : شما چطوری تهش بها علی غنمک؟!؟!؟!
  • محمد هاشم نعمت اللهی
  • سلام
    و باید بخوری از او کتکی تا دیگر این جوری ننویسی
    با وجود این جالب بود
    سلام کبد . مبارک باشه . می بینم که داری کمکم زمینه سازی میکنه تا ملت یهو ذوق زده نشن .
    اوج ....
    خیلی بدیع و بامزه بود ...به سلامتی!
    مآرب اخری:

    ظرف شویی
    رخت شویی
    رفت و رو
    پخت و پز
    خشکشویی
    خیاطی

    ...

    تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!
    ...
    امشب خوش گذشت؟؟؟؟
    ضمن حرفت رو داشته باش تا بعد بهت بگم یعنی چه...
    همچین اهشت بکنن که نفهمی از کجا خوردی...
  • خل آندرلاین سه صفر
  • لیس علی الاعمی حرج و لا علی الاعرج حرج و لا علی ال(...) حرج

    خدا با دوستان نا تمامش یه طور دیگه حساب می کنه وقتی از آیات قرآن استفاده ابزاری می کنن...

    ولی خب باشه به حساب:از کفاره ی گناهان بزرگ شاد کردن دل مومن است.امام علی (ع)
    Inaa hamash haaarfe
    koo marde amal?
    age hami to webloget azi chia binvisi
    zoodi bash amoo nejatemoon bede
  • باران بهار
  • وااااای ... من از وقتی یادم میاد شما در فراق این شیرین خانوم آه می کشیدی تا حالا ! عامو نجااااات بده ! اگه پته تونو نریختم رو آب.. راستی شیرینی من که محفوظه ؟! من از خیلی وقت پیش براتون مُروا زدم.. البت امیدوارم شما مث رفیقتون و خانومش که دوستم باشه، گدا نباشین

    خوش باشید حالا شد کِی بالاخره؟؟ همون هشتم؟
    پاسخ:
    یه کاری نکنید آدم جرئت نکنه شطحیات ذهنش رو بنویسه
    حالا منحرف بودن ذهن من سرجاش ، ولیحاجی ما رو رنگ نکن.. ما جغد رنگ می زنیم جای بزغاله می فروشیم .. حالا یه شیرینی که قابل این حرفا نیس .صفربیگی هم شونصد و نود درجه فرق فوکوله.

    و صد البت که من معتقدم شطحیات از اعماق ته کبد بخار میشن.کاش بجای شطحیات مکتوب، مصورش می فرمودین

    در هر صورت خوش باشید.. از ما گفتن بود
    سلام لینک دادم اساسی!
    اهل دلید هاااا...

    خل آندرلاین 3صفر چه با حال گفته هااااا...

    ..... ......ت مبارکه!
    اینم آدرس!
    راسی ما کلی به آقای سید مجتبی نواب صفوی ارادت داریماااا...
    دوست داشتم که منم مثلش بودم یه ذره!
    سلام..
    سرسبیل این وبلاگ رو با بریدن..
    عید میاییم، دلی از عزا در بیاریم، خدا کنه امسال چشممون به جمال شما روشن بشه ولی من یکی که چشم آب نمی خوره!!
    سلام.
    خسته نباشد.

    من فقط "هی امراتی" و "و لی فیها" رو فهمیدم.

    منتها حتمن یه چیزی هست که ملت اینهمه چیزززز نوشتن دیگه.

    به هر حال موفق باشید با اون یکی دوستتون دایی امید.
    این آقا سید پس کی میخواد به فکر شما جوونا باشه؟،من نمیدونم.

    میخواستم یه چیزی بنویسم شانس اوردید دلم به رحم اومد

    به هر حال اگه ما دیگه نیومدیم عیدتون مبارک.

    التماس دعا.
    یا علی.
    (مدتیس دیگر سعی بر طنز نوشتنمان از دس برفتح)
  • خل آندرلاین سه صفر-رجال صادق
  • بازدید بفرمایید.
    سلام دوست عزیز
    ضمن تبریک به مناسبت تاجگذاری حضرت ولی عصر(عج) و آغاز امامت ایشان و با تشکر از جنابعالی بخاطر وبلاگ زیباتون از شما دعوت میکنم که به کلبه فقیرانه ای که در شوق عبور آن شاهزاده آراسته ام حضور یافته و با نظرات سازنده خود حقیر را در هرچه بهتر آراستن آن یاری فرمایید
    توفیق رفیق راهتان
    سلام
    شما تا حالا کتاب شخصیت و حقوق زنان شهید مطهری رو خوندید؟فکر کنم بچه های کتاب هم داشته باشتش. دوباره بخونید.لازمه.
    پاسخ:
    فقط یک نکته. اگر این مطلب رو توهین به شخصیت و حقوق زنان تلقی کردید پیشنهاد می‌کنم کتاب نقش پرخوری در ایجاد توهمات کذایی رو بخونید. لازمه. با تشکر
    نه اصلا. چون نوشته بودید شطحیات یک ذهن له همون اول فهمیدم که مطلبتون مثل همه ی حرفهای دیگه تون طنزه اسم اون کتاب رو هم همین جوری گفتم.
    می خواستم بدونم خوندینش یا نه؟
    ظاهرا شما خیلی تندرو هستیدهمیشه...
    این اصلا خوب نیستا....
    پاسخ:
    ظاهرا شما هم متوجه طنز بودن جوابیه من نشدید. حتما باید آیکن بذارم؟
    سلام با معرفت . خیلی ممنون ، من خوبم !
    اومدم به عنوان یک انسان معرب (عرب شده!) در مقابل نظر (هل تری) دفاع کنم

    تو یه کتاب خوندم که زوجتی توی عربی فصیح و امراتی توی عامیانه به کار میره
    پاسخ:
    ممنون از توضیحاتتون
    گفت: آهای آقا، ایشون کی باشن که اینجوری تنگ شما نشسته‌اند؟
    گفتم :
    هی امرأتی
    اتوکأ علیها
    و أهشُّ بها علی غنمی
    و لی فیها مآرب اخری !!!
    .............................
    قال القها یا .... .
    اگه ادامه بدید می رسید به اون قسمت که می فرماد:
    فاذا هی حیت تسعی
    اژدهایی که....
    بی خیال!
    به روزیم توفیق بود، بفرمایید.
    بی خود میکنی به روز نمیکنی ! حالا که اینجوری شد منم اون زیرپیرنیوره برات نمیارم ...
    سلام
    همین اول برو یاد بگیر چجوری اژدها رو از دمش بگیری که نیشت نزنه
    خیلی پست باحالی بود. امیدوارم به سعادت برسی
    شش ماه دیگه وبلاگتو میخونم ببینم تو چه حالی هستی
    با عرض معذرت از دوستی که اون همه توضیح دادن :

    فصیح تر از قرآن که نداریم داریم؟؟
    " امرئته حماله الحطب"
    "و امرئته قائمه فضحکت وبشرناه باسحاق"

    (البته مستعمل در ادب عرب امروز همون زوجتی هست که یا تری جان گفتن!)

    به هر حال به روز کردیم!
    یا امام رضا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">