ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

درمانده

سید عباس حقایقی | جمعه, ۴ بهمن ۱۳۸۷، ۱۱:۴۳ ق.ظ | ۲۱ نظر

هوالعزیز

من فکر می‌کنم آن دنیا که بشود خدا هیچچی از آدم نمی‌پرسد. فقط می‌پرسد خب عزیز دلم. بگو ببینم چه کار کردی؟

بعد من انصافا چه بگویم؟

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۲۱)

بگو هیچی
هیچی هم خودش خیلیه!
اگه زبان گفتن داشته باشیم تازه....
سلام!
شما باید از تلاش برای تمام شدنتان صحبت کنید...و احتمالا خدا وقت نکند از این سوال ها از ما بپرسد!...بگذارید دلمان به همین خوف و رجا خوش باشد..خدا یک راست می فرستدمان بهشت!...رجای محض نیست به جان عزیزم...خوف ندارد خدا یکهویی،بی حرف روانه ات کند بهشت؟خودش یعنی کلی حرف...ترسناک!

پر توقع بودن در میان فرزندان ادم _ارثی _ نیست؟!

آسمانی...
هیچ!
احتمالا بغضم میترکد و میشینم باهاش کلی درد دل می کنم و اشک میریزم و...
اصلا سوال جواب لازم نیست همین که یک نگا بندازه کافی تا آدم خودش مضمحل بشه!
خدا هیچی از آدم نمی پرسد. فقط می گوید ببین چی کار کردی!!
فقط می گوید ببین چی کار کردی!!
.
.
اینو کاملا قبول دارم
تصورم همینه
ای از من بپرسن میگم : شما بگو چیکار نکردی .... ؟
سلام..
می تونی بگی، بعدی..
فعلاً(به روزم!)
سلام .
میگم هیچی مگه عقش شما (خدا)گذاشت کاری بکنیم ؟(پاچه خواری میکنیم در حد فجیع )
  • یه مدیونه امام رضا
  • سلام
    عجببببببببببب
    میگم : حال میکنی اینقدر گناه دارم که اگه ببخشیم توی عالم میپیچه دیگ رحمت خدا به جوش اومده، کاری کرده کارستان
    چیکار کنیم دیگه جون فداتیم آ خدا
    سلام
    ماه ناتمام....!!!!!!؟؟؟
    الگوی خیاطی تون که خوبه.نوشته هاتون هم بد نیست!اما تا بخواد از وبلاگتون خوشم بیاد خیلی راهه...
    ورود سگ و با حجاب ممنوع!
    http://hejab-diary.blogfa.com/post-9.aspx
    سلام.

    باز خوش به حال شما که چیزی ندارید بگید.
    ما مجبوریم گناهامونو بشمریم.

    (جناب دایی امید پلیز آدرس وبتون رو درست بنویسید،سر کار باید غلطای پرانتزی برنامه نویسامون رو بگیریم اینجا هم غلطای نام نویسی شما رو.ای بابا)

    التماس دعا.
    یا علی.
    میگم: خوب؟! حالا که چی؟
    البته احتمالا هم خدا میگه : فعلا بفرمائید تو جهنم تا بهت بگم یعنی چی؟
    البته میگما خدا چه جوری بین عدالت و کرمش رفتار می کنه؟؟؟؟ یعنی واقعا دلش میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بتوان n
  • دریــــــــا
  • جدا من الان خیلی خجالت کشیدم به چند دلیل:
    اول اینکه من فکر کردم بعد از اونموقعی که نوشتی این وبلاگ الفاتحه... تموم شد و رفت و دیگه هیچ خبری ازش نیست. الان اومدم دیدم هســـــــــــــــــــت باورم نمیشد خب فکر کنم اونموقع هم جن زده شده بودم.
    دومین خجالت واسه اینه که اگه مثل تویی توی اون دنیا توی جواب ین سوال خدا بمونه اونوقت چون منی باید چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بعدش اینکه برم پستای قبلیت رو بخونم کلی دلم واسه کوتاه نوشتنات و پرمعنا نوشتنات تنگ شده!
    بسم الله
    آن دنیا که سوال و جواب ندارد . اصلا خیالش را هم نکنید . زیرا خداوند فرموده است : اقرا کتابک کفی بنفسک وکیلا.....خودت هستی و خودت .... در این دنیا هم که خودت هستی و خودت پس : حاسبوا قبل ان تحاسبوا......
    التماس دعا
    چه بامزه
    یه پست می نویسین
    یه عالمه پست تو نظرات درست میشه!
    بر خلاف خیلی جاها
    سلام
    کاش در آن لحظه بتوان گفت: آن کردم که رضای تو را در آن تشخیص دادم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">