ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

و لکن الله رمی

سید عباس حقایقی | شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۸۷، ۰۴:۰۲ ب.ظ | ۱۶ نظر

هوالعزیز

صحبتی با منتظرالزیدی قهرمان :

ای کاش که من جای شما می‌بودم
ویرانگر دشمن خدا می بودم
وقتی که ندا رسید " فاخلع نعلیک " ...
ای کاش که من هزارپا می‌بودم !

پ.ن : خیلی وقت ها باید کمک کرد. حتی با یک ۱۰ تومانی. با یک دعا . یا حتی ... با یک شعر پکیده !

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۱۶)

حتی اگه شده با انداختن سنگ تو صندوق کمیته امداد .
بسی احسنننتتت!
گاد بلس هیم !
سلام . خیلی قشنگ بود . ای ول !
  • یه مدیونه امام رضا
  • نظرم هست
  • سید محمد رضا هاشمی
  • با عرض سلام و خسته نباشید
    اگر اجازه دهید بنده هم با یک قطعه بیت کوتاه سانسور شده شما را همراهی کنم تا شما هم مرا همراهی کنید با اجازه
    ای که از کو چه معشوقه ما میگذری ک.. لقت بگذر بمب بست است
    سلام.
    عجب انقلابی کرد!
    -------------------------
    اگر آمد خبر رفتن ما را بدهید .:. به گمانم که بنا نیست کنارش باشیم
    تصور هزار پا رو می کنم
    خیلی باحال بود
    سلام. یعنی , اول سلام.
    یه خورده تعریف: سبک نوشتنتون باحاله. با توجه به شناختی که ازتون ندارم, ذهن و تفکرتون جالبه. ولی قربون الگوی قشنگ روحتون برم.
    تبریک: به خاطر خیلی چیزها.مخصوصا اتفاقاتی که براتون افتاده.
    سوال: شعرها,مخصوصا شعرهایی که درباره مولا علی بن موسی الرضا(ع) نوشتین, کار خودتونه؟
    قبلا ,یعنی چند ماه پیش اومدم, کارتون بد نبود ولی این سری که اومدم تصمیم گرفتم که لیاقت تشرف مکرر نصیبتون کنم.
    التماس دعا. ازون دعاهایی که تو صحن جمهوری می کنید.
    از ادیبی پرسیدند : بهشت را خواهی یا دوست ؟ گفت جهنم است بهشت بی دوست ....
    سلام.
    (توی پرانتز این دوست بالاییتان چه تحویل گرفته اند شما را)

    شما هم شدید مثل این صدا و سیما که به ما فقیر فقرا هیییییییییییییییییییییییچ گونه اهمیتی نمیدهد و همه اش غذاهای دهان آب بینداز نشان میدهد،نمیگویید مردم پول ندارند از این انارها بخرند؟!!!

    شیطان می گوید: بنویس"وبلاگ قشنگی دارید" که تلافی بشود.

    به هر حال شعرِ شعری نبود ولی تلاش خوبی بود.در کل الاعمال بالنیات،چه کسی میداند شاید شما میخواستید شعرتان حماسی باشد.

    فاخلع نعلیک را زیبا آمدید.

    التماس دعا.
    یا علی
    سر در ورودی کاخ سفید
    لطفا با کفش وارد نشوید
    ----------------

    داشتن طبع شاعری خیلی چیز خوبیه ها....
    دورم ز تو ای خسته خوبان چه نویسم من مرغ اسیرم به عزیزم چه نویسم ترسم که قلم شعله کشد صفحه ی وبلاگ بسوزد با ان دل گریان به عزیزم چه نویسم
    `*.�.*�
    �.���.�*�) �.�*�)
    (�.�� (�.�� .�� ��.���`�
    _____****__________****
    ___***____***____***__ ***
    __***________****_______***
    _***__________**_________***
    _*** دوست خوبم وبلاگت خیلی ***
    _*** _____قشنگه موفق _____***
    __*** ____ باشی ___ ***
    ___***اگه وقت کردی یه سریم ***
    ____***______به ما بزن___***
    ______***ممنون میشم__***
    ________***_______***
    __________***___***
    ____________*****
    _____________***
    ______________*(�.�*�(�.�*�(�.�*�(�.�*�ماه ناتمام
    سلام .
    عالییییییییییییییییییییییییی بود ! ....
    با هزارژا بودن موافقم به شرطی که کفش ورزشی بند دار نباشه
    سلام من لینکتون کردم
  • سامی دخت
  • وقتی که ندا رسید " فاخلع نعلیک " ...
    خیلی تعبیر قشنگی بود.و البته شعر قشنگی .دست شما درد نکنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">