ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

آنتی ویروس حافظ

سید عباس حقایقی | يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۸۷، ۰۷:۵۰ ب.ظ | ۲۲ نظر

هوالعزیز

یک
بعضی از آنتی ویروس‌ها تنها کاری که بلد هستند این است که ویروس‌های سیستم‌تان را نشان‌تان بدهند و هیچ کاری هم نکنند. فی‌الواقع فقط داغ دل‌تان را تازه می‌کنند.
الغرض، این روزها به حافظ هم که تفال می‌زنم می‌آید :
مرا چشم‌یست خون‌افشان ز دست آن کمان ابرو ...
و یکی نیست بگوید زکی! هم‌شهری. این را که خودمان هم می‌دانستیم !

دو
دوباره عرفه رسیده است و هزاران فرسنگ با معرفتش فاصله دارم ... 
یعنی میشه یه روز برسه ما کسی باشیم که ...
...  به تیر غمزه صیدش کرد چشم آن کمان ابرو ...

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۲۲)

اگه به حافظ نگفتم...
باید از همون فال فروشا فال بگیرین که هامشای من درآوردی امیدوار کننده زدن!
سلام . فکر کنم این اتفاق 24 فروردین افتاد . شایدم ما صید های تپلی نیستیم ؟
سلام.
خیلیییییییی دلم میخواست الان مکه بودم.
سلام
دیروز روی فال حافظ کلیک کردم و امد:
مرا چشم‌یست خون‌افشان ز دست آن کمان ...
برام جالب بود اینجا
زیباترین تسم مابعد گریه هاست
مشکل ترین تکلم ما حین روضه هاست
سنگین ترین مصیبت ما بی وفایی است
بالاترین نشان وفا درک لحظه هاست
آن کشته ایی که کشته اشک است تشنه است
آن عاشقی که از همه رو یار کشته هاست
هر روز وشب که ناله هل من معین رسد به گوش
لبیک ما سرودن دم ها و نوحه هاست
ما را حرم نبرد حرم را به دل رساند
حب حسین کرب وبلایی به سینه هاست.....
برای ما ناقابل ها هم دعا کنید ... خیلی محتاج هستم....
یا علی

1- والا چی بگم.
شرایط راه اندازی کاریابی رو داشتی ؟

یک قصه بیش نیست غم عشق وین عجب
از هر زبان که میشنوم نامکرر است
البته ظاهرا در اینجا منظور حافظ از کمان ابرو ، آنتی ویروس است نه ویروس!
محض خنده
نقطه
سلام.
ببخشید ها ولی حسابی دلم از دست این خواجه پر است .....فقط فال خوب میدهد ! دلش خوش است
سلام..!
عرفه و آنتی ویروس و حافظ و ماه ناتمام..!
عجبا..
عرفه تو مسجد دانشگاه تهران هوایی همچون مکه داشت !!!!!!!
دو: حتما، شاید، انشاءالله
یک: .....
راستی معرفی کتاب سمت راست رو تغییر دادید خیلی عالی شده!
بیچاره ان کمان ابرو...
سلام
شعر حافظ همه بیت الغزل معرفت است
همین جوری!!!
  • مزیم السادات
  • لابد اون شعره را هم دیدید که میگه شاهبازی به شکار مگسی می آید.
    حافظ فقط نشون نمی ده. درست هم میکنه. فقط باید به حرفش عمل کرد.
    سلام . . . .
    سلام از وبلاگ آقای انجوی کش رفتم آدرستونو

    قالب وبلاگ خیلی خوشگله

    منم هنوز فاصله دارم تا معرفت...

    یا علی
    سلام ... این غزل پست قبل دلم را عجیب گرفت ... و این آنتی ویروسهایی که خیلی هاشان انگار تابلوی نمایشگر حال آدم اند ... بگذریم ... کشف خوبی بود پیدا کردن این خانه ... تمام باشید ... آمین
    قرومی . . .
    شاسخین - شاسمیخ - شاسکول - خر -
    هی فلانی ....

    دو سه خطی بنویس

    ساده تر ....

    در پی واژه و قافیه نباش !
    سلام..
    وولک به روزُم..!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">