ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

خسران

سید عباس حقایقی | يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۸۷، ۱۲:۰۹ ق.ظ | ۲۸ نظر

هوالعزیز

نشسته بود و داشت فکر میکرد به " ان الانسان لفی خسر " ... که یعنی چه ! می خواست جان کلام را در بیابد ...
***
مرد یخ فروش ، توی گرمای تابستان نجف راه می رفت. بساطش را به دوش می کشید. قطره قطره یخ هایش که آب میشد می گفت :
ارحموا من یذوب رأس ماله ...
رحم کنید بر کسی که سرمایه اش در حال ذوب شدن است ...

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۲۸)

سلام پسرعامو
گاهی وقتا آدم یه تکون کوچولو لازم داره که شاید به خودش بیاد ببینه کجا وایساده!
نصفه شبی گفتم یه سری بزنم ببینم مطلب جدیدت چیه که با تکون مورد نظر مواجه شدم!
خوب به هر حال دمت گرم.
  • بهمن کبیری پرویزی
  • سلام
    کتیبه خارک،سندی دیگر بر تایید نام خلیج فارس، تخریب شد.
  • یه مدیونه امام رضا
  • سلام
    ارحموا من یذوب رأس ماله ... نظرم هست


    کلاً همین
    تو این دوره زمونه دارایی همه همین جوریه...
    نفروختم و تمام شد
    سلام
    اخی
    چقده قشنگ بود
    خیلی زیاد
    حق مدد.
    سلام چون که دوست داری الان ازت تعریف کنم , تعریف نمیکنم . از خودت یه چیزی بگو . یعنی چی دیشب از یه نفر یه چیزی شنیدی میای اینجا به اسم خودت تایپ میکنی . تو به درد خود وبلاگ نویسی مبتلا شدی . نمیتونی وبلاگ بروز کنی سوت بزن .
    ؟!

    دارد تمام می شود! خودش و یخهایش!
    رحموا من یذوب رأس ماله ونفسه!
    یا علی مددی!
    سلام یادم رفت... و عرض ادب.
    با اجازه لینکتان می کنیم!


    یا علی مددی!
    سلام
    واقعا پست قبلیت قشنگ بود!!!
    ولی من دیر رسیدم مجبورم توی این پست بگم...
    راجع به این پست هم نظر ممتنع دارم!!!
    زقوم یارت...
    ماهم آپیدیم...

    یا علی...
    سلام.به خاطر حسن سلیقتون در انتخاب کتاب بتون تبریک می گم.به من هم سر بزنید.
    یا علی
    رحم کنید بر کسی که سرمایه اش در حال ذوب شدن است ...
  • عباسحسیننژاد
  • ارحم من رأس ماله الرجاء!
    چه پسری !
    سلام....
    جالب و کوتاه بود.....
    واقعا همینه...
  • عشقی برای معشوق
  • سلام

    حال باید از یخ فروش پرسید کسی به تو رحم کرد جز خدا؟
    سلام .
    به قول اقا وقتی یه مطلب رو میخوان تائئید کنن میگن:
    هومممم
    سلام.....
    یا فاطمه.!!...
    من عقده دل وا نکردم....
    گشتم ولی قبر تو را پیدا نکردم....
  • عشقی برای معشوق
  • سلام و خسته نباشید

    برای آخرین بار البته قبل از سربازی آپ کردم حتما سربزن
    اصل مزاحمت هم این بود که محمد دایی علی یه التماس دعا داشت
    تسلیت و التماس دعا...
    سلام هدیه خدا
    توسط وبلاگ دوست عزیزم م.نقطه با شما آشنا شدم و خیلی خوشحال.
    مطلب پست ما خیلی زیبا بود و آخری هم مصداق زندگی است "زندگی قصه مرد یخ فروشی است ...
    آللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وال محمد

    حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود
    خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود
    اى که بستى راه را در کوچه ها بر فاطمه
    گردنت را مى شکست آنجا اگر عباس بود
    سلام خیلی تکون دهنده بود
    خدایا رحم کن بر ما که سرمایه مان را با دست خودمان به باد می دهیم یا ارحم الراحمن
  • »« روابط عمومی مسابقه ریحانه عشق »«
  • با عرض سلام و عرض احترام خدمت شما دوست معزز،

    وبلاگ حاج حمید برگزار می کند:

    «»«»« مسابقه فرهنگی ریحانه ی عشق همراه با جوایز متنوع »«»«»

    به همین بهانه خدمت رسیدیم تا از شما جهت شرکت در این مسابقه دعوت به عمل آوریم. انشاءلله شاهد حضورتان در جمع شرکت کنندگان باشیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس لینک شده مراجعه فرمائید.

    ضمناً موجب امتنان خواهد بود چنانچه لوگوی مسابقه را در وبلاگ خود قرار داده تا علاوه بر حمایت معنوی از این مسابقه، ما را در امر اطلاع رسانی و هر چه با شکوه تر برگزار شدن این مسابقه یاری فرمائید.

    فاطمی باشید و فاطمی بدرخشید.
    حالا باز بعضی ها سرمایه دارند با خودشان..ذره ذره آب می شه..گاهی سودکی هم می برند و سودکی هم می رسانند..تشنه ایی..گرما زدهای..
    تکلیف آنها که بی سرمایه اند چسیت؟!
    حالا بی سرمایه های سبک بال هم یک چیزی!..کیف می کنند..
    بی سرمایه های سنگینی که جاذبهی زمین هی می کشدشان طرف خودش چه کنند..
    ضرر در ضرر!
    کاش به جای آدم..ماهی بودم!
    این بار هزارمه که امروز این دعا رو می کنم!...عجیبه!
    آسمانی باشید..
    من کتاب " می شکنم در شکن زلف یار " رو خیلی دوست نداشتم!
    کتاب بیوتن جناب امیرخانی هم یک جوری بود...تکه های ناب خییلیی داشت اما کل داستان یک جوری بود!
    یک جووری!...
    حیف که فقط همون لحظه ای که بهش فکر می کنیم متنبه می شیم.
    بعدش بلافاصله دوباره عللی تللی(اگه درست نوشته باشم)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">