ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

سالی که نکوست ... !

سید عباس حقایقی | پنجشنبه, ۸ فروردين ۱۳۸۷، ۰۶:۲۳ ب.ظ | ۱۶ نظر

هوالعزیز

کاش من هم عبور تو را دیده بودم

کوچه های خراسان تو را میشناسند

***

یک چیزی - شبیه دلم - را جا گذاشته ام. می روم بردارم . زود برمیگردم !

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۱۶)

نوروز پیروز
به امید آزادی آبادی وشادی در سال 87
سلام. چیکارش دارید؟ جای دل همون جاست!
سلام
دل یه جا که موند دیگه مونده ! نرین دنبالش ، دیگه بر نمیگرده !
دلی که بخوایم برش گردونیم دل نیس.جاش خوبه .تا باشه ازین جاها باشه
سلام .....کاش موقع اومدن دلمونو به زور نکنیم و بیاریم بزاریم همونجا بمونه گوشه یکی از حجره های صحن قدس خلوت و غریب ....
زیارت قبول
سلام
بنده ی خدایی به کامنتتون در مورد انتخابات جواب داده یه سری بزنید.
مخلصیم
  • یه مدیونه امام رضا
  • سلام اخوی برادر
    اولا دلم واست یه ریزه شده منو دریاب
    دوما آی لا بلا (I Love You) این رو باید از ملتی که اختراع کردن بپرسی
    سوما کلا سفر با تو خیلی چسبید
    رابعا
  • یه مدیونه امام رضا
  • سلام دوباره
    ممنونم صبح واسه نماز صبح بیدارم کردیو به فکرم بودی!
    خیلی می خوامت ، میبوسمت ، و .............ت.....
    سلام
    نمیدونم ربطی داره یا نه
    همیشه تا برمیگشتم عیدی اقا کف دستم بود امسال اما نمیبینمش شاید هم نمیفهمم کاش حداقل دلمو نیاورده بودم
    سلام پیر شده ی بازیگوش . تنها خور ها آخر فیلم میمیرند و این رو بارها به عرضتون رسوندم . حالا هی برو تنها خوری
    سلام!
    سر در همه حرما نوشته که :
    دل داده شده پس داده نمی شود! قبل از دادن خوب تامل کنید..
    می گم حالا خیلی چونه نزنین...طی کرن دیگه قبلش
    سال نو..روز و و دقیقه های نو تری داشته باشین و انشالله آسمانی!
    ....
    پارتی بازیه دیگه ، دوبار دوبار .....
    سلام . هه هه واسه همین 2 باره برگشتی ؟ بهت ندادن رفتی بزور بگیری ؟
    انشالله امسال نکوترین سال عمرت باشه .
    کربلا نایب الزیارت بودم . اون پیغامی هم که گفتی به حضرت ابالفضل رسوندم . موقعی که داشتم می گفتم خندم گرفته بود . فکر کنم اقا هم داشت می خندید
    سلام
    دل را اگر جا گذارند دنبالش نمیروند!
    نقطه
    متن قبلیت قشنگ بود
    یه جورایی بهم حال داد
    همینجور الکی
    نقطه
  • یه مدیونه امام رضا
  • ف.ف
    همین!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">