ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

حکمت

سید عباس حقایقی | جمعه, ۲ آذر ۱۳۸۶، ۱۰:۳۸ ب.ظ | ۳۹ نظر

هوالعزیز

یَک

دو

پ.ن :
... عسی ان تحبو شیئا وهو شرلکم !

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۳۹)

عیدتون مبارک هرچند با تاخیر
و عسی عن تکرهو شیئا و هم خیر لکم!!!
اگه اون پایینه دریا باشه چی ؟ به نظر من اگه دریا باشه می ارزه آدم بیفته !
بک یا فتاح

حس خنگی بهم دست داد!
خنگِ خنگ!
چقد باعث خنده ی فرشته ها میشیم ما هااااااااا!
خودم رو میگم
اولش که دیدم گفتم احسنت. چون خیلی جانانه بود و جالب...
ولی نظرات رو که خوندم... دریا؟ سخت شد یه کم... اگه شنا بلد باشم بد هم نیستا!
سلام. هیچ وقت زیر همچین ارتفاعی قسمت عمیق یه دریا نیست. صخره هست و موج خرد کننده .
سلام .به نظر من خرد شدن تو دریا بهتره از خرد شدن تو دنیا!
یا حق
اگه کلید به قفل بخوره؟؟؟؟!!!!!
جاری باشید
اگه اون پایین یه توشک باشه چی؟!!
................
شاید هم اونجا جاذبه نباشه...
نه اصلا شاید اونجا اقا باشه...نه!...چقدر خوب می شه..
سلام . عامو خیلی باحالی . ایولو .
باز هم صبر ...
.
واصبر ان وعد الله حق...
  • ساحل افتاده
  • سلام و عرض ادب
    و تبریک به مناسبت میلاد با سعادت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)
    به روزم با:
    لباس عروسی
    یا کریم....
    کریم... کریم.... کریم....
    ..................
    اگه دریا باشه و سهم ما... خودش کلید رو میده.....
    اصلا دلت میاد اخم کنی؟؟؟؟
    اصلا دوست نداره بده..... مال خودشه .... زورش میرسه.... همینه که هست..... بی زحمت زیاد فکر نکنید.....
    بیرونی . و اگر در را باز کنی و بیرون تر بروی ، می روی که بروی !
    جالب، ظریف و تاثیر گذار البته اگه بذارن
    این بحث های حاشیه ای فقط ادمو گیج میکنه
    افرین پسر بالاخره استعدادتو تو مسیر درست هدایت کردی
    سلام خیلی قشنگ بود .
    بعضی وقتا (مثل دیروز صبح که این پست و نظراتشو خوندم) دلم میخواد نظر دهنده های وبلاگو خفه کنم . (تو هم اگه خواستی میتونی جلومو نگیری)
    سید مهدی و صادق هم قشنگ نوشتن .
    چه قدر قشنگ و شیرین این آیه را به تصویر کشونده بودی!

    چه فکر جالبیه که ایه هایی که می تونی را این طوری نشون بدی! به نظرم حسابی بهش بچسب و جدی دنبالش کن و به یه جای درست و درمون برسونش! می تونه خیلی موثر باشه ها!
    اسم من ای اقا جون افتاده ازقلمت
    اخه من جا موندم از زائرای حرمت
    چی می شه محرمی با صفا و شوروشین ...
    پرچم کانونمون بره بین الحرمین
    اقاجون رام ندادی باشه عیبی نداره
    به روی پرچم سیا عاشقت سر می ذاره
    مثه مجنون اقا جون بی دل و صحراییم
    کربلا رام نمی دی من امام رضاییم

    به خاطر ندادن این کلیدم شکرت ... هرچند... نرفته دلتنگم
  • ساحل افتاده
  • سلام و عرض ادب
    با مسعود کفتر باز منتظرتون هستم!
  • مجمع پریشانی
  • سلام
    خوب ؛ حرفی نمی مونه...
    کتابای جالبی هم اونجا نوشتین ،
    اوومممممممم. جالب بود. من اینو چند بار عینا تجربه کردم و دیدم. خیلیم بهش معتقدم. قربونش برم خودش حواسش هست
    حالا چه زیرش تشک پر قو باشه چه دریا چه صخره من به هیچ وجه من الوجوه حاضر نیستم امتحانش کنم. از ارتفاع وحشت دارم مث چیییییییییی...
  • کبوتر حرم
  • سلام
    بعضی وقتا خیلی پاپیچ می شیم ....
    حواسمون نیست که اگه کلید رو بده ...
    موفق و پیروز باشید
    راستی یه خیاط خوب می خواستم برای دعا کنه ...
    پس برام دعا کنید × یا علی (ع)
    حامیان هاشمی و اطرافیان روحانی در پوست خود نمی‌گنجند و خون طرفداران دولت از خشم و عصبانیت به جوش آمده است (مثل من).
    سلام
    عجب !!!
    یا حق
    من نفس خبیث بیدم:"نکنه از این استعدادتون اسفاده کنین ها! تو همین وبلاگ هم ازش استفاده می کنین زیادیه. اصلا از فردا تو وبلاگم ازش استفاده نکنین ... به چه درد می خوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ که چی بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟"
    سلام .
    نیگاه اصلا مهم نیست زیرش چیچی باشه !
    وقتی دلش نمیخواد کلید رو بده یا باز کنه، چرا الکی بهش گیر بدیم ؟
    به قول سید مهدی، مال خودشه و به قول صادق، همین الانشم کلید های بی شماری رو بهمون داده و نمی بینیم و فقط همونی که فکر میکنیم برامون مهمه باید باز کنه !
    ارادتمندیم
    شاید.........
    الهی آن ده که آن به.
  • پیچک سر به هوا
  • ...














    این آیه از اون قسم تذکرهایی یه که هماره باید آویزه کرد به گوش... از بس که کاربردی یه
    ولی خدایی قبل از فهمیدن شر لکم صبرش خیلی سخته
    1.هرچی میکشیم از بی اعتمادی نسبت به خداست
    2.خدا باکسی سر لج نداره
    3.همیشه یادمون باشه اگرچیزی رو دوست داریم بیشتر از همه خداست که دلش میخواد ما به آرزومون برسیم چون عاشق ماست و دوست داره خوشحالی مارو ببینه اما گاهی حکایت حکایت اون بچه ایه که با گلوی چرک کرده بهونه بستنی گرفته
    ...
    ...
    به خدا اعتماد کنیم
    سلام علیکم
    کاش وقتی مطمئن میشدیم خواستمون نشدنیه در حق دیگرون محبت کنیم و برای همیشه فراموشش کنیم چون گاهی اصرار و دعای زیاد ما برای دیگرون مشکل ایجاد میکنه

    قرار نبوده (ونیست) که تغییر کنه
  • مرغ پاکوتا
  • سلام ! چه دو تا پست بالایی یه جورایی آشنا میزنه
    آره ... یه بار خواستم ... نشد ... هنوز نمی دونم اون پایین چی بود که اگه می شد بد بود ... ولی فهمیدم بالای دره ... این ور در ...چیزای خوبی هست که اگه کلید بود هیچ وقت نمی فهمیدمشون ... همیشه لازم نیس پشت در دره باشه ... گاهی این ور در هست که...بهتره ...
    پست به موقعی بود ...
    در پناه حق...
    یا علی...
    سلام کبد .. اگر آقاهه در کاریکاتورت خوش اخلاق تر بود و چهره اش بشاش تر حتما به نتیجه میرسید . خدا که بخیل نیست . در ثانی بین در تا پرتگاه فاصله ای دیده می شود . در نتیجه امکان متوجه شدن فرد مورد نظر در از پرتگاه مورد نظر در صورت دارا بودن عقل 85 درصد است . فی الجمله خدا اموات همه را بیامرزد
    سلام به استاد خودم ..
    نمی دونم چی بگم ...
    به روزم تشریف بیارید
    ممنون
    سلام.
    جالب بود.
    این تصویر و ایه زیرش کل حرفو زده.
    حالا زیر این صخره هر چی میخواد باشه
    حتی اونی که خیلی هم دوسش داری
    ممکنه واسه تو شر باشه
    خلاص
    بی زحمن یه بزرگش رو هم بزنین فکر کنم واسه دیوار اتاق خیلی هامون لازم باشه
    حق مدد.
  • آسیه سادات بنیادی
  • سلام. کاریکاتور بسیار بسیار زیبایی بود... به این میگن انتقال!!!
    عسی ان تحبو شیئا و هو شر لکم!!!

    موفق باشید
    عاااااااااااااااااااااااااااااالیییییییییییییی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">