ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

أتسمعنی ؟

سید عباس حقایقی | دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۸۵، ۱۱:۰۷ ب.ظ | ۳۰ نظر

هوالحق

از امروز که ثبت نام کردم تا ظهر روز نهم اسفند که قرعه کشی است صد بار می میرم و زنده می شوم.
 یعنی من هم جزو کاروان عمره ی دانشجویی ۸۶ می شوم ؟

لبیک اللهم لبیک

پ.ن:
* دعا را که یادتان هست ؟ 
* که تو در برون چه کردی که درون خانه آیی کین ره که تو می روی به ترکستان است حالیم نیست. من ... دلم گرفته ... خداااااااااااااااااااااا أتسمعنی ؟؟؟؟؟

یا علی مددی

  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۳۰)

  • مرغ پا کوتا
  • سلام زنده باشین از نهم به بعد اگه اسمتون در اومد بمیرین ! اگه هم نیومد بازم زنده باشین تا سال دیگه ! ایشالله یه روزی که قسمتتون باشه اسمتون در میاد ! بعدش مردن و زنده شدن داره ! واسه سوالای جور وا جوری که به وجود میاد ! چرا من ؟ چی کار کرده بودم که بقیه نکرده بودن ؟ واسه چی خدا منو صدا زد ؟ برم چی کار کنم ؟ چی بگم ؟چی بخوام ؟اینا هس که ادمو میکشه ؟؟؟ نه !!!
    سلام. شماره نامه ها مشکلی دارد یا نامه نوشتن من؟
    به طور قطه شماره فقط به خاطر تقدم و تاخر انهاست
    قطع
    سلام.
    انشالله قسمتتون باشه و برید.
    انشالله اقاتونم ببینین.
    که اون رفتن میشه.
    دعا است دیگه. میکنیم. انشالله که مستجاب میشه.
    حق مدد.
    سلام انشالله که اقا انتخابتون میکنه نکرد هم حتما خیری بوده.....یاعلی
    سلام
    اگه از خدا بخواین میشه...
    اما نه اینکه فقط بخواین که از طریق عمره دانشجویی برید ها...از خدا و از پیامبر خدا بخواین بطلبنتون به هر طریقی که صلاحه...انشا الله که میرین و ما رو هم دعا میکنید
    منم خونه خدا می خوام با کربلاااااااااا
    التماس دعا
  • محب فاطمه(س)
  • گفت: وقتی رفتم مکه، گفتم: خدا می خوام وقتی رفتم مدینه از غصه بی بی دغ کنم. برنگردم ایران.
    اما وقتی رفتم مدینه... رفتم توی بقیع. غربت امام حسن(ع) رو دیدم. گفتم: یا امام حسن(ع) می خوام زنده بمونم و از غریبیت بگم...
    یا امام حسن(ع)..این عاشقتم بطلب بیاد ببینه غربتتو...ما که ندیده داریم می سوزیم...یا الله
    سلام...چی باید برات بنویسم...ها؟
    گفتم ببینمت مگرم درد اشتیاق.... آرامتر شود... بدیدم و مشتاق تر شدم... یا من بیده ملکوت السما...
    یعنی میشه یه روزی من هم به انتظار دراومدن اسمم تو قرعه کشی حج بشینم؟!
    ای پدر بی پولی بسوزه!
    سلام.
    مثل هم من هم دعا میکنم که برین مدینه و مکه انشاءالله.
    اینکه ادم نتظر باشه یه حرفه اینکه بره 100 تا حرفه اینکه بره و برگرده شماره حرفاش غیر قابل گفتنه.حالا بگذریم که چه جوری رفته و برگشته.منظورم به چه طریق رفتن نیست هاا.از نظر معنا عرض میکنم.
    ولی به هر حال شما هم دعا یادتون نره.
    یا علی.
    سلام
    دارید یه جورایی سعی می کنید ماه ناتمام را تمام کنید؟؟؟!؟!
    اگه قراره تو این سفر تمام تمام شید حتما طلبیده میشید!!!
    آسمانی باشید!
    امروز حسابی غصه خوردم!
    کاش از خدا یه چیز دیگه خواسته بودم.
    دیروز گفتم: یعنی میشه یه روزی من هم به انتظار دراومدن اسمم تو قرعه کشی حج بشینم؟!.... و امروز... بدون این که حتی خبر داشته باشم که ثبت نام عمره ی دانشجویی دانشگاه ما هم شروع شده، اسمم رفت تو لیست انتظار قرعه کشی!

    کاش دیروز از خدا تشرف رو خواسته بودم، نه انتظار قرعی کشی رو
  • مریم* اسطوره
  • سلام

    قرآن بهترین مدافع خود است.....

    بحر عشق به روز شد

    با آرزوی توفیق شما

    و التماس دعا

  • زمینی پریشان
  • سلام،

    ان شاالله که اسمتون در میاد.
    من پارسال در نیمد اما امسال هم از رو نرفتم ... امسال هم نوشتم دیگه همه چیز با خدااااااااااااااااا

    التماس دعا
    سلام
    انشاالله اسمت بیرون میاد ولی اگه رفتی برای ما هم دعا کنید رفتی شما که کربلا رفتید انشالله مکه هم می ری خدا خیلی هواتون داره فقط ما هستیم که هیچی
    سلام علیکم!والا لوح هنوز زنده است و همه بچه ها در صحت و سلامتند!بنده هم هنوز به لوح ربط دارم اما در شمایل یک نویسنده مفلوک مواجب بگیر!اما شما برادر ارجمندم بگو ببینم که برای کدام سرویس مطلب فرستاده ای تا پیگیری کنم.اگ برای طنز فرستاده ای که یک جای خصوصی برات توضیح می دهم که دبیر این سرویس سرش شلوغ شلوغ است.مطلبت را برای خودم بفرست عزیز دل برادر!یا حق.
    سلام
    به یاد گذشته ها آپیدیم
    وخ کردین بسرین!
    یا علی
    سلام اخوی همیشه بهت حسودی میکردم که همیشه مجلس سید هستی در حالیکه ما آرزوی بودن ثانیه ای از اونجا را داریم وقتی رفتی کربلا گفتم خوش بحالت و حالا هم میگم انشاالله میری از مادرت بخواه ما را یادت نره باشه منتظرم خبر خوش مکه رفتنت را بشنوم
  • جامانده ای از راه نور
  • سلام مسافر احتمالی مدینة الرسول من مسافر85 ام وقتی پارسال رفتم برا ثبت نام مهلتش تموم شده بود کلی التماس کردم تا اسممو نوشت مطمئن بودم اسمم درمیاد اسمم خیلی قبلتر دراومده بود فکرکنم تو عرفه برا همین کلی هم واسه خدا نازکردم چندتا شرط گذاشتم واسه خدا که اگه اونارو ندی نمیام خداهم نازمو خرید بعضیهاروداد بعضیهارو هم درگوشم نجوا کرد که چرا نمیده تو همون سفر در جده که سوار هواپیماشدم فکر میکردم برای یه هفته بر میگردم تهران و دوباره میام مکه و مدینه اما اینجا موندگار شدم تا یه مدت روزهای فراقمو می شمردم اما دیگه از دستم در رفت امیدوارم تووهمه ی اونایی که مشتاقند بروندو اوناییم که مشتاق نیستند مشتاق بشنو برن ودر مدینه اتیش بگیرند و در مکه له بشن وبشکنند وهرگز اتششان خاموش نشه شکستگیشونم درست نشه اگر رفتی سلام منو به بابامحمد مهربونم ودختر قد خمیده اش و دسته گلای پرپر بقیع و کبوترای خاکیش برسون
    رفتی...میری؟نمون! نرفتم...نمیرم....که موندم! .... خنده برماجاماندگان الحق رواست!
    التماس دوعا و از اینا...
    سلام
    ما که خوابشم نمی بینیم!
    ولی ایشالا شما دو نفری برین
    میفهمی که !
  • مریم* اسطوره
  • انشالله مشرف میشی مقبولم میشه
  • مریم* اسطوره
  • سلام

    خسته و درمانده نباشید

    بحرعشق به روز شد

    آرزومند توفیق شما

    ~~~~~~~~#~~~~~~~~~~~~~~~~###~##
    ~~~~~~~~##~~~~~~~~~~~~~##########
    ~~~~~~~~###~~~~~~~~~~~############
    ~~~~~~~####~~~~~~~#~~~############
    ~~~~~~~####~~~~~~~~#~~###~########
    ~~~~~~~~##~~~~~~~~~~##~###~~#####
    ~~~~~@@~~|~~~@@@~~~~~##~###~~~##
    ~~~~@#@@@@@@@@@@~~~~~##~######
    ~~~~@########@@@~~~~~~~##~#####
    ~~~~~########@@~~~~~~~~~##~####
    ~~~~~########@~~~~~~~~~~~##~###
    ~~~~~########@~~~~~~~~~~~~~#~##
    ~~~@@######@@@@~~~~~~~~~~~~
    @@@@@@@@@@@
  • زائر روسیاه حرم
  • آقا خیلی مخلصیم به مولا! یه جوابی دادیم ذیل فرمایشاتتون در کامنت دانی، می توانید مراجعه و مطالعه بفرمایید حاج آقا سید! بعدش هم با اجازه تون به مختصر برداشتی کردیم از وبلاگتون در پست جدید! سومندش هم التماس دعا داریم به طرز فجیعی...! یا ضامن آهو...!
    اهانت به تمام داراییهامون رو تسلیت میگم!
    سلام ... داشتم تو وبلاگا می گشتم برخورد کردم به وبلاگی که توهین های علنی به ائمه اطهار(روحی فداک) داشت ... آمار بازدید کنندهاش و نظراتی که براش اومده بود خیلی خیلی زیاد بود ... دلم بد جوری شکست ... با خودم فکر کردم که ماها (نوکرای امام حسین) باید یکی بشیم . قدرتمون رو افزایش بدیم و پشتوانه همدیگه باشیم ... علممون و عملون رو هم سان کنیم . از این رو اومدم بگم ماها با لینک کردن همدیگه و نظرای مفید و اساسی دادن میتونیم قدمی رو تو دین برداریم و حد اقلش اینه که چند تا بچه مومن با هم رفیق میشن و این چیزی که امام زمان (عج) از ما می خواد ... یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">