ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

ماه ناتمام

سید عباس حقایقی

مبارک

سید عباس حقایقی | دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۸۵، ۰۶:۵۶ ب.ظ | ۱۴ نظر
هوالحق عید غدیر مبارک یا علی مددی
  • سید عباس حقایقی

نظرات  (۱۴)

  • مرغ پا کوتا
  • سلام .چی شده چرا خلاصه نویس شدین ؟! عیدتون هم مبارک .اما ...
    غریبه ام - به خدا - هیچ کس کنارم نیست
    به ظاهر همه دلخوش - کسی که یارم نیست!
    دروغ رنگ حقیقت گرفته - پاییز است!!
    و من امید رسیدن به نوبهارم نیست
    هزار مسئله گنگ در درون من است
    جهان که یک سر سوزن در اختیارم نیست
    چقدر وسوسه ی عاشقانه ها زیباست!
    برای من که نتی روی سیم تارم نیست
    همین که فکر کنم زنده ام - خودش کافیست
    برای دیدن فردا که اعتبارم نیست
    به برگ اول عمرم نگاه کردم و بعد...
    به این نتیجه رسیدم که هیچ بارم نیست
    و باز یاد تو افتادم - آه حضرت عشق!
    تو نیستی - کس دیگر به انتظارم نیست....
    -------
    سلام
    وبلاگ زیبایی داری
    موفق باشی
    زمانی که روحت شبیه او شد برای من هم دعا کن.....
    خوشحال می شم به من هم سری بزنی
    قربانت
    باییییییییی
    می نویسم در کنار خاطراتم نامه ای
    نامه ای از شاهکار عاشق دیوانه ای
    می نویسم در هجوم لحظه های بی کسی
    قصه درد جدایی با همه دلواپسی
    گر چه او قلب نگارش را شکست و رفت زود
    تا ابد می خواهمش هر چند یک افسانه بود
    --------
    سلام
    عیدتون مبارک
    وبلاگ خیلی زیبایی داری مطلبات هم قشنگ بود
    موفق باشی
    خوشحال می شم به من هم سری بزنی
    خدانگهدار
  • مریم* اسطوره
  • سلام

    ممنون

    بله متاسفانه ما مردم اشتباه زیاد داریم

    ولی به هر حال همیشه بزرگان ما به مردم احترام گذاشتند

  • مریم* اسطوره

  • -------------------
    -------------------------



    ----------
    ----------------------------
    ----------------------------------------

    موفق باشید



    -------------------
    -------------------------



    ----------
    ----------------------------
    ----------------------------------------
  • خاله لیلا
  • سلام. ممنون از شما
    عید شما هم مبارک...سبز باشید.
    الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت علی بن ابیطالب

    عیدغدیره و ....
    حالی به هولی

    عیدتان مبارک
    مخلصیم
  • کبوتر حرم
  • با سلام و احترام
    عید سعید غدیر خم را به شما و همه عاشقان تبریک عرض می کنم

    الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین به ولایت مولا امیر المومنین و اولادهالمعصومین
    (علیه السلام )

    http://www.parsiblog.com/FirendsAlbum/kabutareharam/8888.jpg
    یا علی
    خدانگهدار
    به نام خدا
    سلام
    وبلاگ زیبلیی دارین ... عید شما هم مبارک.
    یا علی ... التماس دعا
    سلام عسدت مبارک . ایشالا که قدر شیعه بودنمون رو بدونیم . میگم راستی خوب شدی مریض شدی یا مردی ؟
    سلام. دارم میمیرم
  • ستاره فینگیلی
  • سلام
    با تاخیر، عید شما هم مبارک
    با آرزوی بهترینها

    تا درودی دیگر بدرود...
  • مریم* اسطوره

  • --
    ----
    ------
    --------
    ----------
    ------------
    --------------
    ----------------

    --
    ----
    ------
    --------
    ----------
    ------------
    --------------
    ----------------
  • مریم* اسطوره
  • To See Light , Look at Sun سلام
    To See Love , Look at Moon
    To See Beauty , Look at Nature
    To See Hope , Look at Future
    But , To See All of This , Look at The Mirror



    برای دیدن نور، به خورشید نگاه کن

    برای دیدن عشق، به ماه نگاه کن

    برای دیدن زیبایی، به طبیعت نگاه کن

    برای دیدن امید، به آینده نگاه کن

    اما

    برای دیدن همه اینها؛ به آیینه نگاه کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">